Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Total 24h of Spa-Franchorchamps 2007 (26-29 juli 2007)
- Sledge (vrij/za/zo)
- Maxime Soete (zeker zaterdag en zondag, misschien vrijdag ook al)
- Maxime Sels (vrijdagavond/za/zo)
- PHlL1 (datum nog niet bekend)
- BMW Power (za/zo)
- lamboron (za/zo)
- Sledge (vrij/za/zo)
- BMW Power (za-zo)
- F430 (za-zo)
Denk van niet. Toen ik vorig jaar op 5 minutes rijden van Spa was, stonden ze al met bordjes "parking" te zwaaien en aan het wijzen van hier moet je zijn.
Ik reed deze allemaal voorbij tot ik door de flikken werd tegengehouden en recht een parking werd opgestuurd. Daar kon ik kiezen uit parking of parking & camping. Prijzen zijn wel niet mals lijkt me, kan dat zijn €15 gewoon voor parking op een akker?
Ik denk dat ik nu ga proberen de parking aan Les Combes te bereiken, hoe raak je daar? Want die baan was afgezet door de flikken
Dus volgens Maxime moogt ge uw tent overal langs het circuit opzetten? Zalig Nu heb ik nog een week om mijn nieuwe tent te leren opzetten, da's precies nie simpel
Dus volgens Maxime moogt ge uw tent overal langs het circuit opzetten? Zalig Nu heb ik nog een week om mijn nieuwe tent te leren opzetten, da's precies nie simpel
Of het mag weet ik niet, maar vorig jaar stonden er bij Rivage ook 3-4 tenten opgesteld.
Ik breng ook een tent mee, anders zetten we de aw tenten daar op de baan? 't was daar vorig jaar echt gezellig.
- Sledge (vrij/za/zo)
- BMW Power (za-zo)
- F430 (za-zo)
- driver_to_be (za)
- Sledge (vrij/za/zo)
- BMW Power (za)
- F430 (za-zo)
- driver_to_be (za)
Ik ga enkel zaterdag gaan, vermits ik zondag niet kan.
- Sledge (vrij/za/zo)
- BMW Power (za-zo)
- F430 (za-zo)
- driver_to_be (za)
Iemand die weet of het zinvol is om nu nog tickets online te bestellen?
En kost een entree + paddock evenveel ad deur als in voorverkoop? Gevaar voor uitverkoop is er, vermoed ik, niet...?
Iemand die weet of het zinvol is om nu nog tickets online te bestellen?
En kost een entree + paddock evenveel ad deur als in voorverkoop? Gevaar voor uitverkoop is er, vermoed ik, niet...?
Voor zover ik wijs geraak uit de info op de site denk dat het in allebei de gevallen 60 EUR ga kosten. Enkel bij kassa betaal je nog iets bij voor 'grandstand' plaatsen. In voorverkoop is dit niet het geval.
Uitverkocht gaat zoiets nooit zijn denk ik. Ik ben vorig jaar op donderdag geweest en dan was er absoluut geen sprake van uitverkoop. Ik had de ingang source genomen en daar zat welgeteld 1 iemand aan de kassa en der stonden 2 personen voor me in de 'rij'. Ik kan me wel inbeelden als je op zaterdag voor het eerst zou gaan dat die rij iets langer kan zijn.
Voor zover ik wijs geraak uit de info op de site denk dat het in allebei de gevallen 60 EUR ga kosten. Enkel bij kassa betaal je nog iets bij voor 'grandstand' plaatsen. In voorverkoop is dit niet het geval.
Uitverkocht gaat zoiets nooit zijn denk ik. Ik ben vorig jaar op donderdag geweest en dan was er absoluut geen sprake van uitverkoop. Ik had de ingang source genomen en daar zat welgeteld 1 iemand aan de kassa en der stonden 2 personen voor me in de 'rij'. Ik kan me wel inbeelden als je op zaterdag voor het eerst zou gaan dat die rij iets langer kan zijn.
Als je vroeg gaat (rond 9u, half 10) staan er ongeveer 20 mensen voor u. Dat is dus ook maar even wachten.
Comment