een CLK 65 AMG, bestaat dat ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Duitsland 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichteneen CLK 65 AMG, bestaat dat ?
maar wat gaat er nu gebeuren met de uitzending? om 16u is het de tour en dan is de wedstrijd nog niet afgelopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenrestart: binnen 12min
rain prediction: 12min
Is nu enkel die ene McLaren uit de grindbak uit bocht 1 ge-traktort ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichteneen CLK 65 AMG, bestaat dat ?
Volgens mij is de SC een CLK DTM AMG met de 5.5liter V8
De 65amg is V12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenrode vlag
ik ga naar de tour kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMag Hamilton nu zo maar weer herstarten? En de rest dan???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenZolang uw motor nog draait mag je nog rijden, remember Shumacher een paar jaar geleden, ook op deze baan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichteneen CLK 65 AMG, bestaat dat ?Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenCLK AMG black series is het denk ik
maar wat gaat er nu gebeuren met de uitzending? om 16u is het de tour en dan is de wedstrijd nog niet afgelopen...Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenK'vraag het mij eigenlijk ook af.
Volgens mij is de SC een CLK DTM AMG met de 5.5liter V8
De 65amg is V12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenzelfs met externe hulp dus??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenWat niet mag is dat je op gang geduwd wordt door externe hulp, maar uit een grindbak duwen mag ... zeker als je gevaarlijk staat, en blijkbaar ook als je niet echt gevaarlijk staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenCLK AMG black series is het denk ik
maar wat gaat er nu gebeuren met de uitzending? om 16u is het de tour en dan is de wedstrijd nog niet afgelopen...
Comment
Comment