Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Canada 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dit blijven toch echte hallucinante beelden!

Comment

• Ben blij met het nieuws... hoe kan die kerel nu niets hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Ben blij met het nieuws... hoe kan die kerel nu niets hebben?
          Hehe... tjah, als je de beelden goed bekijkt, dan zie je dat zijn 'bestuurdershut' of hoe moet ik het zeggen?, volledig intact blijft. Er is ook niks dat zijn hoofd geraakt heeft.

Maar toch... damn, die impact was hard!

Comment

• Ben benieuwd of die ooit nog terugkeert op hetzelfde niveau.

Mentaal moet dat vooral zwaar zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Ben benieuwd of die ooit nog terugkeert op hetzelfde niveau.

Mentaal moet dat vooral zwaar zijn...
              Inderdaad. Kans is niet klein dat ie snelheid 'verliest'.

Zeker het eerste half jaar na z'n comeback gaat ie niet z'n niveau halen. Da's meestal zo.

Comment

• Te zot eigenlijk dat 'ie daar zonder kleerscheuren vanaf komt. Bewijst nog maar es hoe veilig autosport (en F1 in het bijzonder) is.

Comment

• Hmmm, ze zouden hem moeten in de wagen krijgen in Indiapolis !!!

Maar een weekje tijd om te freaken, tzou dus goed zijn voor zijn snelheid...

Comment

• Allez, en dat moet ik te weten komen door efkes rond te dwalen op't forum...

klote blok

Comment

• Zo snel mogelijk terug die bolide in en peren!

Als je schrik hebt doe je geen F1.

Ik ben al veel met mijn ballen aan de prikkeldraad blijven hangen, en ik spring er nog steeds over! Cool hé

Comment

Ik ben al veel met mijn ballen aan de prikkeldraad blijven hangen, en ik spring er nog steeds over! Cool hé
                        Vandaar uw hoge stem?

Comment

• Was er met massa gebeurt? 'k Heb alles in kapjes gezien, hele tijd liggen switchen tussen cursus, verkiezing, f1 .... cursus, verkiezing, f1 ... verkiezing, f1 ... verkiezing, f1 ... verkiezing, f1 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                            Was er met massa gebeurt? 'k Heb alles in kapjes gezien, hele tijd liggen switchen tussen cursus, verkiezing, f1 .... cursus, verkiezing, f1 ... verkiezing, f1 ... verkiezing, f1 ... verkiezing, f1 ...

Die reed door het rode licht aan het eind van de pits na zijn tweede pitstop (onder de safety car)

Fisichella: idem

Zware overtreding, dus zwarte vlag en meteen de box in, alletwee
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
                              Vriendelijk doen is úwen beste kant niet zeker?
                              Ge kunt dat ook normaal zeggen.
                              Ik heb wel dégelijk geluisterd. Maar als je zekerheid wil moet je alles dubbelchecken. En één bron die zegt "Kubica might have/appears to have a broken leg", dan zeggen ze nog niet dat het een gebroken been is hé.

Volgens de laatste berichten zou hij een verstuikte enkel hebben en een hersenschudding.
                              Sorry als het wat kwaad overkwam was niet de bedoeling.
                              Nissan QQ driver.

Comment

• edit; foutje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                  Vandaar uw hoge stem?
                                  Aangezien ik vrouw ben kan dat geen kwaad.

Comment

Aangezien ik vrouw ben kan dat geen kwaad.
                                    Een vrouw met ballen...

Comment

• Crash Kubica vanuit een ander standpunt.

Waanzin!!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Formula 1: McLaren, Alonso 'geloso' di Hamilton

MADRID - Intervistato dalla spagnola Cadena Ser il due volte campione del mondo di Formula 1 Fernando Alonso ha accusato la McLaren di riservare un trattamento di riguardo per il suo compagno di squadra Lewis Hamilton: "Sin dall'inizio non mi sono trovato completamente a mio agio nella squadra - ha detto lo spagnolo - posso anche comprendere che ci sia attenzione per un pilota inglese, dato che corro per un team inglese. E' normale che l'aiuto vada in questa direzione, l'ho capito subito e non voglio lamentarmi". (Agr)

Artikeltje uit de Gazzetta dello Sport.

Alonso verwijt McLaren dat het Hamilton een voorkeursbehandeling geeft.
                                        Alonso: "Al vanaf mijn aankomst bij het team voelde ik me niet helemaal op m'n gemak. Ik begrijp het wel, een Engelse rijder voor een Engels team. Het is normaal dat de grootste hulp dan in die richting gaat, ik had het direct door en wil er niet over klagen."

Comment

• Alonso volgend jaar weg bij McLaren?
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X