Allicht nergens op tv te volgen, nu er geen Pitstop TV meer is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Total 24h of Spa-Franchorchamps 2007 (26-29 juli 2007)
Collapse
X
-
Ik ben gisteren geweest en de 24u is spannend
Ze maken er gewoon een sprintrace van 24u van. Constant rondetijden van 2:18 voor de leiders, met soms een 2:16 ertussen. Vitaphone is na een rustige start met hun 2 Maserati's mooi opgeschoven naar de top 3. De Carsport Holland Corvette rijdt ook nog steeds vooraan en gaat een haasje-over strijd aan met 1 MC12 door de pitstops. PK Carsport rijdt 4de op 2 rondjes na ongeveer 5 rondjes verloren te hebben door het repareren van het verlies van de remdruk.
Alle Astons zijn er op dit moment uit: crash van de 23, de brandstofpomp heeft het begeven op de 33 en de 22 stond na de dubbele links aan de kant.
In GT2 wordt Ferrari weggeveegd. De eerste F430 ligt 14 rondjes achter op de leidende Porsche 97. Ook de porsches 76 en 99 liggen daar nog tussen.
Comment
-
-
Spa 24 - Regen, crashes en safety car
De regen heeft in Spa zijn opwachting gemaaktmet een uur safety car tot gevolg. Jammer genoeg waren er ook slachtoffers en niet de minste. De leider in GT3, de Sport Garage 430 is er op het rechte stuk voor de F1-stands hard afgegaan, wat maakt dat de Mühlner Porsche nu ruim aan de leiding ligt. Ook de ‘Belgische’ #78 JMB Ferrari is er in de haarspeld hard afgegaan en uit de race verdwenen.
Vooraan leidt de #1 Maserati van Vitaphone, met de Carsport Holland Corvette op bijna een ronde. De #2 Vitaphone Maserati en de PK Corvette zijn derde en vierde.
In GT2 ging Xavier Pompidou in de Ebimotors Porsche er hard af en veroorzaakte zo de eerste ‘regen’ SC. “Plots brak de wagen uit en aan Eau Rouge komt dat altijd hard aan”, vertelde de onthutste Fransman.
Jakubowski was het grootste slachtoffer van de regen. De leider in GT3 doet zelf het verhaal. “Ik moest een spinnende Maserati ontwijken en knalde hard in een Porsche die bijzonder traag reed. We hebben heel de race aan kop gelegen en nu dit… De 430 was werkelijk onwaarschijnlijk goed en ik ben er zeker van dat we hadden kunnen zegvieren.”
Mühlner leidt nu in GT3 met 17 ronden voorsprong op de tweede, de Prospeed Porsche van Kerkhove, Kelders, Greisch en Lefort. Derde is nu de Franse #141 Emeraude Porsche. Porsche-podia in GT2 en GT3 dus.
BRON: www.pitstop.tv
Comment
-
Eric van de Poele is op exact één uur van het einde van de race van de baan gegaan. De Maserati-rijder zit vast in de grindbak en zal de leiding verliezen aan de Corvette van Hezemans & co. Fässler leidt nu met bijna een ronde bonus op de Maserati en vier op de PK Corvette. Deze editie van de 24 uur blijft tot het einde boeien.
Comment
-
PK had meer verdiend. Tot het 5de uur reden ze tactisch de beste race, maar toen kregen ze problemen met de remmen. Later ook wat pech gehad met de regen: de Maserati en de Carsport Holland Vette stonden iets meer op regen afgesteld. Toch een hele mooie race van hun.
Spijtig voor Van de Poele dat hij net in de fout moet gaan. Ik ben benieuwd of hij volgend jaar weer bij Vitaphone zal rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten't Was geweldig!!! Man man, ik kijk al weer uit naar volgend jaar... zo de max!!!!!! Gezelligheid en sfeer troef, met bijzondere dank aan Freud en Porky
't weer vandaag was wel redelijk slecht
Als ge daar een foto hebt richting Eau Rouge sta ik er waarschijnlijk op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten't Is misschien niet mooi om te zeggen, maar ik ben eigenlijk blij dat Maserati niet gewonnen heeft.
Ik had de zege dit jaar echt gegund aan het PK Carsport/United 4 Belgium team. De prestaties waren er ook dit keer weer en na de tegenslag omtrent het voorval in Oschersleben hadden ze het wel verdiend om te winnen in Spa.
Waarschijnlijk hadden ze bij droog weer nog een betere kans gehad - hoewel er ook wel wat probleempjes geweest zijn met de remmen blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenTja ... ieder zijn favorieten hé.
Ik had de zege dit jaar echt gegund aan het PK Carsport/United 4 Belgium team. De prestaties waren er ook dit keer weer en na de tegenslag omtrent het voorval in Oschersleben hadden ze het wel verdiend om te winnen in Spa.
Waarschijnlijk hadden ze bij droog weer nog een betere kans gehad - hoewel er ook wel wat probleempjes geweest zijn met de remmen blijkbaar.
Ze zullen ook nog wel van de baan zijn geweest in die regen. Zoals iedereen denk ik.
Ik supporterde vooral voor de Corvettes, de Murcielago's en de Belgische teams. Keuze zat dus.
Comment
-
Ben vandaag ook geweest, heb er maar één woord voor: NAT!
We waren door een nonkel van mij uitgenodigd in de VIP-lounge van Johnson Controls, met champagne en eten en zo. We konden dan ook met een 'shuttle' (in dit geval een Dodge Calibre of Nitro) rond het circuit gereden worden. Zal straks mijn foto's ook posten, hoop dat ze een beetje gelukt zijn... Is er ditmaal trouwens geen fototopic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDeze auto was dus gesponsort door Johnson Controls, .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenYep - duidelijk een hoofdsponsor: op de kop, staart en ook op de flanken van de wagen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenAllicht nergens op tv te volgen, nu er geen Pitstop TV meer is.
Comment
Comment