Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bron: vrt-Teletekst

MARKKO MARTIN KONDIGT AFSCHEID AAN

De Est Markko Märtin heeft een punt
    achter zijn carrière gezet. Martin is
    30 en vindt dat hij de leeftijdslimiet
    bereikt heeft. Hij eindigde vorig jaar
    vijfde met zijn Peugeot in de WK-stand.

In september beleefde Märtin het diep-
    tepunt uit zijn carrière, toen zijn co-
    rijder Michael Park om het leven kwam
    tijdens een crash. "Mijn loopbaan ein-
    digt in mineur, ik was liever op een
    andere manier gestopt", zegt Märtin.

De Est won vijf WK-rally's: Acropolis,
    Finland, Mexico, Corsica en Catalonië.
    Zijn beste resultaat in de eindstand
    van het WK was de derde plaats in 2004.
    ­­­­

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Das ietwat tegenstrijd met wat op Pitstoptv.be staat:

"Zonder uitzicht op een stuur voor 2006 gaat Martin zich bezighouden met zijn eigen junior-team, dat aantreedt in het kampioenschap van Estland. Martin heeft daarvoor twee Groep N Subaru's WRX gekocht. Maar hij blijft werken aan zijn eigen loopbaan.

Martin: "Dit betekent niet het einde van mijn rallyloopbaan. Of dit het einde is voor mij in WRC, weet ik niet. Eén ding is zeker: zeg nooit nooit."

Comment

• Maar volgens mij heeft sport.be de woorden verdraaid en heeft één dat overgenomen. Op WRC.COM, Rallye-magazine.de, op pitstop.tv (en ook op m'n eigen site ) staat er dat hij er voorlopig mee stopt, en dat er een kans is dat hij ooit terug keert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
          Maar volgens mij heeft sport.be de woorden verdraaid en heeft één dat overgenomen. Op WRC.COM, Rallye-magazine.de, op pitstop.tv (en ook op m'n eigen site ) staat er dat hij er voorlopig mee stopt, en dat er een kans is dat hij ooit terug keert.
          Tja, het was wel een beetje te verwachten dat ie het als mens nog te vroeg vindt!

Hopelijk heeft ie nu wat succes met zijn Subaru's.

Comment

• Ik hoorde het in het nieuws... kwas een beetje verrast.

Comment

• Ik las op het pitstop.tv-forum dat Eurosport het WRC dit jaar niet zal uitzenden Iemand enig idee welke zenders het dan wel nog uitzenden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                Ik las op het pitstop.tv-forum dat Eurosport het WRC dit jaar niet zal uitzenden Iemand enig idee welke zenders het dan wel nog uitzenden?
                Staat er een reden bij? Te hoge prijs voor de rechten?

WRC en Imarsat moeten nu nét dit jaar niet echt moeilijk gaan doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                  Staat er een reden bij? Te hoge prijs voor de rechten?

WRC en Imarsat moeten nu nét dit jaar niet echt moeilijk gaan doen...
                  Nee, de reden staat er niet bij. Ik vind het wel bijzonder jammer. Sinds halfweg vorig seizoen was ik het WRC zo een beetje beginnen volgen. De commentaar van die Nederlander was mss niet altijd super, maar als Peter Baert presentator was, vond ik het toch al stukken beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                    Nee, de reden staat er niet bij. Ik vind het wel bijzonder jammer. Sinds halfweg vorig seizoen was ik het WRC zo een beetje beginnen volgen. De commentaar van die Nederlander was mss niet altijd super, maar als Peter Baert presentator was, vond ik het toch al stukken beter.
                    Alternatief en veel beter: Champions! Fraikin is een kei in zijn vak!

Comment

daar heb je een zwaar punt!

Comment

Merci voor de tip. Is dat ook iedere dag van de rally of 1 keer per rally (1 aflevering over de volledige rally dus)?

Comment

• De zondag morgen en de zondag middag, dezelfde repo maar in de middag weet je de winnaar.

Comment

De zondag morgen en de zondag middag, dezelfde repo maar in de middag weet je de winnaar.
                            En donderdagavond Champions magazine

Comment

• Gauloises wordt hoofdsponsor van Citroën Kronos

Gauloises wordt zoals verwacht de hoofdsponsor van het Belgische Kronos-team in het WK rally 2006. De sigarettenfabrikant zal op de twee Citroëns Xsara van het team te zien zijn.

Het topmerk van de Altadis-groep verlaat MotoGP na een breuk met Yamaha en duikt in 2006 op in het WK rally, waar het zijn naam verbindt aan die van wereldkampioen Sébastien Loeb. De tweede Kronos Xsara wordt bestuurd door de Spanjaard Xavier Pons.

Het WK rally start over 2 weken met de Monte Carlo.

Bron: www.pitstop.tv

Comment

• Zoals verwacht dus...

Ben al benieuwd hoe de Xsara er zal gaan uitzien in het blauw.

Comment

• Foto's test Skoda First van Duval online!

Schoon bakske, en precies nog veel plaats voor sponsoring over
                                  Meer hier: http://www.fduval.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2241
                                  Last edited by ; 10/01/2006, 21:09.

Comment

Foto's test Skoda First van Duval online!
                                    http://tout-le-rallye.fotopic.net/c823846.html
                                    Schoon bakske, en precies nog veel plaats voor sponsoring over
                                    Meer hier: http://www.fduval.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2241
                                    Deftig!
                                    Dus 't is nu zeker dat Dudu start in de Monte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                      Deftig!
                                      Dus 't is nu zeker dat Dudu start in de Monte?
                                      en wie wordt de co?

Comment

• 99% zeker dat ie start.
                                        Co schijnt Patrick Pivato te zijn. (oud co- van sarrazin)

EDIT: en nog meer foto's http://users.skynet.be/ebbe/fd/page.html
                                        Last edited by ; 10/01/2006, 21:59.

Comment

• Partnerruil dus.... Kinky François

Comment

Working...
                                          X