Oorspronkelijk geplaatst door Fille
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Canada 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenWat een race!
En Hamilton: chapeau
Spijtig dat Alonso slechts 7de eindigde Blijkbaar een of ander probleempje anders kan die kakjap 'm nooit passeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDat Alonso het duel verloor van Sato is niet aan hemzelf toe te schrijven. Bemerk eventjes het verschil in banden, en neem de reacties voorafgaand aan de race eventjes in beraad. Oh ja, de commentatoren hebben niet altijd gelijk.. De zachte banden van Alonso waren op. Sato zat op hardere banden.
Alonso had een off-day, en een serieuse
Comment
-
Geïnteresseerden kunnen nu in uitgesteld relais kijken op Canvas.
Comment
-
als dit waar is... sta ik perplex
Die kerel heeft een serieuze engelbewaarder!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk vind dat Raikonen serieuze steken laten vallen...
Vandaag maakte hij weer enkele domme foutjes.
Maar zoals ik al eerder zei, volgens mij gaat er dit jaar weinig te doen zijn aan Mclaren en hun rijdersduo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIdd...is de druk té hoog? Als hij zich niet gauw herpakt zie ik hem een "eeuwige tweede" worden, zoals een Irvine of Coulthard. Talent zat, maar net dat beetje missen om koning te worden. En geloof me ik gun het raikkonen echt.
Maar zoals ik al eerder zei, volgens mij gaat er dit jaar weinig te doen zijn aan Mclaren en hun rijdersduo.
En btw, Kubica heeft geen schrammetje! Geen gebroken been, ondanks speculaties op het internet.
Indrukwekkend!
Het was een boeiende GP!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk BerichtenRaikkonen is stukken beter dan Irvine en Coulthard samen. De banden spelen dit jaar een grote rol, en Kimi kan zich moeilijk aanpassen. That's it.
En btw, Kubica heeft geen schrammetje! Geen gebroken been, ondanks speculaties op het internet.
Indrukwekkend!
Het was een boeiende GP!
Werd tegen Hamilton duidelijk gezegd"Kubica has a broken leg" .Last edited by jurbe; 11/06/2007, 08:32.Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenRN, dat was -> humor
Alonso had een off-day, en een serieuse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenLuisteren is uw beste kant niet zeker?
Werd tegen Hamilton duidelijk gezegd"Kubica has a broken leg" .
Zullen ze toen in het team zelf nog niet geweten hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe nieuwste berichten ontkennen dat... Onderzoek heeft uitgewezen dat Kubica niét gewond is geraakt en vandaag het ziekenhuis al mag verlaten
Zullen ze toen in het team zelf nog niet geweten hebben
Wat betreft Alonso; dat hij problemen had was wel duidelijk. Maar ik denk dat hij veel van zijn wagen heeft moeten vergen toen hij aan die grote inhaalrace bezig was na zijn 10sec stop/go. Waardoor bij de laatste 10 ronden het beste er wel af was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenis er al meer nieuws over Kubica?
"
Kubica komt er zonder kleerscheuren vanaf
Pool brengt nacht door in ziekenhuis
[10-06] Robert Kubica mag zijn beschermengel dankbaar zijn. De Pool heeft geen verwondingen overgehouden aan zijn meer dan serieuze crash in Montréal. Dit is de conclusie na enkele medische onderzoeken.
Doktoren ontfermen zich over de Pool.
,,We hebben zojuist vanuit het ziekenhuis het bericht ontvangen dat Robert in orde is”, kon een opgeluchte Mario Theissen meedelen in Montréal. ,,Vannacht moet hij ter observatie in het ziekenhuis blijven, maar de kans is groot dat hij daar morgen (maandag, red.) uit wordt ontslagen.”
Volgens de Duitse teamchef verloor Kubica na de crash kortstondig het bewustzijn en hij kon het dan ook amper geloven dat hij zulk goed nieuws te vertellen had. Deze update over Kubica's situatie staat nogal in schril contrast met enkele geruchten die op internet de ronde deden.
Zo werd her en der gemeld dat de Poolse coureur zijn been zou hebben gebroken en dat hij minstens twee maanden uit de running zou zijn. Niets van dat alles bleek echter waar en er bestaat zelfs een kans dat Kubica volgende week in Indianapolis alweer achter het stuur kruipt.
,,In Indianapolis nemen we daarover een definitief besluit”, aldus Theissen. ,,Daar zal opnieuw een medische check worden uitgevoerd en daar hangt de beslissing vanaf.”
Mocht de 22-jarige coureur niet in staat zijn BMW Saubers F1.07 te besturen, dan wordt hij waarschijnlijk vervangen door Sebastian Vettel of Timo Glock."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenLuisteren is uw beste kant niet zeker?
Werd tegen Hamilton duidelijk gezegd"Kubica has a broken leg" .
Ge kunt dat ook normaal zeggen.
Ik heb wel dégelijk geluisterd. Maar als je zekerheid wil moet je alles dubbelchecken. En één bron die zegt "Kubica might have/appears to have a broken leg", dan zeggen ze nog niet dat het een gebroken been is hé.
Volgens de laatste berichten zou hij een verstuikte enkel hebben en een hersenschudding.
Comment
-
Comment