Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Frankrijk 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Nog steeds 60% kans op regen voor vandaag volgens F1.com.
    Nog eens gekeken op verschillende Franse weersites, en die voorspellen regen om 14.00 u.

Comment

voor één keer smeek ik om regen

Comment

Raikkonen
        Massa
        Hamilton

De Scuderia had het goed voor elkaar!

McLaren probeerde zijn klein gebrek aan snelheid goed te maken door een afwijkende tactiek, maar dat pakte verkeerd uit. Toch denk ik dat Hamilton er het maximum heeft uitgehaald.

Inhalen is nog altijd geen sinecure, bewees Alonso. 10e starten en 7e worden is niet goed genoeg. Te onbesuisd ook soms weer, enkele foutjes.

Kubica onzichtbaar naar een erg knappe 4e plaats bij z'n 'terugkeer'!
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

KIMI !!!!!, whoo man man, fantastisch
          Ferrari doet terug mee voor de titel!

Comment

Pff, Ferraridubbel.
            Wel goed voor het kampioenschap natuurlijk...

Comment

En zoals altijd, lachen geblazen met Albers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                En zoals altijd, lachen geblazen met Albers.
                amai jah, ik zou het straf vinden als hij nog een stoeltje voor volgend jaar vind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                  amai jah, ik zou het straf vinden als hij nog een stoeltje voor volgend jaar vind
                  Ik zou het straf vinden als hij tot eind dit jaar nog een stoeltje vindt!

Beetje saaie GP.
                  Alonso deed nochtans z'n best...

En congratz to Kimi...

Comment

Een vd saaiere wedstrijden, samen met Monaco. Goed gespeeld van Ferrari.

Comment

Monaco was echt 10 keer boringer dan deze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Monaco was echt 10 keer boringer dan deze.
                        Toch vrijwel nix gebeurd Alonso vs. Heidfeld en Kimi die voorbij Massa gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                          Toch vrijwel nix gebeurd Alonso vs. Heidfeld en Kimi die voorbij Massa gaat.

Duel Alonso-Fisichella, Hamilton-Kubica, Kovalainen-Wurz, vrij leuke eerste ronde, ...

Comment

die inhaalactie van alonso op heidfeld in de bocht vond ik goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichten
                              die inhaalactie van alonso op heidfeld in de bocht vond ik goed

Goed, noemt ie dat ...

Zeg maar gerust 'geweldig' ! Op een héél moeilijke plaats, in een snelle bocht. Kerel heeft ballen aan z'n lijf.

Comment

Albers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                  Goed, noemt ie dat ...

Zeg maar gerust 'geweldig' ! Op een héél moeilijke plaats, in een snelle bocht. Kerel heeft ballen aan z'n lijf.
                                  Uhu, beste inhaalactie in een McLaren sinds de move van Kimi op Fisi in Suzuka '05.
                                  Ik hoop dat de Mac's hun snelheid volgende week terughebben...

Comment

Duel Alonso-Fisichella, Hamilton-Kubica, Kovalainen-Wurz, vrij leuke eerste ronde, ...
                                    Klopt, ik vond het een leuke race voor op Magny-Cours, was de andere jaren wel anders.
                                    Kimi is back! Pas maar op voor hem nu!
                                    Albers heeft afgedaan volgens mij, geef mij maar Doornbos
                                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                      Kimi is back! Pas maar op voor hem nu!
                                      Als McLaren en vooral Hamilton zo constant blijven zal het moeilijk worden om in 9 races tijd een kloof van 22 punten te dichten...
                                      Maar je weet nooit natuurlijk.
                                      Ik zie nog een scenario zoals vorig jaar: McLaren die gaan lopen tot halfweg het seizoen, waarna Ferrari ijzersterk terugkomt voor een spannende finale.

.... met een blown-engine voor Ferrari in Japan graag.
                                      (grapje ! )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                        Ik hoop dat de Mac's hun snelheid volgende week terughebben...
                                        't Zou kunnen dat het een Ferrari-eendagsvlieg was natuurlijk. Magny-Cours is trouwens een typisch 'Ferrari-circuit'. Maar Indianapolis was dat ook, en daar werden ze om de oren gereden.
                                        Silverstone is - zoals al eens gezegd - net als Magny-Cours een aero-circuit.

Comment

't Zou kunnen dat het een Ferrari-eendagsvlieg was natuurlijk. Magny-Cours is trouwens een typisch 'Ferrari-circuit'. Maar Indianapolis was dat ook, en daar werden ze om de oren gereden.
                                          Silverstone is - zoals al eens gezegd - net als Magny-Cours een aero-circuit.
                                          't Is koffiedik kijken dit seizoen.
                                          Toen Kimi in Australië won, dacht iedereen dat Ferrari zwaar ging domineren, maar in Maleisië won Alonso met een halve minuut voorsprong...

Comment

Working...
                                          X