Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Raceverbod in Zwitserland opgeheven
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenMaar al de F1-piloten die er wonen zullen er mss minder kunnen mee lachen
Gedaan met geen belastingen te betalen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenWat heeft dat met elkaar te maken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenOmdat racen niet toegelaten is in Zwitserland, hebben piloten het statuut van werklozen in Zwitserland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenMaar al de F1-piloten die er wonen zullen er mss minder kunnen mee lachen
Gedaan met geen belastingen te betalen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vyper Bekijk BerichtenGeen is veel gezegd, ik dacht dat Schumacher 50.000€ belasting betaalde (wel op een inkomen van een aantal miljoen euro en een kapitaal van >500 miljoen euro?)
Ze betalen erg weinig belastingen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vyper Bekijk BerichtenGeen is veel gezegd, ik dacht dat Schumacher 50.000€ belasting betaalde (wel op een inkomen van een aantal miljoen euro en een kapitaal van >500 miljoen euro?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenBedoelen ze hier circuitraces? Ik veronderstel van wel.
Want m'n pa gaat al heel wat jaren de rally du vallais filmen in Zwitserland...
Comment
Comment