Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Duitsland 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De reactie van Ralf was ook veel zegend vond ik.
    Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
      Dat ziet ge dus ook toen Hamilton voor hem reed moest hij met 5 sec voorsprong toch opzij voor meneer.
      Dat heeft niks met massa te maken maar met de wedstrijdleiding die veel te vroeg blauwe vlag gaf!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
        Dat heeft niks met massa te maken maar met de wedstrijdleiding die veel te vroeg blauwe vlag gaf!
        Hoe zou dat komen?
        Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
          Hoe zou dat komen?
          Dat moet je aan de wedstrijdleiding vragen, niet aan mij.

Comment

@Sledge: bedankt voor de YouTube link van de eerste 10 minuten!
            Ik was naar de Airshow van Sanicole en heb dus deze sensationele race moeten missen. Hopelijk dat de rest ook snel online komt, wil het incident Massa - Alonso wel eens zien...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
              Idd, zo interpreteer ik dat toch ook op dat moment. Ik dacht idd ook "waarom geven die al de blauwe vlag als er nog zoveel tijd tss de twee is". Maar dat is de zaak van de wedstrijdleiding in mijn ogen.

Comment

Erg knappe race, met vooral de eerste én laatste minuten die het erg boeiend maakten.

Mooie zege van Alonso, die op een droge piste duidelijk minder snel was dan beide Ferrari's. De regen kwam dan ook op het juiste moment, voor hem. Uiteindelijk was 't ook een fair duel tussen de twee. Ze gaven elkaar geen centimeter toe. Massa mooi in 't verweer, Alonso die mooi bleef proberen en er dus ook voorbijgeraakte. Terecht, want ie was op dat moment véél sneller.
                Ik geloof niet in 'natrappen' van Massa, eigenlijk. De Braziliaan was - volgens f1racing.nl - eerder een beetje kwaad op Alonso, omdat die hem beschuldigde van het opzettelijk raken.

Leuke gok van Kovalainen op 't einde ook. Alleen kwam de regen voor hem twee ronden te laat ... 't Had anders wel érg goed kunnen uitdraaien.

Mooie prestatie ook van RBR én Wurz. En stommiteit alom bij BMW; de twee rijders die elkaar van de baan tikken en zichzelf toen al kansloos maakten voor de zege.

Jammer van Raikkonen, want ie leek me wel op weg naar de overwinning. 't Kampioenschap wordt érg moeilijk voor hem, al heeft Massa het niet veel gemakkelijker.

Dat kampioenschap is dan weer wat spannender geworden. Alonso's ervaring heeft hem vandaag serieus geholpen, met een verschil van twee punten tussen de twee zilverpijlen als gevolg.

Nogmaals: érg leuke race. 't Worden nog boeiende tijden, in elk geval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                  De eerste 10 minuten:

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  thanks, ziet er wel tof boeltje uit , spyker aan kop en dan weet je al dat er veel gebotst zijn

Comment

Revenge will be ours ^^

26/07/2007 D-Day

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                      Revenge will be ours ^^

26/07/2007 D-Day
                      komt de nieuwe AW dan niet of waarom is het dan D-Day?

Comment

Dan mag er iemand op het matje komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                          Dan mag er iemand op het matje komen
                          wie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                            wie?

De teamleiding van McLaren moet zich dan verantwoorden voor het feit dat één van hun ingenieurs in het bezit was van vertrouwelijke informatica van Ferrari.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                              De teamleiding van McLaren moet zich dan verantwoorden voor het feit dat één van hun ingenieurs in het bezit was van vertrouwelijke informatica van Ferrari.
                              aja, das waar, ik had er iets van gelezen, tsja, foei mclaren zou ik zo zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                aja, das waar, ik had er iets van gelezen, tsja, foei mclaren zou ik zo zeggen.
                                Dat is niet de fout van heel het McLarenteam he.
                                Sinister, keep on dreaming.

Comment

geweldige race spijtig van kimi
                                  de safety car is een clk 63 amg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichten
                                    geweldige race spijtig van kimi
                                    de safety car is een clk 63 amg
                                    idd, die safetycar ziet er goed uit vind ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                      Dat is niet de fout van heel het McLarenteam he.
                                      Sinister, keep on dreaming.

wacht maar tot na 26/7

Comment

aangezien dat schumacher niet meer voor Ferrari rijdt, verwacht ik geen straf voor de McLaren-rijders. Mss wel voor het constructeurskampioenschap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                          wacht maar tot na 26/7

Comment

Working...
                                          X