Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Duitsland 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten

Comment

Ie zwanst maar

Ik denk persoonlijk niet dat het echt consequenties zal hebben voor McLaren. Misschien een simpele boete, meer niet.

Comment

• En krijg Alonso ook geen straf voor dat incident met Fissichela in de pits?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
          Het is dus een CLK 63 AMG met 6.3 L V8.
          Black Series

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            En krijg Alonso ook geen straf voor dat incident met Fissichela in de pits?

Bwoah, 'k zie eigenlijk niet in waarom ?

't Was nipt, maar toch niet zot, en Alonso overtradt toch geen enkele regel?

De man met de lollipop bij McLaren gaf Alonso het teken om door te rijden, dus doet Alonso dat. Kan makkelijk zijn dat ie Fisichella amper heeft gezien.

Dan lijkt een straf voor Heidfeld wel iets realistischer. Die was té optimistisch ... Zonde voor Ralf, want ie was goed bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
              Bwoah, 'k zie eigenlijk niet in waarom ?

't Was nipt, maar toch niet zot, en Alonso overtradt toch geen enkele regel?

De man met de lollipop bij McLaren gaf Alonso het teken om door te rijden, dus doet Alonso dat. Kan makkelijk zijn dat ie Fisichella amper heeft gezien.

Dan lijkt een straf voor Heidfeld wel iets realistischer. Die was té optimistisch ... Zonde voor Ralf, want ie was goed bezig.
              En daarbij, dat twee auto's naast elkaar door de pits gaan is al vaker gebeurd dit jaar.

Comment

En daarbij, dat twee auto's naast elkaar door de pits gaan is al vaker gebeurd dit jaar.

Inderdaad.

In feite zou Sato gestraft moeten worden, vermits die werkelijk in de pit inhaalde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                  Inderdaad.

In feite zou Sato gestraft moeten worden, vermits die werkelijk in de pit inhaalde.
                  Ja, maar ze rijden wel met de limiter op, dus toen Sato die man inhaalde reed die heel traag en had dus ergens een probleem.

Comment

• Fantastische race, leuk spektakel!

Zalig hoe Winkelhock ze daar allemaal aftroeft door meteen op regenbanden te starten.
                    En Raikkonen mist de pits (?) en verliest daar eigenlijk al zijn race, en dan die pech altijd.

Het incident tussen Ralf en Heidfeld was een beetje jammerlijk. Maar Ralf deed wel de deur dicht. Heidfeld moest al afremmen en dan tja...

Alonso heeft het waargemaakt. Massa was volledig van de kaart en had een slecht setje banden. Schitterend duel, in de regen en Alonso was overmachtig op de natte baan. Leuk toen hij voor de camera de schade liet zien. En dan de discussie, voor Massa was het een beetje teveel.

Mooie podium ook voor Webber, al was het nog even spannend in die laatste bocht.

Pechrace voor Hamilton, wel een schande dat hij al zo snel een blauwe vlag kreeg. En nadien blijft hij onder de bumper van Massa plakken...

De safetycar is een aangepaste CLK 63 AMG (andere remmen, ophanging, in-en uitlaat) ;-)

Ik verwacht ook geen straf voor McLaren, wel leuk dat die ex-Ferrariwerknemer het blaamboekje van Ferrari wil opendoen. Volgens mij heeft Ferrari meer op z'n kerfstok dan McLaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                      Ik verwacht ook geen straf voor McLaren, wel leuk dat die ex-Ferrariwerknemer het blaamboekje van Ferrari wil opendoen. Volgens mij heeft Ferrari meer op z'n kerfstok dan McLaren
                      Ik hoef dat eerlijk gezegd niet weten. Die medewerker heeft info doorgespeeld en nu dat hij mss zal bestraft worden zal hij een boekje opendoen over ferrari.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
                        Ik hoef dat eerlijk gezegd niet weten. Die medewerker heeft info doorgespeeld en nu dat hij mss zal bestraft worden zal hij een boekje opendoen over ferrari.
                        Waarom ???

De FIA wil dat de regels worden gevolgd in de F1 en geen valsspelerij.

Als ze het ene team aanpakken, moeten ze consequent zijn en ook de rest controleren en bestraffen! Maar ze houden Ferrari altijd al de hand boven het hoofd...

Comment

Working...
                        X