Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WRC 2006
Collapse
X
-
-
Duval heeft budget voor 7 rally's, misschien 12! Schitterend nieuws. Hij zal dit seizoen misschien geen rally winnen maar kan zich toch volop tonen met het oog op het seizoen daarop!!
Bron:
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10630Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
FOTO - Kizz-Me sponsort ook Citroëns van Kronos
20:50 17-01-2006
(foto's dekeerle)
Kizz-Me wordt hyperactief in het WK rally. De nieuwe energiedrank sponsort niet alleen François Duval in het WRC 2006, het logo van Kizz-Me is ook te vinden op de Citroëns Xsara van Sébastien Loeb en Xavier Pons.
Morgen worden de Xsara's van Kronos officieel voorgesteld in Monaco, waar vrijdagmorgen de start wordt gegeven van de rally van Monte Carlo.
(pba)
© pitstop.tv
Voila zo zal de Xsara er dit seizoen dus gaan uitzien. 't Is wenne, maar 't is niet lelijk.
Nu is't duidelijk waarom Kizz-me, Duval zo lang aan het lijntje hield... Ze sponsoren dus deze Citroëns ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Voila zo zal de Xsara er dit seizoen dus gaan uitzien. 't Is wenne, maar 't is niet lelijk.
Nu is't duidelijk waarom Kizz-me, Duval zo lang aan het lijntje hield... Ze sponsoren dus deze Citroëns ook
Vraag me toch af wa er achter da Kizz Me juist zit ze , ik had er nog nooit van gehoord
Trouwens foutje opgemerkt van Kronos, liggen nog oude Michelins op
Comment
-
Een filmpje van duval die aant testen is
Die skoda dat ie nu mee rijdt is dat een ex fabrieks 2005?
Die xsara's vind ik persoonlijk ook niet die mooiste kleurencombo hebben, althans op het eerste zicht op foto niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyEen filmpje van duval die aant testen is
Die skoda dat ie nu mee rijdt is dat een ex fabrieks 2005?
Die xsara's vind ik persoonlijk ook niet die mooiste kleurencombo hebben, althans op het eerste zicht op foto niet.
Comment
-
Ondertss. al een paar foto's: (6 )
o.a Loeb die de verkenning doet met een Mitsubishi EVO, en de wagen van Tsjoen en Wilson in een ondergrondse parkeergarage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertdsOndertss. al een paar foto's: (6 )
http://rallyvideo.free.fr/mc_2006.htm
o.a Loeb die de verkenning doet met een Mitsubishi EVO, en de wagen van Tsjoen en Wilson in een ondergrondse parkeergarage.
Comment
Comment