Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij is Duval zijn contract rond bij Kronos. Er wordt teveel over gesproken de laatste tijd. Zeker nu dat Stohl de rally's gaat rijden die Pons niet rijdt, gaat Duval al zeker geen contract krijgen voor 3 rally's. En M. Van Dalen en G. Frequelin willen Duval echt bij Kronos krijgen.
Volgens mij is Duval zijn contract rond bij Kronos. Er wordt teveel over gesproken de laatste tijd. Zeker nu dat Stohl de rally's gaat rijden die Pons niet rijdt, gaat Duval al zeker geen contract krijgen voor 3 rally's. En M. Van Dalen en G. Frequelin willen Duval echt bij Kronos krijgen.
Hierin staat dat Warmbold volgend jaar met een Bozian 307 WRC gaat rijden.
BRON: TurboMagazine
Francios Duval har erbjudits en plats i farmar teamet för Citroen, Det fransk baserade Kronos racing som i år har kört tillsammans med OMV world Rally Team med Citroern Xsara och haft bla Manfred Stohl som förare. Inför 2006 har man tidigare kontrakterat Sebastian Loeb i det privatteam som skall köra full säsong nästa år. Man kommer att ha tre förare, och man kommer att skriva kontrakt med spanjoren Xavier Pons och belgaren Francios Duval. Manfred Stohl kommer att bli utan kontrakt för teamet 2006
Duval zou een contract hebben (net zoals Stohl -> maar dit is al bevestigd voor de rally's die Pons niet rijd) bij Kronos.
BRON: http://rallysportnews.se/news.php?id=1937
Märtin wil 7 a 8 MILJOEN dollar krijgen van een team om voor hem te rijden. (ter vergelijking: Hirvonen doet het voor de helft)
Australie en Japan zijn de enigste 2 rally's waar ie respect van mij krijgt.
Snel rijden kan iedereen, maar hem op de baan houden is wat anders.
Is best wel jammer, want Atkinson is een even groot talent gelijk Duval.
Alleen maakt ie dezelfde fouten (en soms erger).
Atkinson heeft toch niet zo veel bewezen vind ik. Japen en Australië waren idd sterkt. Verder, is het zoals je zegt, hij laat zich soms opmerken door een sterke tijd maar gaat later van de baan...
Jammer dat Subaru nogal af is op de $ van de piloot voor z'n tweede wagen. Maja, langs de andere kant is dat ook te begrijpen!
Freddy Loix debuteert begin januari in de Dakar. Fast Freddy gaat voor het eerst van de Mauretaanse woestijn proeven in een Bowler van het team Loomans met de Nederlandse motard Eric Verhoef als co. Het avontuur in de Dakar ziet Loix als een investering in de toekomst, in de voetsporen van Carlos Sainz, die straks ook voor het eerst de Dakar rijdt.
Comment