Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nah, niet echt
    Kheb wel een paar keer m'n site gepost, daarmee mss.
    Nuja, #care, Frans versta ik toch niet zo goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
      Nah, niet echt
      Kheb wel een paar keer m'n site gepost, daarmee mss.
      Nuja, #care, Frans versta ik toch niet zo goed
      BTW, uw link in handtekening werkt idd al tijdje niet meer...

Comment

• Jep, die hosting is betalen geworden.
        Maar ik ben aan een nieuwe site aan het werken
        Die gaat iets uitgebreider worden (artikels, nieuws,...) alsook media enz...
        Die zal wel voor de Monte Carlo klaar zijn

Comment

• Nice work

Comment

• Dus nog steeds geen nieuws over Duval...
            Begin het wel een beetje beu te worden.
            Nuja, volgende week beter zeker?

Comment

• Er is dan toch wat nieuws over Duval:
              - De 'mysterieuze' sponser zou Kizz-Me zijn (zoiets al Red-Bull)
              - Hij zou blijkbaar in een 2005 spec Fabia rijden?

Normaal gezien zou allles begin volgende week duidelijk worden, volgens La Derniere Heure...

Comment

• Allé, nog eens een weekje wachten zeker...

Comment

Er is dan toch wat nieuws over Duval:
                  - De 'mysterieuze' sponser zou Kizz-Me zijn (zoiets al Red-Bull)
                  - Hij zou blijkbaar in een 2005 spec Fabia rijden?

Normaal gezien zou allles begin volgende week duidelijk worden, volgens La Derniere Heure...
                  afwachten dus, zoals we al enkele weken doen!

Comment

• Jep, normaal gezien gingen we het 2 weken al weten (eerste week ofdat ie met een Kronos zou rijden, 2de week of ie met een Fabia zou rijden)
                    Volgende week beter

Comment

• Op pitstop.tv staat er nu ook bericht:

François Duval en de Belgische preparateur First wachten op de handtekening van sponsor kizz-me. Maar zelfs als kizz-me zijn fiat geeft, is Duval nog niet zeker van deelname aan de Monte Carlo met een Skoda Fabia WRC.

Gisteren vrijdag heeft First-baas Willy Collignon in Parijs een meeting gehad met kizz-me, de naam van een nieuw energiedrankje én nu al sponsor van Freddy Loix in de Dakar. De vergadering was positief, zegt Collignon in La Dernière Heure, maar er is staat nog niks op papier.

Collignon: "Er is niks ondertekend. Er is geen definitief akkoord, maar we zijn op de goeie weg. Ik praat met een Belgische onderneming, die blijkbaar de middelen heeft om François en ons te helpen met het project rond de Fabia. Er moeten nog enkele details geregeld worden. Maandag zou ik enkele beslissingen moeten kunnen nemen voor de Monte Carlo. Intussen heb ik al in het zuiden van Frankrijk een plek uitgekozen om daar volgende donderdag en vrijdag te gaan testen. Toch wel het bewijs dat ik erin geloof."

Collignon hoopt met de steun van kizz-me een WK-campagne met de tien Europese rally's te kunnen opzetten. Maar er blijft een grote "maar". De Skoda die klaarstaat voor Duval, is een actieve 2005-versie en daarmee mag onze landgenoot volgens het nieuwe reglement niet rijden. Collignon hoopt nu op een derogatie bij de FIA.

Collignon: "Gilles Panizzi heeft net hetzelfde voor. Volgens het nieuwe reglement mag Panizzi niet met een versie 2005 rijden, ook niet bij een M2-team. Skoda Motorsport heeft nu wel onderdelen gehomologeerd voor een mechanisch differentieel, na 2 dagen testen in Tsjechië, maar dat diff is onvoldoende ontwikkeld en ging al na 300 km. stuk. In ieder geval bestaat er maar een mechanisch diff voor één auto. Als geen derogatie wordt toegestaan, dan krijgt het team van Panizzi (Red Bull Skoda Team nvdr.) dat diff. Maar ik denk niet dat de FIA nu in een positie verkeert om rijders te weigeren. Misschien laat de FIA de beslissing wel over aan de constructeurs. Ik geloof niet dat Ford of Subaru zich zullen verzetten tegen een privé-Skoda met actieve diffs. En dan moeten we nog wachten op de reactie van Marc Van Dalen, die Citroën vertegenwoordigt."

Duval en First moeten dus eerst de handtekening krijgen van kizz-me en daarna is het wachten op een reactie van de FIA.

Gisteren is gebleken dat de FIA zich wel eens strikt aan de regels durft houden. De federatie heeft immers de trucks van de Rooy en Bekx, favorieten in de truck-categorie, uit de Dakar gegooid.
                      BRON: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10480

Comment

• Leuk achtergrondverhaal over de vrouw van Solberg

Comment

• Maandag avond, 8 uur, nog steeds geen nieuws over Duval.
                          Morgen beter?

Comment

Maandag avond, 8 uur, nog steeds geen nieuws over Duval.
                            Morgen beter?
                            Pfff beetje saai aan het worden... Go Prévot zeg ik dan zne

Comment

• Begin het ook beu te worden...
                              Nuja, geen nieuws = goed nieuws?

Comment

Begin het ook beu te worden...
                                Nuja, geen nieuws = goed nieuws?
                                As journo in spé eis ik nieuws, vers nieuws

Ik vrees ervoor in dit geval...

edit: in elk geval, ik drink er nog wat Duval-Leroy champagne op!!! Supergrappig maar ik had het pas gemerkt zondagmiddag dat er champagne zo heette

Comment

• Jep, ik heb die ook in delhaize zien staan

Comment

Jep, ik heb die ook in delhaize zien staan
                                    En ie was sneeeel op zne

Comment

• Is het goeie? Dan kan ik vragen om die mee te brengen voor volgend jaar met oudjaar.
                                      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Gardemeister neemt aan de Monte carlo deel met een 307 WRC, maar dit zou kunnen uitbreiden naar 10 rally's.
                                        Hetzelfde voor Bernardi.
                                        Maar nog STEEDS niks over Duval...

Comment

Gardemeister neemt aan de Monte carlo deel met een 307 WRC, maar dit zou kunnen uitbreiden naar 10 rally's.
                                          Hetzelfde voor Bernardi.
                                          Maar nog STEEDS niks over Duval...
                                          ik vrees ervoor dat we duval niet zullen zien in monte carlo, nu maar hopen dat tjoen het goed doet daar op de veradelijke wegen.

Comment

Working...
                                          X