Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Knappe auto... hopelijk zorgt hij voor wat meer variatie in de top 3 volgend jaar!

Comment

Kogel is door de kerk:
      Loeb rijdt in 2006 voor Kronos, samen met Pons.
      Over Duval is niks bekend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds
        Kogel is door de kerk:
        Loeb rijdt in 2006 voor Kronos, samen met Pons.
        Over Duval is niks bekend.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10164
        Super goed nieuws voor Kronos! Duval zou misschien met een 3e citroen rijden als ie het budget zou vinden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
          Super goed nieuws voor Kronos! Duval zou misschien met een 3e citroen rijden als ie het budget zou vinden!
          Ik hoop allesinds dat hij niet alleen maar de asfalt rally's gaat mogen rijden... Dan zullen we hem slechts 4 à 5 keer aan het werk zien. Ook zal hij ritme te kort komen als hij slechts sporadisch zal rijden.

Comment

Goed nieuws voor Kronos, kan een serieuze stap hogerop beteken!

Nu nog hopen op Dudu en goeie wagen en het WRC wordt toch beetje Belgischer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
              Goed nieuws voor Kronos, kan een serieuze stap hogerop beteken!
              Veel hoger kunnen ze niet meer hé Het enige wat nog mogelijk zou zijn, is dat een merk zijn officiële wagens door Kronos laat prepareren (zoals Prodrive doet voor Subaru), maar dat zie ik nog niet direct gebeuren...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                Veel hoger kunnen ze niet meer hé Het enige wat nog mogelijk zou zijn, is dat een merk zijn officiële wagens door Kronos laat prepareren (zoals Prodrive doet voor Subaru), maar dat zie ik nog niet direct gebeuren...
                Dat bedoelde ik dus
                Zeg nooit nooit, kan voor de PSA groep mss goedkoper uitkomen.

Hopelijk zorgt het toch voor spannend WK in 2006!

Comment

Dat bedoelde ik dus
                  Zeg nooit nooit, kan voor de PSA groep mss goedkoper uitkomen.

Hopelijk zorgt het toch voor spannend WK in 2006!
                  Hopelijk kan het 'privatiseren' van de Xsara WRC, de zegereeks van deze auto een beetje doorbreken. Het is namelijk zo, dat de auto, nu hij (semi-)privé is geworden enkele beperkingen zal opgelegd krijgen, oa iets met de differentiëlen (mogen enkel nog mechanisch zijn op 'n privé-WRC dacht ik).
                  Nu, ik wens Kronos natuurlijk wel een succesrijk jaar toe, maar niet even succesrijk voor Citroën als dit jaar.

Comment

Duval zeker niet bij Ford

Comment

Je hoort hier natuurlijk maar één kant van het verhaal, maar er zat blijkbaar toch minstens een lang, vies haar in de boter wat de relatie tussen beide betreft. Logisch dan men dan voor anderen opteert.

Comment

Ik vrees dat Duval het verpest heeft voor volgend jaar...

Comment

T. Gardemeister heeft op de 2de show KP een 2 de tijd neergezet.
                          Hopelijk zien ze bij Ford in dat het een goede beslissing zou zijn om hem te houden, i.p.v hem te vervangen door Hirvonen of Martin.

Comment

Zou dit niet in 2005 topic mogen?

Maar soit. Het is ongelooflijk hoe Loed die limieten blijft opzoeken zelf in de allerlaatste rally als alles zeker is. Misschien een eerste waarschuwing voor hem maar ik vrees dat hij ooit eens de limiet zo hard zal opzoeken dat hij het niet meer zal kunnen navertellen. (hopelijk niet natuurlijk)

Ook knap van Mcrae! En hopelijk wint Petter nog eens een rally, kan vertrouwen geven voor WRC 2006.

Comment

Zou dit niet in 2005 topic mogen?

Maar soit. Het is ongelooflijk hoe Loed die limieten blijft opzoeken zelf in de allerlaatste rally als alles zeker is. Misschien een eerste waarschuwing voor hem maar ik vrees dat hij ooit eens de limiet zo hard zal opzoeken dat hij het niet meer zal kunnen navertellen. (hopelijk niet natuurlijk)

Ook knap van Mcrae! En hopelijk wint Petter nog eens een rally, kan vertrouwen geven voor WRC 2006.
                              Crap, verkeerde topic

Comment

Crap, verkeerde topic
                                zie WRC 2005

Comment

wrc.com meldt dat Rovanpera bijna zeker is van 2006 bij Mitsu!

Comment

Alé, Fréquelin is toch nog content van Duval. Hij zou zelf sponsors helpen zoeken om Duval bij Oreca of PH Sports te placeren. Wat zijn bedoelingen dan zouden zijn voor 2007...?
                                    Op VRT teletekst klapten z eook al van Mitsu, maar daar heb ik serieuze vragen bij.

Alé, Dudu kan winnen.
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Blijkbaar zou Bob Colsoul dat gezegd hebben in de 7de dag op één.
                                      En als je weet dat Bob Colsoul voornamelijk Mitsubishi Lancer's prepareert kan die wel goede contacten hebben bij Mitsubishi.

Comment

Blijkbaar zou Bob Colsoul dat gezegd hebben in de 7de dag op één.
                                        En als je weet dat Bob Colsoul voornamelijk Mitsubishi Lancer's prepareert kan die wel goede contacten hebben bij Mitsubishi.
                                        Bob? Die heeft niet veel in de pap te brokken.
                                        Het is nog steeds papa Guy die de touwtjes in handen heeft.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                        X