Een moeilijk manneke Alonso...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Canada 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie911 Bekijk BerichtenFormula 1: McLaren, Alonso 'geloso' di Hamilton
MADRID - Intervistato dalla spagnola Cadena Ser il due volte campione del mondo di Formula 1 Fernando Alonso ha accusato la McLaren di riservare un trattamento di riguardo per il suo compagno di squadra Lewis Hamilton: "Sin dall'inizio non mi sono trovato completamente a mio agio nella squadra - ha detto lo spagnolo - posso anche comprendere che ci sia attenzione per un pilota inglese, dato che corro per un team inglese. E' normale che l'aiuto vada in questa direzione, l'ho capito subito e non voglio lamentarmi". (Agr)
Artikeltje uit de Gazzetta dello Sport.
Alonso verwijt McLaren dat het Hamilton een voorkeursbehandeling geeft.
Alonso: "Al vanaf mijn aankomst bij het team voelde ik me niet helemaal op m'n gemak. Ik begrijp het wel, een Engelse rijder voor een Engels team. Het is normaal dat de grootste hulp dan in die richting gaat, ik had het direct door en wil er niet over klagen."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenAlonso moet niet zagen en gewoon rijden !
Al kan ik wel geloven dat 't niet makkelijk voor 'm is ...
Maar Alonso zit momenteel in de beste wagen van het veld, dus zijn overstapt kon niet beter.
Mss dat dit wel een beetje doet terug denken aan de combinatie Prost-Senna (alleen dat beide nu minder ervaring hebben en dat McLaren minder dominant is). Het is dus te hopen dat Dennis iets heeft geleerd 20 jaar geleden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk zoek een wallpaper van Super Aguri, weet iemand waar ik zoiets vind?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
als er zoiets over alonso word gezegd kan ik er wel mee lache
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichtenhehe
als er zoiets over alonso word gezegd kan ik er wel mee lache
Comment
-
Opmerkelijk race was het!
Ik hield m'n hart vast toen ik de beelden van Kubica zag...
Wel grappig: Ik herinner me nog de kritiek van Schumacher op Sato enkele jaren geleden "niets kan hem helpen" (of iets in die aard). En zie nu maar wat een knappe resultaten hij neerzet.
Net als Hamilton, geen enkele fout! Fantastisch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenOpmerkelijk race was het!
Ik hield m'n hart vast toen ik de beelden van Kubica zag...
Wel grappig: Ik herinner me nog de kritiek van Schumacher op Sato enkele jaren geleden "niets kan hem helpen" (of iets in die aard). En zie nu maar wat een knappe resultaten hij neerzet.
Net als Hamilton, geen enkele fout! Fantastisch!
En hoe knap de prestatie ook was, in Indianapolis was 't werkelijk een blunder om in te halen onder geel.
Comment
-
Crash Kubica: impact van 75g!
Gepost op Wednesday, 20 June 2007 om 22:36 door robbie in Formule1 |
Vandaag heeft FIA de gegevens bekend gemaakt uit de Accident Data Recorder (ADR) van de auto van Robert Kubica en die liegen er niet om! We hebben al kunnen zien dat de crash heftig was, maar harde feiten zijn echt heftig. Zo is gebleken dat de BMW-Sauber met maar liefst 230 km/u tegen de muur knalde. Nadat hij Jarno Trulli had geraakt en zijn voorspoiler was kwijt geraakt.
En op het hoogtepunt van de crash kreeg de arme Pool maar liefst 75g te verduren! En even voor de mensen die niet zo goed opgelet hebben bij natuurkunde. Bij 75g is de totale kracht op een lichaam 75 keer zo groot als de normale kracht door de zwaartekracht: het voelt alsof 74 keer het eigen gewicht gedragen moet worden. Heel lang zal dit niet geduurd hebben maar verbazingwekkend is het wel.
Comment
Comment