Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
McLaren probeerde zijn klein gebrek aan snelheid goed te maken door een afwijkende tactiek, maar dat pakte verkeerd uit. Toch denk ik dat Hamilton er het maximum heeft uitgehaald.
Inhalen is nog altijd geen sinecure, bewees Alonso. 10e starten en 7e worden is niet goed genoeg. Te onbesuisd ook soms weer, enkele foutjes.
Kubica onzichtbaar naar een erg knappe 4e plaats bij z'n 'terugkeer'!
Duel Alonso-Fisichella, Hamilton-Kubica, Kovalainen-Wurz, vrij leuke eerste ronde, ...
Klopt, ik vond het een leuke race voor op Magny-Cours, was de andere jaren wel anders.
Kimi is back! Pas maar op voor hem nu!
Albers heeft afgedaan volgens mij, geef mij maar Doornbos
Als McLaren en vooral Hamilton zo constant blijven zal het moeilijk worden om in 9 races tijd een kloof van 22 punten te dichten...
Maar je weet nooit natuurlijk.
Ik zie nog een scenario zoals vorig jaar: McLaren die gaan lopen tot halfweg het seizoen, waarna Ferrari ijzersterk terugkomt voor een spannende finale.
.... met een blown-engine voor Ferrari in Japan graag.
(grapje ! )
Ik hoop dat de Mac's hun snelheid volgende week terughebben...
't Zou kunnen dat het een Ferrari-eendagsvlieg was natuurlijk. Magny-Cours is trouwens een typisch 'Ferrari-circuit'. Maar Indianapolis was dat ook, en daar werden ze om de oren gereden.
Silverstone is - zoals al eens gezegd - net als Magny-Cours een aero-circuit.
't Zou kunnen dat het een Ferrari-eendagsvlieg was natuurlijk. Magny-Cours is trouwens een typisch 'Ferrari-circuit'. Maar Indianapolis was dat ook, en daar werden ze om de oren gereden.
Silverstone is - zoals al eens gezegd - net als Magny-Cours een aero-circuit.
't Is koffiedik kijken dit seizoen.
Toen Kimi in Australië won, dacht iedereen dat Ferrari zwaar ging domineren, maar in Maleisië won Alonso met een halve minuut voorsprong...
Comment