Duval nog altijd bijzonder knap vijfde na de vijf kp's!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WRC 2006
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteZijt maar stil gij! Je zou beter wat achter onze Belgische rallyrijders staan! Das altijd al het probleem geweest hier in ons landje! Liever ze afbreken, dan ze te steunen!
Als ie goed bezig is maakt ie ergens een klein foutje, of laat de mechaniek hem in de steek.
Ik ben niet anti-duval he, kvind alleen spijtig dat er bijna nooit uitkomt wat erinzit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoDas toch altijd bij duval.
Als ie goed bezig is maakt ie ergens een klein foutje, of laat de mechaniek hem in de steek.
Ik ben niet anti-duval he, kvind alleen spijtig dat er bijna nooit uitkomt wat erinzit.
Maar we moeten allemaal achter hem staan, dat is een plicht voor onze natie!
Comment
-
De stand na dag 1
Code:1. Gronholm 1:19:45.7 2. P. Solberg + 26.3 3. Loeb + 35.5 4. Hirvonen + 1:15.9 5. Duval + 1:29.4 6. Stohl + 1:38.1 7. H. Solberg + 1:39.8 8. Gardemeister + 1:42.1
En ook een mooie vijfde plaats voor Duval. Hopelijk kunnen ze hun goede prestaties morgen ook doorzetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
achter de Walen te staan
Anyway, Duval zal het sowieso nog moeilijk krijgen
Stohl en Sohlberg zijn contstant sneller nu.
Maar toch gezien de Skoda zijn potentieel vind ik dit eigenlijk wel een zeer
sterke prestatie vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteDuval is inderdaad een kerel met veel enthousiasme. Dit jaar beschikt hij over een auto met minder potentieel en dat wil hij compenseren met zijn talent. Jammer genoeg loopt het niet altijd goed af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReedshVoor de rally is da geen prolbeem. Maar daarbuiten heb ik wel soms moeite om
achter de Walen te staan
Anyway, Duval zal het sowieso nog moeilijk krijgen
Stohl en Sohlberg zijn contstant sneller nu.
Maar toch gezien de Skoda zijn potentieel vind ik dit eigenlijk wel een zeer
sterke prestatie vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoHet is te hopen dat dat de andere teams ook opvalt, en dat ie volgend jaar een competente wagen krijgt.
maar het probleem blijft centjes vinden. (en finishen, maar daar heb ik meer en meer en goed oog in)
Bij Ford werd in het begin van seizoen nog (officieus)
gezegd dat de enige manier om Loeb te kloppen in Duitsland is, Duval in de Ford te zetten.
Moest Atkinson niet zoveel dollars gehad hebben dan lag hij daar al lang
buiten bij Subaru. (of reed er in de eerste plaats helemaal niet)
Hopen dat volgend jaar het WRC terug wat van niveau is en de constructeurs
zich terug wat meer engageren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReedshIk denk dat de teams wel beseffen dat Duval een van de snelste piloten is
maar het probleem blijft centjes vinden. (en finishen, maar daar heb ik meer en meer en goed oog in)
Bij Ford werd in het begin van seizoen nog (officieus)
gezegd dat de enige manier om Loeb te kloppen in Duitsland is, Duval in de Ford te zetten.
Moest Atkinson niet zoveel dollars gehad hebben dan lag hij daar al lang
buiten bij Subaru. (of reed er in de eerste plaats helemaal niet)
Hopen dat volgend jaar het WRC terug wat van niveau is en de constructeurs
zich terug wat meer engageren.
Comment
Comment