De reactie van Ralf was ook veel zegend vond ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Duitsland 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenDat ziet ge dus ook toen Hamilton voor hem reed moest hij met 5 sec voorsprong toch opzij voor meneer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenDat heeft niks met massa te maken maar met de wedstrijdleiding die veel te vroeg blauwe vlag gaf!Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenHoe zou dat komen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenDat heeft niks met massa te maken maar met de wedstrijdleiding die veel te vroeg blauwe vlag gaf!
Comment
-
Erg knappe race, met vooral de eerste én laatste minuten die het erg boeiend maakten.
Mooie zege van Alonso, die op een droge piste duidelijk minder snel was dan beide Ferrari's. De regen kwam dan ook op het juiste moment, voor hem. Uiteindelijk was 't ook een fair duel tussen de twee. Ze gaven elkaar geen centimeter toe. Massa mooi in 't verweer, Alonso die mooi bleef proberen en er dus ook voorbijgeraakte. Terecht, want ie was op dat moment véél sneller.
Ik geloof niet in 'natrappen' van Massa, eigenlijk. De Braziliaan was - volgens f1racing.nl - eerder een beetje kwaad op Alonso, omdat die hem beschuldigde van het opzettelijk raken.
Leuke gok van Kovalainen op 't einde ook. Alleen kwam de regen voor hem twee ronden te laat ... 't Had anders wel érg goed kunnen uitdraaien.
Mooie prestatie ook van RBR én Wurz. En stommiteit alom bij BMW; de twee rijders die elkaar van de baan tikken en zichzelf toen al kansloos maakten voor de zege.
Jammer van Raikkonen, want ie leek me wel op weg naar de overwinning. 't Kampioenschap wordt érg moeilijk voor hem, al heeft Massa het niet veel gemakkelijker.
Dat kampioenschap is dan weer wat spannender geworden. Alonso's ervaring heeft hem vandaag serieus geholpen, met een verschil van twee punten tussen de twee zilverpijlen als gevolg.
Nogmaals: érg leuke race. 't Worden nog boeiende tijden, in elk geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenRevenge will be ours ^^
26/07/2007 D-Day
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenDan mag er iemand op het matje komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenwie?
De teamleiding van McLaren moet zich dan verantwoorden voor het feit dat één van hun ingenieurs in het bezit was van vertrouwelijke informatica van Ferrari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenDe teamleiding van McLaren moet zich dan verantwoorden voor het feit dat één van hun ingenieurs in het bezit was van vertrouwelijke informatica van Ferrari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenaja, das waar, ik had er iets van gelezen, tsja, foei mclaren zou ik zo zeggen.
Sinister, keep on dreaming.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichtengeweldige race spijtig van kimi
de safety car is een clk 63 amg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenDat is niet de fout van heel het McLarenteam he.
Sinister, keep on dreaming.
wacht maar tot na 26/7
Comment
-
Comment