Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Canada 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenBen blij met het nieuws... hoe kan die kerel nu niets hebben?
Maar toch... damn, die impact was hard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBen benieuwd of die ooit nog terugkeert op hetzelfde niveau.
Mentaal moet dat vooral zwaar zijn...
Zeker het eerste half jaar na z'n comeback gaat ie niet z'n niveau halen. Da's meestal zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
Ik ben al veel met mijn ballen aan de prikkeldraad blijven hangen, en ik spring er nog steeds over! Cool hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenWas er met massa gebeurt? 'k Heb alles in kapjes gezien, hele tijd liggen switchen tussen cursus, verkiezing, f1 .... cursus, verkiezing, f1 ... verkiezing, f1 ... verkiezing, f1 ... verkiezing, f1 ...
Die reed door het rode licht aan het eind van de pits na zijn tweede pitstop (onder de safety car)
Fisichella: idem
Zware overtreding, dus zwarte vlag en meteen de box in, alletwee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk BerichtenVriendelijk doen is úwen beste kant niet zeker?
Ge kunt dat ook normaal zeggen.
Ik heb wel dégelijk geluisterd. Maar als je zekerheid wil moet je alles dubbelchecken. En één bron die zegt "Kubica might have/appears to have a broken leg", dan zeggen ze nog niet dat het een gebroken been is hé.
Volgens de laatste berichten zou hij een verstuikte enkel hebben en een hersenschudding.Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenVandaar uw hoge stem?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenAangezien ik vrouw ben kan dat geen kwaad.
Comment
-
Formula 1: McLaren, Alonso 'geloso' di Hamilton
MADRID - Intervistato dalla spagnola Cadena Ser il due volte campione del mondo di Formula 1 Fernando Alonso ha accusato la McLaren di riservare un trattamento di riguardo per il suo compagno di squadra Lewis Hamilton: "Sin dall'inizio non mi sono trovato completamente a mio agio nella squadra - ha detto lo spagnolo - posso anche comprendere che ci sia attenzione per un pilota inglese, dato che corro per un team inglese. E' normale che l'aiuto vada in questa direzione, l'ho capito subito e non voglio lamentarmi". (Agr)
Artikeltje uit de Gazzetta dello Sport.
Alonso verwijt McLaren dat het Hamilton een voorkeursbehandeling geeft.
Alonso: "Al vanaf mijn aankomst bij het team voelde ik me niet helemaal op m'n gemak. Ik begrijp het wel, een Engelse rijder voor een Engels team. Het is normaal dat de grootste hulp dan in die richting gaat, ik had het direct door en wil er niet over klagen."
Comment
-
Alonso volgend jaar weg bij McLaren?
Comment
Comment