Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Groot-Brittannië 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

idd, spannende race met vooral dankzij Massa enkele fantastische inhaalbewegingen. Raïkonnen heeft z'n draai ook gevonden, dat was op bepaalde momenten gewoon demonstreren wat hij deed
    Spijtig van de afgeslagen motor voor Massa, want er had denk ik wel een 1-2 ingezeten, maar toch topprestatie geleverd, van 22 naar 5. En kubica had er ook aan kunnen geloven, maar op een bepaald moment kies je voor zekerheid en dus ook de punten. Toch goed verdedigd van de pool.

De ferrari's hebben toch laten zien dat het WK nog lang niet over is. Oef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
      idd, spannende race met vooral dankzij Massa enkele fantastische inhaalbewegingen. Raïkonnen heeft z'n draai ook gevonden, dat was op bepaalde momenten gewoon demonstreren wat hij deed
      Spijtig van de afgeslagen motor voor Massa, want er had denk ik wel een 1-2 ingezeten, maar toch topprestatie geleverd, van 22 naar 5. En kubica had er ook aan kunnen geloven, maar op een bepaald moment kies je voor zekerheid en dus ook de punten. Toch goed verdedigd van de pool.

De ferrari's hebben toch laten zien dat het WK nog lang niet over is. Oef
      Nog niet verloren maar het zal wel nipt worden nu mij dunkt!

Wel vuil zetje van coulthard.

Comment

Weet je, ik stoor me aan die "laten we op veilig spelen en genoegen nemen met plek x"-mentaliteit, men zou altijd voor de overwinning moeten gaan.
        Denk dat het huidige puntensysteem daar voor veel tussen zit, het verschil is te verwaarlozen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
          Weet je, ik stoor me aan die "laten we op veilig spelen en genoegen nemen met plek x"-mentaliteit, men zou altijd voor de overwinning moeten gaan.
          Denk dat het huidige puntensysteem daar voor veel tussen zit, het verschil is te verwaarlozen.
          Daar heb je volledig gelijk in, maar het is nu eenmaal zo:

Trouwens dit zou de huidige stand zijn met de oude puntentelling:

Code:
          Hamilton  56
          Alonso    44
          Raikonnen 43
          Massa     39
          Tov de huidige

Code:
          Hamilton  70
          Alonso    58
          Raikonnen 52
          Massa     51
          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

dubbelpost
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Jaja, Ferrari staat er weer!
              En het zijn zij die de race gemaakt hebben. Fantastische inhaalrace van Massa, en knappe demonstratie van Raikkonen.

Jammer voor Hamilton, maar het seizoen wordt er alleen maar spannender door

Comment

Working...
              X