Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds

Check die uitlaat
    ja halo! Fameuse buis!

Ik ga wel flippen als Duval niet kan rijden volgend jaar! Dan is't gedaan volgens mij...

Comment

• First zou een Skoda aanbieden aan Duval voor Monte Carlo, maar ook daar zijn centen voor nodig.
      Ik blijf positief denken over Duval. Als je ziet dat Kronos, Citroën, Frequelin, First,... toch met hem wil werken. Dit jaar is het gewoon een feit dat er weinig zitjes zijn en dan is het belangrijk hoeveel geld je kan aanbrengen. Sordo wordt gesteund door de Sainz clan & de <b>Catalaanse autosportfederatie!</b>.Kan dat hier in België ook niet??
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ik denk niet dat de RACB over het nodige budget beschikt voor zoiets te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McHayes
          Kan dat hier in België ook niet??

Hier in België zijn ze te dom voor zoiets... Autosport is iets wat ze hier niet graag zien en met "ze" bedoel ik de politiekers Ach ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
            Hier in België zijn ze te dom voor zoiets... Autosport is iets wat ze hier niet graag zien en met "ze" bedoel ik de politiekers Ach ja...
            Terzij er een BV (lees Koen Wauters) staan ze allemaal te springen.

Comment

Terzij er een BV (lees Koen Wauters) staan ze allemaal te springen.

Dat is nog het ergste van alles, die zanger annex presentator zal mss wel een aardig stukje kunnen rijden maar euhm een toptalent zal het zeker niet zijn... Ik durf ervoor te wedden dat indien we iemand hier van t forum plukken, hem/haar het nodige budget en de mogelijkheden die Koen Wauters heeft geven we een resultaat zullen bekomen dat minstens even "goed" is... Autosport is en blijft iets voor mensen met geld

Comment

• Nuja, Koen Wauters (en zijn broer) kunnen wel degelijk rijden, maar ik heb het dan vooral over Dakar.

Comment

Nuja, Koen Wauters (en zijn broer) kunnen wel degelijk rijden, maar ik heb het dan vooral over Dakar.
                  Z'n broer doet de Dakar niet! Maar ze kunnen inderdaad wel beter rijden als de gemiddelde piloot. Het zijn verre van toppiloten, maar ook verre van brokkenpiloten! Maarja...moest je na al die jaren op zolder gereden te hebben nog altijd niet meekunnen, dan zou het pas erg zijn!

Vrees er ook een beetje voor dat de racb er het geld voor heeft om iets zoals bij sordo te kunnen/willen doen! Want je kan niet ontkennen dat ze vooral voor circuitraces zijn hé!

Comment

• Ik bedoel dat ze beide met de Porsche goed meekunnen, maar in Dakar is dat voor Koen zelf meestal wel wat minder

Comment

• Volgens turbomagazine zou Duval een inschrijving ingediend hebben voor de Monte Carlo met een Skoda Fabia.

Dewelke is nog niet geweten maar Skoda zou eerstdaags uitkomen met een 2006 versie.

Nu maar hopen dat Duval mag starten
                      Hopelijk mag ie meedoen en is het enkel voor Monte Carlo, en niet het hele seizoen in een Skoda.

Stephane Prevot navi van Sarrazin volgend jaar!
                      BRON: rallye-magazin.de
                      Nuja

Comment

• Volgens rally-magazin.de is het zelf zo dat Duval heel het seizoen niet in een Citroën gaat zitten:
                        (Engelse vertaling)
                        In one point Francois Duval has now clarity: The young Belgian will not sit with the season prelude 2006 in a Xsara WRC Kronos team. "it will drive not for us", confirmed team head Marc Van Dalen opposite Derniére hires. "I received a further refusal of a sponsor. In addition it is not to be used us any longer possible a third car after the regulation 2006."

Thus the Skoda alternative, inserted by roofridge engine haven, moves ever more into the interest of the Duval camp. With the help of energy beverage manufacturers the "Kizz ME" one wants to lift the necessary financing for the WM project and an example on "talks itself bulletin" and the tree hit team to take.

"Skoda has me a good technical support available promised, if I should create it, Francois a car to place", stressed team head Willi Collignon. "this would be the case its, would get it a 2006er vehicle. We must clarify however as rapidly as possible the budget question to be able to still test over in January."

