Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bedankt!
Mensen die zich geroepen voelen om een artikel te willen schrijven (maakt niet uit wat, vb. over Subaru, personelijke mening of pronostiek over 2006 ofzo) mogen me altijd een PM sturen
Bedankt!
Mensen die zich geroepen voelen om een artikel te willen schrijven (maakt niet uit wat, vb. over Subaru, personelijke mening of pronostiek over 2006 ofzo) mogen me altijd een PM sturen
Oe, oe, oe
Wil ik wel eens doen, leuk achtergrondverhaal of zo!!! Perfect om mijn journalistieke kunsten verder te beoefenen *kuch*
Zal na deze drukke periode (in de nog drukkere periode dan ) wel es iets schrijven
Jeps, heb het ook wat van pitstop gehaald. Zit er wat op om het BK Rally topic te volgen voor mijn eindwerk. En troost u, ik ben ook niet goed in die dingen. Ik zet nogal snel Solberg op kop
edit: die geplande zaken in je handtekening, is dat tijdens mijn stage? Binnenkort, na de examens, kom ik trouwens langs om contract te ondertekenen
Zijn er nu echt geen grote Belgische ondernemingen die deze vorm van sponsoring zien zitten... Jammer toch want als hij wat succes boekt en je bent zo'n exclusieve sponsor. Je moet natuurlijk het risico durven te nemen.
Comment