Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van USA 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een baanpost verliest zijn blauw vlagje wegens te veel nonchalanse .

En villeneuve? was zijn weg kwijt en vraagt aan een baancommisaris hoe geraak ik er terug op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
      Villeneuve

jawadde
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        jawadde
        Het was Heidfeld.

Saaie F1...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
          jawadde
          FU! als je kopieert neem dan die "?" ook mee . Was het niet zeker wie want lig ook half te slapen.

Ik vind de race meevallen: Veel inhaalpogingen. Wel sterk van fisichella!

Comment

clash Hamilton - Alonso

Comment

spijtig voor Rosberg

Comment

HAMILTON FOR CHAMPION

Comment

Mooie race !!!

Jammer van Rosberg en Heidfeld

Leuk dat Raiko blijven pushen heeft tot het einde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                    Mooie race !!!

Jammer van Rosberg en Heidfeld

Leuk dat Raiko blijven pushen heeft tot het einde
                    was zijn start beter geweest had ie zeker op het podium gestaan, de uitslag is ook een mooie weergave van hoe de eindstand er zou moeten uit zien

Comment

Mooie race... Propere race van Hamilton!
                      Gewoon al Alonso zen face opt podium, gelijk ge een klein kind zijn speelgoed hebt afgenomen ofzo...

En blij om Kimi eens te zien als de snellere van de 2 Ferrari piloten, het begon tijd te worden...
                      Nu nog die qualifying optimaliseren en hij was zeker voor Massa!
                      (Hadden ze Ross Brawn nog op de pitwall gehad, ging hij teamorders gebruikt hebben om Kimi laten druk te zetten op de McLarens, hij was de snelste op het circuit, ... dit terzijde )

En dan een zeer degelijke race van Kovalainen en Rosberg, maar hij had het geluk niet aan zen zijde...
                      Ook opmerkelijk: Sutil +1 lap, Albers +2 laps .... Pijnlijk voor de Nederlander!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                        HAMILTON FOR CHAMPION
                        Ook mijn gedacht.
                        Je moet het hem nageven.
                        Kan geloven dat het saai is voor de gemiddelde F1-fan, maar voor mij is't een geweldige tijd.Derde dubbel al dit seizoen, en het ziet er naar uit dat er nog veel zullen volgen...
                        Als Ferrari geen ommezwaai kan maken in Frankrijk, vrees ik dat hun seizoen erop zit.

Opmerkelijk: snelste ronde door Raikkonen.

Comment

ik vond het een saaie race, mede door het saaie parcour wss

Comment

Hamilton pakt de dubbel op de Noord-Amerikaanse trip. Ik vind het super hoe complexloos die kerel rondrijdt!!!

Alonso wordt stilaan moedeloos en voelt zich het lelijke eendje bij McLaren, denk ik.

Raikkonen rijdt inspiratieloos en lusteloos rond, eigenlijk. Ook al zat de snelheid er bij momenten nog in, hij is nog niet helemaal in het reine met z'n Ferrari, lijkt het...
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Hamilton pakt de dubbel op de Noord-Amerikaanse trip. Ik vind het super hoe complexloos die kerel rondrijdt!!!

Alonso wordt stilaan moedeloos en voelt zich het lelijke eendje bij McLaren, denk ik.

Raikkonen rijdt inspiratieloos en lusteloos rond, eigenlijk. Ook al zat de snelheid er bij momenten nog in, hij is nog niet helemaal in het reine met z'n Ferrari, lijkt het...
                              Ik denk dat het aan het beteren is, om eerlijk te zijn.

Voor mij is het echter een raadsel waarom Alonso niet meer moeite deed om Hamilton in te halen. Eén poging ...

Knappe race van Fisichella, Trulli en Rosberg !
                              Ook proper gereden van Vettel; jammer van z'n start.

Comment

Na die éne poging was er weer een gat van 5 seconden, ie begon aan inhalen maar ie moest pitten, daarna moest Hamilton pitten en was ie 1s sneller in de pits --> Tegen dan waren we 25 ronden voor het einde begon hij weer. Maar rond 15 a 20 ronden voor het einde zal Ron wel gezegd hebben dat hij niet meer mocht proberen en de 1-2 veilig stellen

Raïkko daarintegen pushte tot het einde, ik weet niet of hij daardoor de aanmaningen heeft moeten negeren of dat F. simpelweg toestemming gaf tot duel tot het einde ...

Comment

Saaie race.

Ik zag liever een Duel Hamilton-Massa en Alonso-Raikonnen ofzo.

Massa gaat er dan toch af

Comment

Wel belachelijk dat ze Sato nu bestraffen met +10 plaatsen op de grid in Frankrijk. Hij is niet eens gefinished...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                                      Wel belachelijk dat ze Sato nu bestraffen met +10 plaatsen op de grid in Frankrijk. Hij is niet eens gefinished...
                                      Negeren gele vlag is natuurlijk niet iets om licht over te gaan.

Hij had beter op de baan gebleven, had hij die straf nu gehad.

Comment

Alonso zijn smoel stond ook maar op sip.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten

Villeneuve heeft er ooit eens bijna het kampioenschap door verloren.

Al was dat doordat hij nog met een voorwaardelijke straf zat. Eerder op het seizoen had hij tijdens een training z'n snelste tijd neergezet onder geel, waardoor hij dus die straf kreeg. En in Japan deed ie dat opnieuw, waardoor ie geschorst werd voor één race ...

Comment

Working...
                                          X