Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er is dus nog altijd geen zekerheid:
    Duval zou gewoon dezelfde tijd als Sordo hebben maar dan + 5 minuten.
    Mss het SuperRally systeem al toegepast en zodoende de volgende 3 KP's hem ook een straftijd geven
    KP11 is trouwens geannuleerd, teveel volk.

Comment

• Nonde, komaan Atkinson!!!

Aandachtig blijven want ie staat al niet meer op het podium, ik zie Sarrazin er nog over gaan..

Iemand vrtnieuws.net al gezien... Zo'n subjectieve verslaggeving toch altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
        Iemand vrtnieuws.net al gezien... Zo'n subjectieve verslaggeving toch altijd
        Bij de VRT moet je niet zijn voor verslagen, reportages,... van autosport. Daar zijn andere, betere websites of zenders voor!

Comment

• Duval: Drifted in a left curve and went off the road. Managed to get his car back on the road and aimed towards Monaco. Little damages are visible but a bump on the rear right body. Start again in Super Rally.
          Zozo, dus een 20 tal minuten verlies voor morgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
            Zozo, dus een 20 tal minuten verlies voor morgen.
            Hoeveelste zal hij dan staan in het klassement? 20e?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
              Bij de VRT moet je niet zijn voor verslagen, reportages,... van autosport. Daar zijn andere, betere websites of zenders voor!
              Dat is een feit, merk ik genoeg met mijn eindwerk
              Nochtans hebben ze met Eric Dupain toch een insider van het vak.

Comment

Hoeveelste zal hij dan staan in het klassement? 20e?
                Rond de 25-30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                  Is dus weer typisch Duval.
                  Weer wil hij zich 'bewijzen' tov. Loeb en de rest.
                  Hopelijk heeft de derde sponsor (die Duval aan 12 rally's wil helpen) nog intresse in hem.
                  Ah, jij weet hoe het gebeurd is?
                  Als er één rally is waar er veel uitvallen is het altijd MC. Ijs zie je dikwijls niet liggen op de weg.
                  Hij heeft Skoda toch hun allereerste scrath bezorgd.
                  Doel van dit jaar is zichzelf in de kijker rijden, niet meer en niet minder.
                  Hij mag natuurlijk altijd nog een rally winnen...

Eigenlijk nog ene geluk dat de SS 11 annuleren
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ik heb een beetje te vroeg gereageerd
                    Maar die wagen is er alsinds niet vanzelf ingeschoven.

Comment

• weet ik wel
                      Oké, hij heeft z'n domme dingen gedaan vorig jaar, maar ik denk dat hij z'n les geleerd heeft. Na z'n terugkeer drie podia en een overwinning. Als je de punten telt na z'n gedwongen rustpauze is hij na Loeb vice kampioen... en de eerste Belgishe winnaar

Ik vind dat er som ste veel gekakt wordt op hem. Heb een interview gelezen in het Volk vorige week en die journalist was gewoon grof tegen Duval. Z'n antwoorden waren even vriendelijk

Comment

• Het is inderdaad wel waar dat bepaalde journalisten meer de intentie hebben Duval af te breken dan iets anders. Waar is dat klein beetje gezond chauvinistisch gevoel van ons Belgen naar toe? Als Sarrazin, Panizzi of eender welke andere Fransman een foutje maakt, zal de Franse pers die piloten ook niet de grond in boren. (Loeb vermeld ik hier nu niet, want foutjes van zijn kant zijn eerder zeldzaam) Maar hier in België vinden ze het precies wel leuker om pessimistische verslagen, interviews, reportages... te maken.

We moeten natuurlijk de feiten zien zoals ze zijn, Duval heeft fouten gemaakt, dat kunnen we niet ontkennen! Maar of het dan ook nodig is, om de lezers en Duval zelf, daar telkens opnieuw aan te herinneren...

In elk geval, is het nu nog te vroeg om conclusies te maken over de prestaties van Francois. In de MC gaan er altijd veel piloten van de baan, zelfs Loeb! De enige raad die we hem kunnen geven is, om niet voortdurend over de limieten van z'n Skoda te gaan. Als Duval vijfde of zesde eindigt in één of andere rally, dan zullen we weten dat hij hard gereden heeft! Als hij voortdurend scratches rijdt en in de top 3 eindigt... dan zal iedereen wel weten dat hij serieus geforceerd heeft en dat zoiets niet zal kunnen blijven duren.

Comment

Het is inderdaad wel waar dat bepaalde journalisten meer de intentie hebben Duval af te breken dan iets anders. Waar is dat klein beetje gezond chauvinistisch gevoel van ons Belgen naar toe? Als Sarrazin, Panizzi of eender welke andere Fransman een foutje maakt, zal de Franse pers die piloten ook niet de grond in boren. (Loeb vermeld ik hier nu niet, want foutjes van zijn kant zijn eerder zeldzaam) Maar hier in België vinden ze het precies wel leuker om pessimistische verslagen, interviews, reportages... te maken.

