Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Total 24h of Spa-Franchorchamps 2007 (26-29 juli 2007)
Ik was met driver_to_be, lamboron en nog een kameraad mee (enkel zaterdag gebleven) en ik vond het ook serieus de moeite.
Alleen het kletsnatte weer in de voormiddag zaterdag was voor verbetering vatbaar, maar met Spa en zijn microklimaat weet je nooit natuurlijk.
De prijzen rezen weer de pan uit trouwens. Dit jaar was het 60 euro in plaats van de gebruikelijke 50, en je moest dan nog eens 5 euro extra betalen voor de (overigens niet overdekte) tribunes. Meer dan 2 euro voor een blikje, 4 euro voor een hamburger... voor je het weet ben je 20 euro kwijt. Voor mij en driver_to_be vond ik dat toch veel, omdat we alleen zaterdag daar waren.
Noot aan mijzelf: volgende keer hogere schoenen meenemen. Het water stond tot aan mijn enkels
Bert Longin zij tegen mijn vader dat het circuit er gewoon TE nat bijlag om deftig te kunnen rijden, maar ze hebben het dan gelukkig toch tot de derde plaats gehaald.
Longin is een beetje nen bleiter geworden hoor...
Bij de Belcar enkele weken op Francorchamps zei 'ie hetzelfde, maar ze stonden dan wel met half opgereden regenbanden in een zondvloed omdat ze dachten dat het nog ging opdrogen
Enfin ja
Ik had VDP zijn record wel gegund. Maar hij heeft het zélf om zeep geholpen.
Longin is een beetje nen bleiter geworden hoor...
Bij de Belcar enkele weken op Francorchamps zei 'ie hetzelfde, maar ze stonden dan wel met half opgereden regenbanden in een zondvloed omdat ze dachten dat het nog ging opdrogen
Enfin ja
Ik had VDP zijn record wel gegund. Maar hij heeft het zélf om zeep geholpen.
Ja het was wel een beetje chaotisch op de pits bij de nummer 4 .
Comment