Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Idd Bobke heeft er niet teveel te zeggen.
    Het zou mooi zijn Duval bij Mitsu, maar ik stel me er toch vragen bij.
    Laat ons nog ff afwachten.

Comment

Woops
      Het was Guy die in de 7de dag is geweest.
      Last edited by ; 15/11/2005, 17:59.

Comment

Volgens GERUCHTEN zou Skôda NIET deelnemen aan het WK 2006:

Skoda out as works team (post #1)

Today's Estonian Slohtuleht quotes Finnish Iltalehti that Skoda will not take part of WRC in 2006 as works team.

"Skoda will continue as a privateer team," said team principal Martin Mühlmaier. "We are going to start selling our rally cars to costumers."

Comment

Colsoul zijn opinie gelezen in de krant: "Duval de nieuwe Merkcx"

Straffe uitspraken. Ze mogen van mij zeker uitkomen en dan het liefst Dudu nog in een Subaru.

Maar om nu te zeggen dat Gronholm en Petter geluk hebben omdat ze al getekend hebben, is er mss toch over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
            Colsoul zijn opinie gelezen in de krant: "Duval de nieuwe Merkcx"

Straffe uitspraken. Ze mogen van mij zeker uitkomen en dan het liefst Dudu nog in een Subaru.

Maar om nu te zeggen dat Gronholm en Petter geluk hebben omdat ze al getekend hebben, is er mss toch over
            In uitspraken is Colsoul idd een straffe.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
              In uitspraken is Colsoul idd een straffe.
              Precies wel.

Eerst zien of en welk team Dudu nu kan binnenhalen!

Comment

Pitstop tv op bezoek bij Duval

Comment

Hoe gaan de nummers eigenlijk verdeeld worden?

Kronos team met Loeb nr. 1, 2 en 3
                  Subaru dan 4, 5, 6

Of toch Peugeot eerst omdat ze voor Subaru stonden in constructeurs? Solberg was bij piloten wel voor Gronholm?

Comment

Hirvonen naar Ford

Comment

Congrats voor hem.
                      Hij heeft knappe resultaten gehaald dit jaar.
                      Wel spijtig voor Gardemeister.

Comment

Volgens mij is Duval zijn contract rond bij Kronos. Er wordt teveel over gesproken de laatste tijd. Zeker nu dat Stohl de rally's gaat rijden die Pons niet rijdt, gaat Duval al zeker geen contract krijgen voor 3 rally's. En M. Van Dalen en G. Frequelin willen Duval echt bij Kronos krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                          http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDetail/0,,10111~742845,00.html

Volgens mij is Duval zijn contract rond bij Kronos. Er wordt teveel over gesproken de laatste tijd. Zeker nu dat Stohl de rally's gaat rijden die Pons niet rijdt, gaat Duval al zeker geen contract krijgen voor 3 rally's. En M. Van Dalen en G. Frequelin willen Duval echt bij Kronos krijgen.
                          Uhu!! Laat ons hopen!!

Ik vraag me af wat Martin zal doen volgend jaar?

Comment

Atkinson tekent bij Subaru

Comment

Ach, Atkinson heeft geluk (zoals Warmbold) dat z'n papa alles betaald. Anders had Subaru hem al lang buiten gesmeten.

Comment

Nieuwe Dag, nieuwe geruchten

Après la Toyota Corolla WRC et la Ford Focus WRC, Anthony Warmbold passera sans doute à la Peugeot 307 WRC l'an prochain. On sait que l'usine, qui stoppe son implication en WRC à la fin de cette année, cherche à revendre ses 307 WRC et à ce titre, le team Bozian est en première ligne. C'est précisément avec lui que Warmbold aurait l'intention de monter un programme en 2006. (M. Lacroix)
                                Hierin staat dat Warmbold volgend jaar met een Bozian 307 WRC gaat rijden.
                                BRON: TurboMagazine

Francios Duval har erbjudits en plats i farmar teamet för Citroen, Det fransk baserade Kronos racing som i år har kört tillsammans med OMV world Rally Team med Citroern Xsara och haft bla Manfred Stohl som förare. Inför 2006 har man tidigare kontrakterat Sebastian Loeb i det privatteam som skall köra full säsong nästa år. Man kommer att ha tre förare, och man kommer att skriva kontrakt med spanjoren Xavier Pons och belgaren Francios Duval. Manfred Stohl kommer att bli utan kontrakt för teamet 2006
                                Duval zou een contract hebben (net zoals Stohl -> maar dit is al bevestigd voor de rally's die Pons niet rijd) bij Kronos.
                                BRON: http://rallysportnews.se/news.php?id=1937

Märtin wil 7 a 8 MILJOEN dollar krijgen van een team om voor hem te rijden. (ter vergelijking: Hirvonen doet het voor de helft)
                                BRON: Freddy Loix Forum

Laten we hopen dat dat van Duval waar is.

Comment

Klopt volledig van Atkinson, papa gooit met het grof geld

.... maar hij heeft toch af en toe bewezen dat ie er wat van kan. Alleen wat minder vaak in de prak rijden

Comment

Australie en Japan zijn de enigste 2 rally's waar ie respect van mij krijgt.
                                    Snel rijden kan iedereen, maar hem op de baan houden is wat anders.
                                    Is best wel jammer, want Atkinson is een even groot talent gelijk Duval.
                                    Alleen maakt ie dezelfde fouten (en soms erger).

Comment

Dus gun hem ook nog een seizoen. Hirvonen was ook geen vetten in zijn eerste jaar bij Subaru en omdat ie minder geld had vloog ie wel direct buiten. Dus nu kan Atkinson met geld én talent mss tonen wat hij echt kan...

En laten we hopen op een wat spannend seizoen en wat meer geluk voor Petter en SWRT

Comment

Atkinson heeft toch niet zo veel bewezen vind ik. Japen en Australië waren idd sterkt. Verder, is het zoals je zegt, hij laat zich soms opmerken door een sterke tijd maar gaat later van de baan...

Jammer dat Subaru nogal af is op de $ van de piloot voor z'n tweede wagen. Maja, langs de andere kant is dat ook te begrijpen!

Comment

Opnieuw een dag, opnieuw ...

Loix rijd Dakar!

Freddy Loix debuteert begin januari in de Dakar. Fast Freddy gaat voor het eerst van de Mauretaanse woestijn proeven in een Bowler van het team Loomans met de Nederlandse motard Eric Verhoef als co. Het avontuur in de Dakar ziet Loix als een investering in de toekomst, in de voetsporen van Carlos Sainz, die straks ook voor het eerst de Dakar rijdt.
                                          BRON:http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10281

Deadline voor Duval op 10 december

Comment

Working...
                                          X