A decision over the Sponsoring of Duval is to fall with "Kizz ME" soon. "we will express ourselves in the next days", explained a spokeswoman. The enterprise already supports Freddy Loix with its Dakar employment 2006.
                        rallye-magazin.de bietet Dir spannende News, informative Berichte, aktuelle Ergebnisse, packende Interviews, tolle Videos und spektakuläre Fotos.

Comment

• Dus Duval niet met Citroën?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                            Dus Duval niet met Citroën?
                            Toch schandalig é!!!!

Een Belgisch team, dan zou je toch wat steun mogen verwachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                              Toch schandalig é!!!!

Een Belgisch team, dan zou je toch wat steun mogen verwachten
                              Maar das gewoon het probleem hier in België... In plaats dat ze gadverdomme keer inzien dat we met een supertalent zitten en daar de nodige steun voor geven!

Comment

Maar das gewoon het probleem hier in België... In plaats dat ze gadverdomme keer inzien dat we met een supertalent zitten en daar de nodige steun voor geven!
                                Zo simpel is dat nu ook niet.
                                Kronos is een privé-team, dat graag op het einde van het seizoen zijn boekhouding afsluit zonder financiële putten. Je kan dan wel sponsors aanspreken, maar om een WK-seizoen te financiëren is er héél wat poen nodig, zonder dan nog te spreken over het feit dat een zogenaamde top-piloot graag royaal betaald wil worden.
                                Om in België een bedrijf te vinden dat zo maar eventjes 4 of 5 miljoen euro wil investeren ga je héél hard mogen zoeken.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Nuja, er word wel wat verwarring gezaaid. Rally-Magazine en TurboMagzine hebben alles uit La Derniere Heure gehaald, die dan op zijn beurt geruchten heeft gepubliceerd (over het Skoda - Duval gedeelte).
                                  Maar als Marc Van Dale himself zegt dat Duval niet bij Citroen rijd, dan weet ik het ook niet meer.

Comment

Nuja, er word wel wat verwarring gezaaid. Rally-Magazine en TurboMagzine hebben alles uit La Derniere Heure gehaald, die dan op zijn beurt geruchten heeft gepubliceerd (over het Skoda - Duval gedeelte).
                                    Maar als Marc Van Dale himself zegt dat Duval niet bij Citroen rijd, dan weet ik het ook niet meer.
                                    Dat laatste is inderdaad onrustwekkend..

Hopelijk komen er snel officiele berichten zodat we het zeker weten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                                      Zo simpel is dat nu ook niet.
                                      Kronos is een privé-team, dat graag op het einde van het seizoen zijn boekhouding afsluit zonder financiële putten. Je kan dan wel sponsors aanspreken, maar om een WK-seizoen te financiëren is er héél wat poen nodig, zonder dan nog te spreken over het feit dat een zogenaamde top-piloot graag royaal betaald wil worden.
                                      Om in België een bedrijf te vinden dat zo maar eventjes 4 of 5 miljoen euro wil investeren ga je héél hard mogen zoeken.
                                      Nja... maar toch. Je ziet toch dat bepaalde naties gewoon veel meer achter een piloot ofzo staan!
                                      Hier in België is dat totaal niet zo!

Comment

Nja... maar toch. Je ziet toch dat bepaalde naties gewoon veel meer achter een piloot ofzo staan!
                                        Zeg dan maar "het politiek correcte" Vlaanderen...

In Wallonië is de sport al veel beter gekend en staat men veel meer achter hun vedettes. Als het hier geen tommeke is met een trendy haarsnit dan kom je niet in beeld... Jammer maar waar...

Comment

Van Vlaanderen ga je alvast niet veel steun mogen verwachten, die zien idd veel liever naar een, dit weekend nog maar eens bewezen, levensgevaarlijke vélokoers of naar een hoop pottestampers die massaal voor hun goal kruipen om toch maar de nul te houden.

Dan is er nog de RACB/KACB, daar moet je ook niet te veel van verwachten.
                                          Als ik nu lees, in de verslagen die ik regelmatig krijg, hoe ze momenteel zitten tegen te werken wat betreft het nationaal kampioenschap rally en het circuitgebeuren, dan weet ik genoeg.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X