Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
    Gisteren die Skoda gezien! Je zag duidelijk dat het een 'echte' was en dat ie al gereden had.

Die kleuren vind ik nie zo lelijk hoor...
    Ik heb hem gisteren ook op het salon zien staan, en hij zag er idd beter uit dan op de foto's. Maar de Skoda in de kleuren van de vorige seizoenen vond ik toch nog mooier. Nu ja, of die kleuren nu lelijk zijn of niet, maakt niet veel uit. Het belangrijkste is dat hij aan de start komt.

Comment

• Duval heeft budget voor 7 rally's, misschien 12! Schitterend nieuws. Hij zal dit seizoen misschien geen rally winnen maar kan zich toch volop tonen met het oog op het seizoen daarop!!

Bron:
      http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10630
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• FOTO - Kizz-Me sponsort ook Citroëns van Kronos
        20:50 17-01-2006
        (foto's dekeerle)

Kizz-Me wordt hyperactief in het WK rally. De nieuwe energiedrank sponsort niet alleen François Duval in het WRC 2006, het logo van Kizz-Me is ook te vinden op de Citroëns Xsara van Sébastien Loeb en Xavier Pons.

Morgen worden de Xsara's van Kronos officieel voorgesteld in Monaco, waar vrijdagmorgen de start wordt gegeven van de rally van Monte Carlo.

(pba)
        © pitstop.tv

Voila zo zal de Xsara er dit seizoen dus gaan uitzien. 't Is wenne, maar 't is niet lelijk.

Nu is't duidelijk waarom Kizz-me, Duval zo lang aan het lijntje hield... Ze sponsoren dus deze Citroëns ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete

Voila zo zal de Xsara er dit seizoen dus gaan uitzien. 't Is wenne, maar 't is niet lelijk.

Nu is't duidelijk waarom Kizz-me, Duval zo lang aan het lijntje hield... Ze sponsoren dus deze Citroëns ook
          Is wel wennen idd!
          Vraag me toch af wa er achter da Kizz Me juist zit ze , ik had er nog nooit van gehoord

Trouwens foutje opgemerkt van Kronos, liggen nog oude Michelins op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
            Is wel wennen idd!
            Vraag me toch af wa er achter da Kizz Me juist zit ze , ik had er nog nooit van gehoord

Trouwens foutje opgemerkt van Kronos, liggen nog oude Michelins op
            rijden ze dan nu niet meer met Michelin?

Comment

• Ze hebben sponsoring van BFGoodrich, dus denk ik dat dat hun bandenleverancier is. Misschien liggen er michelins op om te vergelijken met vorig jaar?

Comment

• Het is compleet hetzelfde, alleen de naam verandert uit commercieel standpunt
                Ik bedoelde gewoon , ze moesten banden met een ander logo op gemonteerd hebben om helemaal juist te zijn...

Comment

• Ah lol wist ik niet. Dus Michelin en BFGoodrich zijn exact hetzelfde, alleen andere naam?

Is BFGoodrich misschien oorspronkelijk voor Amerika en Michelin voor Europa?

Comment

• BF Goodrich is het merk uit de Michelin portefeuille die ze naar voor willen brengen voor off-road enz...

Comment

• ugh! Ik vind die xsara kleuren echt lelijk. Misschien moet ik ze eerst in actie zien, maar voorlopig a big no no!

Comment

• Een filmpje van duval die aant testen is
                        Die skoda dat ie nu mee rijdt is dat een ex fabrieks 2005?

Die xsara's vind ik persoonlijk ook niet die mooiste kleurencombo hebben, althans op het eerste zicht op foto niet.

Comment

• exclusief Belgacom ADSL-klanten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                            Een filmpje van duval die aant testen is
                            Die skoda dat ie nu mee rijdt is dat een ex fabrieks 2005?

Die xsara's vind ik persoonlijk ook niet die mooiste kleurencombo hebben, althans op het eerste zicht op foto niet.
                            Het kleurenpalet is redelijk zakelijk vind ik. Blauw hier, een kadertje rood daar... Als je dat vergelijkt met het schitterende kleurenspel op de Focus WRC...

Comment

• Of het blauw-gele dat zovele merken proberen na te apen.... Nogal saaie Citroen.

Comment

• De Skôda die op het auto salon staat is wel degelijk een echte:

De wagen heeft dus aan de Wales Rally 2005 deelgenomen, wss deze:

Het is een EVOI, dus First heeft precies meerdere Skôda's tot beschikking?

Comment

• Volgens de programmering op de website van Eurosport zou het WRC dan toch worden uitgezonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                                    Volgens de programmering op de website van Eurosport zou het WRC dan toch worden uitgezonden.
                                    Dan toch meer bij mijn zus gaan kijken

Maar leve Champions toch ook zne.

Comment

• Ondertss. al een paar foto's: (6 )

o.a Loeb die de verkenning doet met een Mitsubishi EVO, en de wagen van Tsjoen en Wilson in een ondergrondse parkeergarage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                                        Ondertss. al een paar foto's: (6 )
                                        http://rallyvideo.free.fr/mc_2006.htm

o.a Loeb die de verkenning doet met een Mitsubishi EVO, en de wagen van Tsjoen en Wilson in een ondergrondse parkeergarage.
                                        Wow, die Focus van Tsjoen is schoon!!

Comment

• Knap knap!!!

Morgen shakedown, het mag terug beginnen!!!

Comment

Working...
                                          X