Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Total 24h of Spa-Franchorchamps 2007 (26-29 juli 2007)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Infinity_MC Bekijk BerichtenVoor de liefhebbers, het album van de qualifying staat online
Sportieve groetjes & tot zaterdag,
Insanity & Infinity
de Vertigo reed rond of wat???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenHEY??
de Vertigo reed rond of wat???
Voor zover ik op de foto kan zien krijgt hij hier toch wel een fameuze tik op z'n kont.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenTja ... voor hoelang nog?
Voor zover ik op de foto kan zien krijgt hij hier toch wel een fameuze tik op z'n kont.
maar het ging er eerder over HOEVEEL ronden heeft die gisteren GANZE dag gereden?? (3x90 min, 1x60min) 10 mischien? en dan nog kapot gaan
zelf een woensdag met de rit naart dorp was die al stilgevallen
het ziet er naar uit als die zo blijft doorgaan dat hij zelf het eerste uur niet gaan uitrijden :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenHeeft er iemand meer en betere foto's van de vertigo?
Comment
-
Mooie foto's ...
Doet mij ook al watertanden naar morgen.
Hopelijk valt het weer een beetje mee ,
want anders moeten we naast onze loungestoelekes
ook nog paraplus meesleuren
Zijn aanwezig op de 24 van Spa:
- Sledge (vrij/za/zo)
- Maxime Soete (za/zo)
- Maxime Sels (vrijdagavond/za/zo)
- PHlL1 (zo)
- BMW Power (za/zo)
- lamboron (za/zo)
- Porker (za/zo)
- Freud (za/zo)
- alex69alex (za/zo)
- Gillio (za/zo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenje bedoelt toch niet van op de baan hoop ik??
BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Hezemans pakt de pole nog op het nippertje. Hij slaagde erin om een 2:14.554 te rijden, enkele minuten voor het einde van de laatste kwalificatiesessie.
Carsport Holland Corvette op pole dus, voor de JetAlliance Aston, de Alphand C6R, Sarafree Maserati op 4, Vitaphone Maserati op 5, All-Inkl Lambo 6de...
PK start 8ste, na wat problemen met het gaspedaal. 3de plaats had erin gezeten volgens Longin.
Hopelijk zet dit de toon voor een spannende 24u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenHezemans pakt de pole nog op het nippertje. Hij slaagde erin om een 2:14.554 te rijden, enkele minuten voor het einde van de laatste kwalificatiesessie.
Carsport Holland Corvette op pole dus, voor de JetAlliance Aston, de Alphand C6R, Sarafree Maserati op 4, Vitaphone Maserati op 5, All-Inkl Lambo 6de...
PK start 8ste, na wat problemen met het gaspedaal. 3de plaats had erin gezeten volgens Longin.
Hopelijk zet dit de toon voor een spannende 24u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenHeeft er iemand meer en betere foto's van de vertigo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenWat zou dat kosten als je enkel de zondag gaat?
Comment
Comment