Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alonso is weldegelijk een natuurtalent F1, beetje flauw om hem af te breken omdat je hem gewoon niet kan hebben. Mocht hij in de BMW-Sauber of de Ferrari dan is iedereen hier natuurlijk laaiend enthousiast. Kijk naar wat hij gepresteerd heeft bij Minardi, bij Renault ook. Vorig jaar heeft hij Schumacher verslagen in een wagen die het grootste deel van het seizoen inferieur was aan de Ferrari.
Waarom? Ik ben McLaren-fan maar geen Alonso-fan. Waarom hem afbreken omdat 'ie bij McLaren rijdt? Ik kan hem gewoon minder goed hebben, zo was dat met Schumi ook. Terwijl ik natuurlijk zijn intrinsieke kwaliteiten niet loochen (zoals hij door het veld sneed na z'n 10-sec-penalty was top), kan ik het wel leuk vinden als hij eens in de fout gaat
Waarom? Ik ben McLaren-fan maar geen Alonso-fan. Waarom hem afbreken omdat 'ie bij McLaren rijdt? Ik kan hem gewoon minder goed hebben, zo was dat met Schumi ook. Terwijl ik natuurlijk zijn intrinsieke kwaliteiten niet loochen (zoals hij door het veld sneed na z'n 10-sec-penalty was top), kan ik het wel leuk vinden als hij eens in de fout gaat
(j/k )
Gewoon, omdat hij dan voor hun favoriete team zou rijden.
Kijk maar eens rond op het forum hoeveel Williams-"fans" er nog overschieten nu BMW de motoren niet meer levert...
Alonso was geniaal, 4 keer in dezelfde bocht eruit, en dan verloren van Sato ... 't was zijn dag niet
Dat Alonso het duel verloor van Sato is niet aan hemzelf toe te schrijven. Bemerk eventjes het verschil in banden, en neem de reacties voorafgaand aan de race eventjes in beraad. Oh ja, de commentatoren hebben niet altijd gelijk.. De zachte banden van Alonso waren op. Sato zat op hardere banden.
Dit neemt niet weg dat Alonso teveel fouten heeft gemaakt.
Aan de houding te zien en de "gespannenheid van hoofd en handen, was hij hier al buitenwesten. Het goede nieuws is dus dat hij meteen na de impact buiten westen zal gegaan zijn. Hij zal nu wel aan het afzien zijn.
Pluim aan de FIA, dat de veiligheidseisen van de Monocoque zo streng zijn.
Gewoon, omdat hij dan voor hun favoriete team zou rijden.
Kijk maar eens rond op het forum hoeveel Williams-"fans" er nog overschieten nu BMW de motoren niet meer levert...
Zever, ik ben BMW liefhebber maar ben altijd min of meer voor Ferrari geweest.
Nu volg ik F1 niet echt meer en ben ik meer voor Sato, Button kortom Honda dus.
Ik wil de reden van de crash weten. De huidige beelden zeggen ons niet veel... Ging hij de Torro Rosso (?) aan de verkeerde kant voorbij, kreeg hij een tik, of een slechte inschatting, ...
Ik wil de reden van de crash weten. De huidige beelden zeggen ons niet veel... Ging hij de Torro Rosso (?) aan de verkeerde kant voorbij, kreeg hij een tik, of een slechte inschatting, ...
Het is me niet bekend, dat wil ik wel weten.
Hij moet met zijn voorwiel een wiel van een andere wagen geraakt hebben, anders word je zo de lucht niet ingekatapulteerd...
edit: alhoewel... niemand anders heeft schade opgelopen, denk ik?
Misschien in de chicane ervoor de ophanging naar de vaantjes geholpen op de curbs? Waarbij één van de voorwielen onder de wagen terecht gekomen is?
Wat was dit in godsnaam allemaal zeg?? Ik kan mij niet herinneren ooit al een F1-race gezien te hebben waar zo veel in gebeurde. 't Werd hier ineens wel heel erg stil toen ik de beelden zag van de crash van Kubica. Ik zag het eigenlijk echt niet goedkomen.
Toen ik de crash van kubica zag, sloeg men hart wel een keer over denk ik
zoals Roughneck al zei, al een geluk dat de monocoque zo sterk is!
Ik denk niet dat hij iemand heeft aangeraakt vlak voor de crash maar gewoon op het vuile gedeelte is gekomen, zo opt gras en toen gekatapulteerd, ben niet zeker he..
Hopelijk komt het allemaal terug goed voor kubica en kan hij na het revalideren terug racen
Wat was dit in godsnaam allemaal zeg?? Ik kan mij niet herinneren ooit al een F1-race gezien te hebben waar zo veel in gebeurde. 't Werd hier ineens wel heel erg stil toen ik de beelden zag van de crash van Kubica. Ik zag het eigenlijk echt niet goedkomen.
Idd, kdacht echt dat hij dood was, toen ik zijn hoofd zo zag hangen dacht ik direct terug aan de crash van senna..
Comment