Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door McHayes
    Iemand heeft een site gemaakt om Duval en Smeets te steunen en aan een zitje/sponsors te helpen volgend jaar. 't Kan geen kwaad zeker?

http://www.steunfrancois.be/
    voila, getekend!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      voila, getekend!
      Idem..

Comment

OK, ik nu ook! Het ging daarnet niet

Comment

Volgens een artikel op rallye-magazine.de kan Duval (de uitspraak is dus door Duval gezegd) het zich 'permiteren' om Skoda te laten wachten.

Ich kann also das Risiko eingehen noch etwas zu warten."
          rallye-magazin.de bietet Dir spannende News, informative Berichte, aktuelle Ergebnisse, packende Interviews, tolle Videos und spektakuläre Fotos.

Comment

Hopelijk heeft ie gelijk en overschat ie z'n marktwaarde niet. Die gast MOET gewoon rijden volgend jaar !
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McHayes
              Die gast MOET gewoon rijden volgend jaar !
              Inderdaad, ik wel hem volgend seizoen ook zien.

Last edited by 911turbo; 30/11/2005, 21:51.
              A Twist of the Wrist

Comment

Met z'n tong uit z'n bek

Comment

Sarrazin blijft ook bij Subaru

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                    was te verwachten.

Comment

Nog 4 dagen en we weten of Duval de Monte Carlo bij Kronos gaat rijden
                      En nee, ik lig er nog steeds niet wakker van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                        Nog 4 dagen en we weten of Duval de Monte Carlo bij Kronos gaat rijden
                        En nee, ik lig er nog steeds niet wakker van
                        Nog 2

Comment

Nog 2
                          Volgens inside bron bij RACB (en iemand met goede contacten bij Kronos) zou het bijna zeker zijn dat Dudu bij Kronos zal rijden volgend jaar.

Of het een volledig WK zou worden heb ik niet vernomen.

Comment

Sébastien Loeb wil Kronos de wereldtitel schenken
                            wo 07/12/05 - De Fransman Sébastien Loeb wil ook in 2006 wereldkampioen rally worden. Dat zal hij dan moeten doen met een Citroën Xsara WRC van het Belgische Kronos Racing.

Loeb testte vorig week al met de Xsara WRC van het Belgische team Kronos Racing.

Loeb veroverde in 2005 de wereldtitel met Citroën, maar dat team neemt volgend jaar niet deel aan het WK.

Het wordt dus wennen voor Loeb, al zullen Citroën-teambaas Guy Fréquelin en enkele ingenieurs hem blijven begeleiden.

"Het is hard werken", zegt Loeb. "De auto reageert momenteel nog veel te traag. Maar ik reken erop dat ik mijn titel kan verdedigen. Het zal moeilijk zijn, Marcus Grönholm wordt een taaie klant."

bron: sporza

Comment

Volgens inside bron bij RACB (en iemand met goede contacten bij Kronos) zou het bijna zeker zijn dat Dudu bij Kronos zal rijden volgend jaar.

Of het een volledig WK zou worden heb ik niet vernomen.
                              Bwa, ik denk niet dat Duval genoegen zou nemen met geen full-WK.
                              Hopen dat het waar is

Comment

Bwa, ik denk niet dat Duval genoegen zou nemen met geen full-WK.
                                Hopen dat het waar is
                                Jeps, nog tot zaterdag geduld zeker?

Comment

check http://video2rallye83.free.fr/chapitre4.htm , een site boordevol filmpjes! Oa 2 filmpjes over tests met de nieuwe citroen C4!

Btw subaru, u school heeft net gebeld

Comment

Als Duval zich maar kan blijven tonen in het Wk.
                                    Der was toch sprake dat Citroën ging bijpassen als Duval er niet zou raken met z'n budget? Dus zouden ze hem dan willen voor 2007?
                                    Dat zou echt wel super zijn! Teken van vertrouwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                      check http://video2rallye83.free.fr/chapitre4.htm , een site boordevol filmpjes! Oa 2 filmpjes over tests met de nieuwe citroen C4!

Btw subaru, u school heeft net gebeld
                                      Amai, dan zijn ze er een keer snel bij!

En waren ze niet te lastig?

Comment

Amai, dan zijn ze er een keer snel bij!

En waren ze niet te lastig?
                                        Geen idee, m'n moeder heeft opgenomen, twas in orde zei ze, dus geen paniek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                          Geen idee, m'n moeder heeft opgenomen, twas in orde zei ze, dus geen paniek
                                          Ja maar, stelt u voor dat tschool plots moeilijk zou doen. Ik ken dat.

Soit, binnen enkele weken contract eens komen tekenen voor hopelijk een superstage (maar twijfel er al niet aan )

Comment

Working...
                                          X