Oorspronkelijk geplaatst door McHayes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WRC 2006
Collapse
X
-
Volgens een artikel op rallye-magazine.de kan Duval (de uitspraak is dus door Duval gezegd) het zich 'permiteren' om Skoda te laten wachten.
Ich kann also das Risiko eingehen noch etwas zu warten."
Comment
-
-
Comment
-
Sébastien Loeb wil Kronos de wereldtitel schenken
wo 07/12/05 - De Fransman Sébastien Loeb wil ook in 2006 wereldkampioen rally worden. Dat zal hij dan moeten doen met een Citroën Xsara WRC van het Belgische Kronos Racing.
Loeb testte vorig week al met de Xsara WRC van het Belgische team Kronos Racing.
Loeb veroverde in 2005 de wereldtitel met Citroën, maar dat team neemt volgend jaar niet deel aan het WK.
Het wordt dus wennen voor Loeb, al zullen Citroën-teambaas Guy Fréquelin en enkele ingenieurs hem blijven begeleiden.
"Het is hard werken", zegt Loeb. "De auto reageert momenteel nog veel te traag. Maar ik reken erop dat ik mijn titel kan verdedigen. Het zal moeilijk zijn, Marcus Grönholm wordt een taaie klant."
bron: sporza
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Volgens inside bron bij RACB (en iemand met goede contacten bij Kronos) zou het bijna zeker zijn dat Dudu bij Kronos zal rijden volgend jaar.
Of het een volledig WK zou worden heb ik niet vernomen.
Hopen dat het waar is
Comment
-
check http://video2rallye83.free.fr/chapitre4.htm , een site boordevol filmpjes! Oa 2 filmpjes over tests met de nieuwe citroen C4!
Btw subaru, u school heeft net gebeld
Comment
-
Als Duval zich maar kan blijven tonen in het Wk.
Der was toch sprake dat Citroën ging bijpassen als Duval er niet zou raken met z'n budget? Dus zouden ze hem dan willen voor 2007?
Dat zou echt wel super zijn! Teken van vertrouwen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevycheck http://video2rallye83.free.fr/chapitre4.htm , een site boordevol filmpjes! Oa 2 filmpjes over tests met de nieuwe citroen C4!
Btw subaru, u school heeft net gebeld
En waren ze niet te lastig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyGeen idee, m'n moeder heeft opgenomen, twas in orde zei ze, dus geen paniek
Soit, binnen enkele weken contract eens komen tekenen voor hopelijk een superstage (maar twijfel er al niet aan )
Comment
Comment