Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Duitsland 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat een race zeg. Knap van Alonso in de regen. Wel jammer dat hij weer zijn dikkenek moest tonen en toch nog eens in discussie treden met Massa, die nochtans heel sportief was.

Alonso=verwaand rotjoch

Comment

Massa moet gewoon leren rijden in de regen...

En heeeeel sportief was het toch nie, mss niet met opzet, maar toch maar raar.

Comment

Raïkonnen zal weg moeten bij ferrari. Die man is gewoon een pechmagneet.

Hoezeer ik hem ook kampioen wil zien worden...'t is afgrijselijk om te zien hoe hij telkens weer in panne valt op cruciale momenten. En toevallig dit jaar zijn de mclarens oerbetrouwbaar...

Wat 'n race trouwens...

Comment

Wat een race!!!

En hamilton, wat een kerel
          Evenals feminando

Zo mogen ze er meer geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
            Raïkonnen zal weg moeten bij ferrari. Die man is gewoon een pechmagneet.

Hoezeer ik hem ook kampioen wil zien worden...'t is afgrijselijk om te zien hoe hij telkens weer in panne valt op cruciale momenten. En toevallig dit jaar zijn de mclarens oerbetrouwbaar...

Wat 'n race trouwens...

schumi moet dan maar niet meer naar de GP's komen dan wint ie wel

Comment

Wat was dat met Hamilton dat nog meer dan 5sec voor was op Massa.

Chance dat Alonso beter rijd in de regen.

Alonso had wel degelijk gelijk wat Massa beterft.

PS: en wat te denken van Heidfeld dat was ook op zijn minst dubieus te noemen.
              Last edited by jurbe; 22/07/2007, 17:40.
              Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Wat een race zeg. Knap van Alonso in de regen. Wel jammer dat hij weer zijn dikkenek moest tonen en toch nog eens in discussie treden met Massa, die nochtans heel sportief was.

Alonso=verwaand rotjoch
                Inderdaad, wat een spektakel! Vooral in die eerste 4 ronden. Het scheelde geen haar of iemand knalde daar ofwel tegen de safety car ofwel tegen de takelwagen. Alonso heeft een hoge dunk van zichzelf, vind ik ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                  Wat was dat met Hamilton dat nog meer dan 5sec voor was op Massa.

Chance dat Alonso beter rijd in de regen.

Alonso had wel degelijk gelijk wat Massa beterft.
                  als hij degelijk gelijk had dan excuseer je toch niet *doh*

Comment

Zalige race maar eigenlijk had de race 6 min eerder moeten stoppen en was Massa wel gewonnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                      als hij degelijk gelijk had dan excuseer je toch niet *doh*
                      Dat was voor de hevigheid( de excuses) niet voor het incident hebt ge zijn wagen gezien?
                      Nissan QQ driver.

Comment

Dat was voor de hevigheid( de excuses) niet voor het incident hebt ge zijn wagen gezien?

toch zijn eigen schuld aangezien hij de aanvallende partij is is het zijn verantwoording niet die van de verdedigende partij.

Massa had hem laten leven daar

Comment

als ik het zo lees heb ik er spijt van dat ik het niet kon zien maar staan er nu al filmpjes van op youtube? , en wie is er eigenlijk gewonnen?

Comment

Idd, hij excuseerde zich omdat hij zo hevig reageerde. Hij zei dat 'ie vol stress zat (nogal wiedes) en daarom wat hevig reageerde. Ik vind Massa maar een aansteller, maja, da's persoonlijk uiteraard.

Comment

Zou ook wel filmkes van in het begin willen zien. Alonso is gewonnen... spijtig genoeg

Comment

Wat een prachtige race, in het rijtje van Brazilië 2003, Japan 2005 en Hongarije 2006.En nu wordt daar dus Duitsland 2007 aan toegevoegd.
                                Wat Alonso/Massa betreft: dit keer was Massa de slechte verliezer, de botsing was een race-incident zoals in Spanje de eerste bocht.Punt.Niets van dikke nek Alonso deze keer, in mijn ogen.Maar voor velen wel natuurlijk, gewoon omdat het Alonso is.
                                Zéér mooi voor Webber, 'k gun hem de derde plaats van harte.
                                Raikkonen...Ik begin te denken dat het eerder aan zijn rijstijl dan aan de wagen ligt.
                                In ieder geval, ik geloof dat hij niet is uitgeteld voor de titel, Hamilton pakte immers ook geen punten.Ook Wurz was knap vierde en Coulthard mooi vijfde.Hamilton reed ook een erg mooie race, en dat inhaalmanoevre op Fisichella...Prachtig, over het gras zelfs een beetje.
                                Ook grappig was dat Raikkonen de pits miste, Winkelhock aan kop reed voor een tijdje en dat de ene na de andere wagen van de baan ging in bocht 1.
                                En M. Schumacher die de trofee aan Dennis mocht geven...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                  Zou ook wel filmkes van in het begin willen zien. Alonso is gewonnen... spijtig genoeg
                                  op youtube staan enkel nog maar filmpjes van de qualifying van Hamilton gisteren of eergisteren (weet het niet) , dus de komende dagen hoop ik wel dat er filmpjes op youtube gezet worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                    op youtube staan enkel nog maar filmpjes van de qualifying van Hamilton gisteren of eergisteren (weet het niet) , dus de komende dagen hoop ik wel dat er filmpjes op youtube gezet worden.
                                    De eerste 10 minuten:

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                      Wat Alonso/Massa betreft: dit keer was Massa de slechte verliezer, de botsing was een race-incident zoals in Spanje de eerste bocht.
                                      Absoluut! Race-incident

Maar waarom begint Alonso er dan meteen over na de race?

Enfin ja, hij heeft zich geexcuseerd en dat is goed.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Wat een GP! Heb echt genoten van de race. Een paar grappige momenten.

Incident Massa/Alonso: Massa ging in de fout, alonso moet niet neuten maar bon hij heeft zijn excuses aangeboden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                                          Idd, hij excuseerde zich omdat hij zo hevig reageerde. Hij zei dat 'ie vol stress zat (nogal wiedes) en daarom wat hevig reageerde. Ik vind Massa maar een aansteller, maja, da's persoonlijk uiteraard.
                                          Dat ziet ge dus ook toen Hamilton voor hem reed moest hij met 5 sec voorsprong toch opzij voor meneer.
                                          Nissan QQ driver.

Comment

Working...
                                          X