....
                          Volledig gelijk Maxime. De Belgische pers schetst een nogal negatief beeld op van haar sporters, dat is altijd zo geweest en zal allicht nog lang zo blijven ten spijt alle goede initiatieven en/of prestaties. Duval is een rasecht talent maar anderzijds moeten we ook de vraag durven stellen waarom hij zoveel last had om een goed kuipke te vinden voor dit seizoen. Ik hoop ten zeerste dat hij zich nu met de Skoda in de kijker rijdt, de MC was alvast een goed begin tot die kleine fout, maar zelfs Loeb maakte foutje (ondertussen al serieus rechtgezet ). Máár als sporter moet je ook als persoon je grenzen kennen en ik denk dat Dudu hier en daar al bruggen heeft opgeblazen, laten we hopen dat ik verkeerd ben.

Amai, ik kom ff terug: gans dat klassement al op zijn kop bijna. Sarrazin en Atkinso houden knap vol...

Comment

• spijtig van duval
                            hij was anders uitstekend aan het rijden

Comment

• Stand na dag 2:

Overall results
                              1 M. GRONHOLM 2:36:10.2
                              2 T. GARDEMEISTER 2:38:16.1
                              3 M. STOHL 2:38:19.0
                              4 S. LOEB 2:38:51.8
                              5 S. SARRAZIN 2:39:13.6
                              6 C. ATKINSON 2:40:53.0
                              7 D. SORDO 2:41:11.8
                              8 G. PANIZZI 2:41:30.2
                              9 M. HIRVONEN 2:41:37.5
                              10 X. PONS 2:42:33.1
                              11 O. BURRI 2:44:18.8
                              12 J. KOPECKY 2:44:56.8

Comment

• Vanavond om 12u: Champions op LaDeux

Comment

• Code:
                                  [B][U][COLOR="DarkGreen"]Stand na de tweede dag[/COLOR][/U][/B]

1	M. GRÖNHOLM	2:36:10.2
                                  2	T. GARDEMEISTER	2:38:16.1
                                  3	M. STOHL	2:38:19.0
                                  4	S. LOEB 	2:38:51.8
                                  5	S. SARRAZIN	2:39:13.6
                                  6	C. ATKINSON	2:40:53.0
                                  7	D. SORDO	2:41:11.8
                                  8	G. PANIZZI	2:41:30.2
                                  9	M. HIRVONEN	2:41:37.5
                                  10	X. PONS 	2:42:33.1
                                  11	O. BURRI	2:44:18.8
                                  12	J. KOPECKY	2:44:56.8
                                  13	A. AIGNER	2:48:37.9
                                  14	M. WILSON	2:51:42.0
                                  [B][COLOR="Red"]15	P. TSJOEN	2:52:15.5[/COLOR][/B]
                                  ...
                                  [COLOR="Red"][B]19	F. DUVAL	2:53:32.0[/B][/COLOR]
                                  Tsjoen is ook niet slecht bezig. Op 4 van de 5 proeven vandaag gereden, was hij sneller dan z'n teammaat Wilson. Hopen dat Duval morgen nog wat plaatsen kan goedmaken.

Comment

• Als je de foto's ziet van Loeb's crash, dan heeft hij ook serieus geluk gehad. Net voor/tegen een rotsblok gestopt. Iets harder en z'n xsara was er ook aan. En hij had het geluk om op de laatste proef van de dag van de baan te gaan. Anders zat ie nu ook niet zo hoog. Ik gun het Loeb wel, dat niet, hij is een superpiloot, maar het zit soms in kleine dingen.
                                    Duval kan misschien nog enkele plaatsen stijgen. Tenzij er plots héél veel van de baan gaan

Tsjoen is idd heel goed bezig. Voor z'n eerste keer Monte Carlo. En dan heeft hij nog vastgezeten in de sneeuw gisteren. Anders zou hij gewoon was het gewoon schitterend bezig geweest zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
                                      Als je de foto's ziet van Loeb's crash, dan heeft hij ook serieus geluk gehad. Net voor/tegen een rotsblok gestopt. Iets harder en z'n xsara was er ook aan. En hij had het geluk om op de laatste proef van de dag van de baan te gaan. Anders zat ie nu ook niet zo hoog. Ik gun het Loeb wel, dat niet, hij is een superpiloot, maar het zit soms in kleine dingen.
                                      Duval kan misschien nog enkele plaatsen stijgen. Tenzij er plots héél veel van de baan gaan

Tsjoen is idd heel goed bezig. Voor z'n eerste keer Monte Carlo. En dan heeft hij nog vastgezeten in de sneeuw gisteren. Anders zou hij gewoon was het gewoon schitterend bezig geweest zijn!
                                      Vorig jaar heeft Loeb ook al paar keer geluk had ze! Waar vind je trouwens die foto's?

Comment

• Duval , KP 9

Last edited by ; 21/01/2006, 20:45.

Comment

• Comment

Working...
                                          X