Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En loomans zelf? rijdt die niet meer?

Comment

De Belgische karavaan wordt aangevoerd door Stéphane Henrard in een semi-officiële VW Touareg en Freddy Loix, die debuteert met een Bowler van het team van Jackie Loomans. Ook Loomans zelf is opnieuw (voor de 18de keer) van de partij met -net als vorig jaar- Gella Vandecaveye aan zijn zij. En Koen Wauters trekt voor de voorlaatste keer naar de woestijn met een RAV4-proto made by AD Sport.
      Voorlaatste keer Koen Wauters?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds
        Voorlaatste keer Koen Wauters?
        Ook raar omdat erbij te melden.
        Wordt tweede keer papa, mss daarom? En een RAV4 proto???

Soit, dat is off topic zeker. Rijdt McRae weer mee?

Comment

Mcrae niet denk'k.
          Sainz wel.
          En die proto is zeker de nieuwe RAV-4?
          Proto = problemen = uitvallen = Koen Wauters, nuja kan wel kloppen

Comment

Mcrae niet denk'k.
            Sainz wel.
            En die proto is zeker de nieuwe RAV-4?
            Proto = problemen = uitvallen = Koen Wauters, nuja kan wel kloppen
            volgens mij is de ophanging en aandrijflijn enkel een prototype de kas is van een oude rav-4 denk ik

Comment

Ford kleurt Fins

Comment

Another day, another rumour

Duval bij Skoda?

Schwarz is understood to be courting backing from soft drinks firm Red Bull, with former Citroen driver Francois Duval being mooted as a possible driver, according to Autosport magazine. Privateer outfit RED Motorsport, which has a successful history in both the British national series and the WRC, has also been mooted as a possible outfit to run privateer Fabia WRCs in 2006.
                BRON: http://www.wrc.com/page/BreakingNews...745470,00.html

Nuja, liever Citroen toch. Maar als er echt geen andere kans is...

Comment

Nog tot 10 december vol spanning wachten. Beetje zoals vorig jaar toch...

Comment

Another day, another rumour

Duval bij Skoda?

BRON: http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDetail/0,,10111~745470,00.html

Nuja, liever Citroen toch. Maar als er echt geen andere kans is...
                    Doet me een beetje twijfelachtig terugdenken aan Loix bij Hyundai...

Comment

Ach, ik lig er niet wakker van.
                      Voor hetzelfde geld word morgen bekend wat Duval gaat doen

Comment

Ach, ik lig er niet wakker van.
                        Voor hetzelfde geld word morgen bekend wat Duval gaat doen
                        Laten we hopen van wel é. Zou echt jammer zijn om de enige Belg daar ook te verliezen (allé als rijder)

Comment

Flash: Skoda start privaatteam met Mcrae en Duval!!!!!

Juist binnen gekomen op zweedse site, spijtig genoeg werkt de link momenteel niet!!!
                          Ik kan niks bevestigen, maar hier is de site:

Comment

Skoda is niet mis, maar ik hoop toch dat Dudu bij een beter team terecht kan...

Comment

"Het klopt dat we een aanbieding hebben van Skoda. Maar het klopt hoegenaamd niet dat we getekend hebben."
                              Dit is gezegd door Sven Smeets.
                              Het feit dat ze nog niet getekend hebben kan zijn omdat ze alsnog bij Kronos willen (en een kans hebben). En als ze dat niet halen dan eventueel tekenen bij Skoda.

Meer op http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10302

Comment

Skoda toonde wel aan dat ze potentieel hebben, hoe McRae ermee omging in laatste rally!!

Allé spannend afwachten dus

Comment

Voor hetzelfde geld ligt die wagen Duval niet (zoals Mikko Hirvonen niet met een Subaru kan rijden).
                                  Ik zie hem zowieso liever in een Citroen.
                                  Met Skoda gaat ie geen zege's kunnen halen volgend seizoen.

Comment

Voor hetzelfde geld ligt die wagen Duval niet (zoals Mikko Hirvonen niet met een Subaru kan rijden).
                                    Ik zie hem zowieso liever in een Citroen.
                                    Met Skoda gaat ie geen zege's kunnen halen volgend seizoen.
                                    Is moeilijk te zeggen vind ik.

Ik zou hem ook liever in een Citroen zien, of mss nog liever in een Ford. Het is beetje kiezen tussen de pest en de cholera voor mij...

Comment

Hehe...
                                      De Skoda is betrouwbaar geworden, alleen is Duvals rijstijl heel lastig voor de remmen van z'n auto. Zelfs bij Citroen hebben ze het nooit helemaal goed gekregen. Of de Skoda Duval aankan?

Als hij maar rijdt, das het belangrijkste. Ik begin een beetje vrezen voor z'n kans bij KRONOS.
                                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Iemand heeft een site gemaakt om Duval en Smeets te steunen en aan een zitje/sponsors te helpen volgend jaar. 't Kan geen kwaad zeker?

http://www.steunfrancois.be/
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

"Pagina kan niet weergegeven worden"

als ik de petitie wil tekenen

Comment

Working...
                                          X