Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Total 24h of Spa-Franchorchamps 2007 (26-29 juli 2007)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die radio ter plaatse is ook handig: 107.5

Heeft ook iets met Radio Contact te maken.

Comment

• Wat een weekend, ik keek er geweldig naar uit en al m'n verwachtingen zijn dubbel en dik ingelost!

Koud bier, een partytent, brullende motoren en hilarisch gezelschap, een zeer geslaagde cocktail!

Volgend jaar sowieso op afspraak, foto's volgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
        Die radio ter plaatse is ook handig: 107.5

Heeft ook iets met Radio Contact te maken.
        Ah, ik dacht dat DAT Radio Contact was, plaatselijke frequentie ofwat ?

Comment

• Mijn fotokes , er volgen er (misschien) nog, maar zoals je ziet, het was zeiknat!

De 'onze':

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Wat een weekend, ik keek er geweldig naar uit en al m'n verwachtingen zijn dubbel en dik ingelost!

Koud bier, een partytent, brullende motoren en hilarisch gezelschap, een zeer geslaagde cocktail!

Volgend jaar sowieso op afspraak, foto's volgen!

Mocht je nu overal je tent opzetten rond het circuit? Of waren er voorziene zones?

ik verstuur dit bericht aan:

Maxime Soete
            Porker
            Freud

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Mocht je nu overal je tent opzetten rond het circuit? Of waren er voorziene zones?

ik verstuur dit bericht aan:

Maxime Soete
                  Porker
                  Freud
                  jabajaag! Waar da ge zin hebt en waar de ge plaats vindt

Comment

• Jongens, plaats ik m'n (niet steeds autogerelateerd) foto"verslagje" hier, of maak ik een apart tipoc?

Comment

Jongens, plaats ik m'n (niet steeds autogerelateerd) foto"verslagje" hier, of maak ik een apart tipoc?
                      Ge meugt lik kiezen! Zo lang het sfeervol is!

Comment

Jongens, plaats ik m'n (niet steeds autogerelateerd) foto"verslagje" hier, of maak ik een apart tipoc?
                        Misschien een apart topicje openen bij de fotoreportages ?

Comment

• Een selectie foto's vanaf de start tot het vallen van de avond staan online.

Comment

• Ik was met driver_to_be, lamboron en nog een kameraad mee (enkel zaterdag gebleven) en ik vond het ook serieus de moeite.
                            Alleen het kletsnatte weer in de voormiddag zaterdag was voor verbetering vatbaar, maar met Spa en zijn microklimaat weet je nooit natuurlijk.

De prijzen rezen weer de pan uit trouwens. Dit jaar was het 60 euro in plaats van de gebruikelijke 50, en je moest dan nog eens 5 euro extra betalen voor de (overigens niet overdekte) tribunes. Meer dan 2 euro voor een blikje, 4 euro voor een hamburger... voor je het weet ben je 20 euro kwijt. Voor mij en driver_to_be vond ik dat toch veel, omdat we alleen zaterdag daar waren.

Noot aan mijzelf: volgende keer hogere schoenen meenemen. Het water stond tot aan mijn enkels

Comment

• Naast de prachtige wagens was er op en rond het circuit nog heel wat moois te bewonderen De babes staan online, racealbum volgt straks

Een proeverke

Sportieve groetjes,

Insanity & Infinity

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Bert Longin zij tegen mijn vader dat het circuit er gewoon TE nat bijlag om deftig te kunnen rijden, maar ze hebben het dan gelukkig toch tot de derde plaats gehaald.
                                Longin is een beetje nen bleiter geworden hoor...
                                Bij de Belcar enkele weken op Francorchamps zei 'ie hetzelfde, maar ze stonden dan wel met half opgereden regenbanden in een zondvloed omdat ze dachten dat het nog ging opdrogen

Enfin ja

Ik had VDP zijn record wel gegund. Maar hij heeft het zélf om zeep geholpen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Longin is een beetje nen bleiter geworden hoor...
                                          Bij de Belcar enkele weken op Francorchamps zei 'ie hetzelfde, maar ze stonden dan wel met half opgereden regenbanden in een zondvloed omdat ze dachten dat het nog ging opdrogen

Enfin ja

Ik had VDP zijn record wel gegund. Maar hij heeft het zélf om zeep geholpen.
                                          Ja het was wel een beetje chaotisch op de pits bij de nummer 4 .

Comment

Working...
                                          X