KUBICA RIJDT NIET !!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 PRONOSTIEK: GP van de USA
Collapse
X
-
Comment
-
Vettel to replace Kubica at Indianapolis
Robert Kubica will not be allowed to race at the United States Grand Prix following his massive crash in Canada last Sunday.
The Pole will be replaced by BMW Sauber's test driver Sebastian Vettel, who will make his Grand Prix debut this weekend at the age of 19.
Kubica crashed heavily during the Canadian Grand Prix, his car being destroyed after impacting against the wall at very high speed.
Although the Pole spent the night in hospital, he was released on Monday with just some bruises and a sprained ankle.
Kubica said on Thursday he felt 100 per cent ready to race, but the FIA doctors have not given the Pole the green light.
He was rejected on grounds of fears of another impact. He will undergo further checks in France before he is allowed to compete again.
"I am disappointed especially as I feel so good," said Kubica.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER... Bekijk BerichtenWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten'k Ga m'n prono aanpassen.
Edit: mag dus niet, volgens het reglement. De prono moet definitief zijn vóór donderdagavond. Ik zal 'm dus terug aanpassen zoals ie was ...
dan is jurdup gekloot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtendan is jurdup gekloot
Inderdaad.
Al zou ik er niks op tegen hebben als hij alnog zou worden toegelaten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenInderdaad.
Al zou ik er niks op tegen hebben als hij alnog zou worden toegelaten ...
Oh damn ik dacht dat de deadline met het autopsortforum en hier dezelfde was damn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenAl 21 pnt'en in qual
Er is toch altijd gezegd dat als er een rijder vervangen word door een andere deze zijn plaats inneemt als deze op de prono staat.Last edited by jurbe; 17/06/2007, 14:56.Nissan QQ driver.
Comment
-
Opnieuw iets later dan normaal (nog steeds die vervelende examens ), maar dit zijn de resultaten. Na overwinningen in Maleisië en Monaco ging leider in de tussenstand, F430, opnieuw met de zege aan de haal. Sinister eindigde tweede met slechts 1 puntje minder. B4_avant werd derde. In de tussenstand loopt F430 10 punten verder uit op zijn eerste achtervolger. Het verschil bedraagt nu al 34 punten. Die eerste achtervolger is opnieuw TheNxSys, hij wipt terug over Pieterke die nu dus derde is. Proficiat allemaal.
PS: jurdup was spijtig genoeg te laat met zijn prono, hij werd dus niet in de uitslag opgenomen, maar hij kreeg natuurlijk wel het minimum aantal punten toegekend.
UITSLAG (klikken voor de grote versie):
STAND (klikken voor de grote versie):
PUNTENVERDELING:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenIk ben hier goed in
Van de 7 GP's eindigde je al 5 keer in de top-3.
Comment
Comment