Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heel knap werk!!!! cHAPEAU8

Love uwen stijl, geen franjes en alles duidelijk!!!

Heb nieuwe favoriet erbij

Comment

• Bedankt!
      Mensen die zich geroepen voelen om een artikel te willen schrijven (maakt niet uit wat, vb. over Subaru, personelijke mening of pronostiek over 2006 ofzo) mogen me altijd een PM sturen
      Last edited by ; 05/01/2006, 13:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
        Bedankt!
        Mensen die zich geroepen voelen om een artikel te willen schrijven (maakt niet uit wat, vb. over Subaru, personelijke mening of pronostiek over 2006 ofzo) mogen me altijd een PM sturen
        Oe, oe, oe

Wil ik wel eens doen, leuk achtergrondverhaal of zo!!! Perfect om mijn journalistieke kunsten verder te beoefenen *kuch*

Zal na deze drukke periode (in de nog drukkere periode dan ) wel es iets schrijven

Comment

• Oké, neem u tijd maar

Comment

Voila, m'n site staat online
            Adres?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
              Adres?
              Klik op het bannerke

Zeg, niemand zin om hier prono's te beginnen per rally? Top 5 of zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                Klik op het bannerke

Zeg, niemand zin om hier prono's te beginnen per rally? Top 5 of zo?
                Das het probleem, ik zie geen banner...

Ja zie ik wel zitten ze! Kweet wel niet of ik er goed zal in zijn maarja.
                Ik volg het pitstop forum zo half en half en daar blijkt het toch wel een succes hé hun prono's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                  Das het probleem, ik zie geen banner...

Ja zie ik wel zitten ze! Kweet wel niet of ik er goed zal in zijn maarja.
                  Ik volg het pitstop forum zo half en half en daar blijkt het toch wel een succes hé hun prono's?
                  Aha, hier de link: http://www.wrcmagazine.be/

Jeps, heb het ook wat van pitstop gehaald. Zit er wat op om het BK Rally topic te volgen voor mijn eindwerk. En troost u, ik ben ook niet goed in die dingen. Ik zet nogal snel Solberg op kop

edit: die geplande zaken in je handtekening, is dat tijdens mijn stage? Binnenkort, na de examens, kom ik trouwens langs om contract te ondertekenen

Comment

• Prono zou wel tof zijn
                    Mss. eens proberen voor Monte Carlo?

Comment

Prono zou wel tof zijn
                      Knappe site!Chapeau.
                      Zeer proper, duidelijk. Niet teveel versieringen enzo! Knap gedaan

Comment

• Bedankt!
                        Ik zal ééns zo'n pronostiek pagina opstellen, met de nodige info

Comment

Prono zou wel tof zijn
                          OK, hier of op je site?

En met deadlines dan werken, dus vanaf nu tot bv. 18e januari en dan alles afsluiten.

Nieuw topic?

edit: ok op je site

Comment

• schoon schoon! Idd een leuke site. Niet te druk qua lay-out! Hij staat bij m'n bookmarks
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Nieuwe topic, kzal er een klein site'je rond maken, deadline de woensdag voor de Shakedown ofzo?

Comment

• Voila, nieuwe topic aangemaakt
                                Bedankt Hayes

Comment

• Pitstop tv meldt dat de FIA de Fabia van Duval goedkeurt. Via een kunstgreep zorgen ze ervoor dat de actieve diffs werken als passieve diffs.

Ze melden echter ook dat er nog altijd 1 miljoen euro te kort is voor die 10 rally's...
                                  *zucht* dat blijft duren...
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
                                    Pitstop tv meldt dat de FIA de Fabia van Duval goedkeurt. Via een kunstgreep zorgen ze ervoor dat de actieve diffs werken als passieve diffs.

Ze melden echter ook dat er nog altijd 1 miljoen euro te kort is voor die 10 rally's...
                                    *zucht* dat blijft duren...
                                    1 miljoen Euro? Daarvoor zal ie wel een bijzonder dikke sponsor moeten aantrekken...

Comment

• Wat een pakske geld!!

Zijn er nu echt geen grote Belgische ondernemingen die deze vorm van sponsoring zien zitten... Jammer toch want als hij wat succes boekt en je bent zo'n exclusieve sponsor. Je moet natuurlijk het risico durven te nemen.

Comment

• Goed nieuws!
                                        Als de Skôda van Duval goed werkt tijdens de testen gaat ie zowieso starten in Monte Carlo, ook al is er nog budget tekort.

Comment

Goed nieuws!
                                          Als de Skôda van Duval goed werkt tijdens de testen gaat ie zowieso starten in Monte Carlo, ook al is er nog budget tekort.
                                          Jeps, mss toch prono herzien over eerste Belg die uitvalt want zo zonder goed door te testen...

Comment

Working...
                                          X