Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Duitsland 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F1 Grote Prijs van Duitsland 2007

Tijdschema

Vrijdag 20 juli 2007

10:00 - 11:30 : vrije training 1
    14:00 - 15:30 : vrije training 2

Zaterdag 21 juli 2007

11:00 - 12:00 : vrije training 3
    14:00 : kwalificatie

Zondag 22 juli 2007

14:00 : Grand Prix of Europe (60 ronden)

TV Schema

Zaterdag 21 juli 2007

13:55 - kwalificatie (La Deux)

Zondag 22 juli 2007

13:30 - voorbeschouwing en race (Canvas)
    13:35 - voorbeschouwing en race (La Deux)

Is 't nu eigenlijk de GP van Duitsland of van Europa? Verschillende websites geven 'm een verschillende naam ...

Bij mijn weten is 't wel degelijk de Grand Prix van Duitsland, en nièt die van Europa. Sinds dit jaar wordt de Duitse GP afwisselend hier en op de Hockenheimring gereden. Daarvoor werd deze race gewoonweg GP van Europa genoemd (één keer Luxemburg, in '98 ), onder het motto van 'als 't beestje maar een naam heeft'.

De laatste jaren vrij vaak een Ferrari als eerste over de streep, hier. Thuisrace indertijd van Schumi, méér dan Hockenheim. Er zullen dus nog vrij veel Ferrari-supporters zijn.
    Thuisrace natuurlijk ook van Mercedes én BMW.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
      Is 't nu eigenlijk de GP van Duitsland of van Europa? Verschillende websites geven 'm een verschillende naam ...

Bij mijn weten is 't wel degelijk de Grand Prix van Duitsland, en nièt die van Europa. Sinds dit jaar wordt de Duitse GP afwisselend hier en op de Hockenheimring gereden. Daarvoor werd deze race gewoonweg GP van Europa genoemd (één keer Luxemburg, in '98 ), onder het motto van 'als 't beestje maar een naam heeft'.
      Het is de grote prijs van Europa, want de naam Grote prijs van Duitsland is in handen van de organisatie van de Hockenheimring en die wouden de naam niet afstaan aan de organisatie op de Nurburgring.

Comment

Maakt in feite ook niet uit, 't is in Duitsland te doen.Punt.
        Ik hoop uiteraard nog eens op een McLarenzegen...

Comment

Ik, daarentegen, hoop op een Ferraridubbel. En Alonso die tien ronden achter de laatste finisht

Als McLaren echt moet winnen, dan liefst Hamilton. Niet Alonso.

Ik zie BMW hier sterk presteren, en let maar eens goed op op dit technische circuit : Sato
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Zware crash hamilton na een "tyre failure". Ziet er niet goed uit, ambulance is terplaatse

Hij's vast en zeker niet in levensgevaar zoals bij Kubica gedacht werd, maar een beenbreuk is zeker mogelijk.
            Last edited by ; 21/07/2007, 16:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
              Zware crash hamilton na een "tyre failure". Ziet er niet goed uit, ambulance is terplaatse

Hij's vast en zeker niet in levensgevaar zoals bij Kubica gedacht werd, maar een beenbreuk is zeker mogelijk.
              niet goed voor het kampioenschap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten

Hij stak juist z'n duim omhoog.. Laten we hopen dat ie oke is

Comment

Dat komt wel in orde denk ik. Hoop ik zelf! Het zou spijtig zijn voor zo'n mooi kampioenschap te verliezen !

Comment

Heb net beelden gezien toen dat hij uit de wagen kwam. Hij werd ondersteund en zakte na nog geen 50 cm door zijn benen, vooral bij zijn rechts leek
                    Bij Mclaren zijn ze nu de velg van de reserve wagen aan het nakijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                      Heb net beelden gezien toen dat hij uit de wagen kwam. Hij werd ondersteund en zakte na nog geen 50 cm door zijn benen, vooral bij zijn rechts leek
                      Bij Mclaren zijn ze nu de velg van de reserve wagen aan het nakijken.
                      Dat kan mss nog zijn door de schok. Want net na de crash trilden zijn benen wel zeer zwaar. Ik ben geen medisch wonder dus iemand die weet hoe dat komt?

Comment

Dat bewegen met de benen was geloof ik om te zien of hij niets gebroken had, ook zat hij in het begin half uit zijn auto.
                        Ik hoop dat Alonso een slechte tijd rijdt, anders is het niet meer plezant

Comment

Waarom zou Alonso een slechte tijd moeten rijden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                            Dat bewegen met de benen was geloof ik om te zien of hij niets gebroken had, ook zat hij in het begin half uit zijn auto.
                            Ik hoop dat Alonso een slechte tijd rijdt, anders is het niet meer plezant
                            Volgens mij komt dat trillen van de benen door de shock. Ik ben geen doktor maar ik heg ooit eens een EHBO cursus gevolgd bij het rode kruis en meen mij zoiets te herinneren.

Comment

Poor Hamilton

Comment

Welja ik dacht dat eerst ook maar op LaDeux zeiden ze iets van reflexxen? Denk eigenlijk ook van de shock.

Comment

De crash: Beeldjes

Wat er mis was: technische uitleg

Lewis niet gewond: Zal morgen waarschijnlijk groen licht krijgen om te rijden

Nog maar eens een bewijs van de veiligheid in F1. Hopen dat Lewis morgen aan de start komt, en iets moois laat zien
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Zondag morgen word hij geinspecteerd.

Dus dat groen licht is nog niet zeker he, Kubica wou ook racen maar mocht niet...

afwachten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                      Zondag morgen word hij geinspecteerd.

Dus dat groen licht is nog niet zeker he, Kubica wou ook racen maar mocht niet...

afwachten
                                      Inderdaad, vandaar ook de 'waarschijnlijk' en 'hopen dat' in m'n bericht
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Als hij meerijd start hij van de 10de positie ze gaan de motor uit de gecrashte wagen halen en in de nieuwe chasis steken als hij meerijd natuurlijk volgens ron dennis was er geen probleem met de motor zelf moest ie vervangen worden de motor dan start hij als laatste natuurlijk

Comment

Working...
                                        X