Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sterke woorden van Solberg, maar waar is waar.
Kronos (->Citroën) is at the moment de Xsara 2006 in Zweden aan het testen, en Guy Frequelin is daar, de mekaniekers van het fabrieksteam Citroen...
Van Kronos bijna gaan kat...
Man Man, wat een armoede voor het volgende seizoen! De inschrijvingen voor Monte Carlo zijn bedroevend!
En vorig jaar waren die al niet geweldig ...
Onbegrijpelijk dat Mitsu zich net op dit moment, een paar weken voor de Dakar, zich terugtrekt. De autosportwereld gaat het verlaten van het WRC nog niet vergeten zijn als Mitsu eventueel de Dakar wint ...
WTF?
Rovanperra is 2de geworden in Australie, Galli haalde altijd goede resultaten voor ie van de baan ging...
Komaan, ze willen in 2008 terug komen, en dan terug opnieuw beginnen zoals ze 2003 binnen gekomen zijn?
Pff, dikken ******boel
Dat ze dat dan eens beslissen. Nu is er al 1-2 jaar sprake van maar beslissingen worden altijd uitgesteld. De teams weten ook niet meer wat de toekomst brengt. Is het nog de moeite van een echte wrc auto te ontwikkelen?
't ziet er nie goe duit voor Dudu vrees ik...
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Dat ze dat dan eens beslissen. Nu is er al 1-2 jaar sprake van maar beslissingen worden altijd uitgesteld. De teams weten ook niet meer wat de toekomst brengt. Is het nog de moeite van een echte wrc auto te ontwikkelen?
Met slechts 2 fabrieksteams in 2006 blijft er van het WK alvast weinig over.
Hoe en wanneer gaat de FIA hierop reageren?
Gelijk heb je...
Het enige wat we kunnen hopen is dat Mitsu op z'n beslissing terug komt... maar dat is weinig waarschijnlijk. Anders zie ik niet direct een nieuw team/merk er bij komen binnen de eerste twee jaar. (met uitzondering van Suzuki dan wel)
Typisch dikkenek Duval, maar het kan me geen bal schelen, als ie maar start
Volgens mij is alles in kannen en kruiken bij Kronos, en proberen ze Duval nog in te schrijven voor Monte Carlo
Tsjoen doet mee in de Monte Carlo! Roman Kresta moet afhaken en M-sport heeft tsjoen gevraagt om z'n plaats in te nemen! Hij rijdt voor het M2 team van ford, naar Mathiew Wilson (zoon van) met de officiele focus van afgelopen seizoen.
Comment