Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Juist, tijdens gesprek bij RACB leek dat ook duidelijk...

De eerste vernieuwingsplannen zijn pas voor 2007, dus dit jaar zou wel eens heel erg kunnen worden :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      Juist, tijdens gesprek bij RACB leek dat ook duidelijk...

De eerste vernieuwingsplannen zijn pas voor 2007, dus dit jaar zou wel eens heel erg kunnen worden :s
      Vernieuwing/aanpassing van de huidige reglementen zal er in 2006 ook zijn, als ze tenminste tot een akkoord met VAS en ASAF kunnen geraken.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
        Vernieuwing/aanpassing van de huidige reglementen zal er in 2006 ook zijn, als ze tenminste tot een akkoord met VAS en ASAF kunnen geraken.
        Ja, dat wel.
        Maar de grondige en noodzakelijke volledige update komt er dit jaar toch nog niet?

Comment

• Opvallende wending voor Prévot!!

Ik kan toch voor één Belg al supporteren

Comment

Ja, dat wel.
            Maar de grondige en noodzakelijke volledige update komt er dit jaar toch nog niet?
            Ze zullen uit hun schelp moeten komen, want een nationale rally organiseren met 50 deelnemers aan de start is niet leefbaar.

De rally van Hannuit is in 2006 opnieuw een regionale proef (ASAF) omdat de organisatie anders zijn budget niet bij elkaar krijgt, Haspengouw heeft zich, in afwachting van, ook al op de VAS-kalender laten plaatsen,...
            Hoeveel proeven blijven er dan nog over om een nationaal kampioenschap te organiseren?

Comment

• Zeven als die twee wegvallen zeker?

Vorig jaar waren er toch negen nog? Wel met beperkte deelnames

Comment

Zeven als die twee wegvallen zeker?

Vorig jaar waren er toch negen nog? Wel met beperkte deelnames
                Min de Seizoens die alleen nog wil organiseren als de VAS en ASAF piloten ook mogen starten, min de Omloop van Vlaanderen die met 50 deelnemers ook niet kunnen overleven, min Wallonië waar ze nu nog financiële putten aan het vullen zijn en er blijven van de 9 proeven, met veel geluk nog 4 over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                  Min de Seizoens die alleen nog wil organiseren als de VAS en ASAF piloten ook mogen starten, min de Omloop van Vlaanderen die met 50 deelnemers ook niet kunnen overleven, min Wallonië waar ze nu nog financiële putten aan het vullen zijn en er blijven van de 9 proeven, met veel geluk nog 4 over.
                  Dan blijven ook wel de drie bekendste over, die het meeste weerklank kennen natuurlijk... Het ligt echt niet makkelijk, heb ik al voldoende gemerkt tijdens mijn eindwerk.

Comment

• 1 ding staat wel vast:
                    Normaal gezien gaat Kizz-Me (energiedrank zoals Red-Bull) wel een WK programma sponseren, maar Duval word al gesponserd door Red-Bull, dus hij kan moelijk ook door de concurent gesponserd worden.
                    MAAR Kizz-Me sponserd op dit moment een deel van de Dakar deelname van Freddy Loix.
                    Dus het kan evengoed hij zijn die bij die ander Skôda team kan rijden.

EDIT: http://www.dakar.com/2006/presentati...rtenaires.html
                    Kijk, Kizz-Me staat er niet tussen. Dus het is een persoonelijke sponser voor Loix. *Hoopt op een WK vervolg*

Comment

• Ik had toch liever Duval in een andere WRC gezien dan de Fabia...

Comment

• Die Quote sloeg van Marc van Dalen sloeg dus op Monte Carlo, wat niet betekent dat er voor de rest van het seizoen geen Citroen voor Duval kan zijn
                        Ondanks verwoede pogingen zijn de onderhandelingen om Duval voor de Monte Carlo nog onder dak te krijgen bij Kronos, mislukt. Er zou nog een mogelijkheid zijn bij het Belgische First met een Skoda Fabia, maar ook daarvoor moet nog geld gevonden worden.
                        pitstop.tv

Comment

• ik vrees dat we geen Duval zullen zien in een Xsara in 2006

Comment

• Testing Monte Carlo

Impreza WRC MY06

Ford Focus WRC 2006

Citroen Xsara (Kronos?)

Comment

Testing Monte Carlo

Impreza WRC MY06

Ford Focus WRC 2006

Citroen Xsara (Kronos?)
                              knap!

Comment

• Die Impreza in WRC uitvoering is écht stunning!!!

En dan nog met een Belg in de wagen

Comment

Die Impreza in WRC uitvoering is écht stunning!!!

En dan nog met een Belg in de wagen
                                  Ik wil Duval GVD!!!!!!!!!

Comment

Testing Monte Carlo

Impreza WRC MY06

Ford Focus WRC 2006

Citroen Xsara (Kronos?)
                                    Knappe filmpjes

Comment

• http://www.bilsportborsen.se/news.php?id=722

Hier staat zoiets als:

Juniorworld champion comes to Sweden Rally in the winter.

But he is not comming to fight with PG Anderson for JWRC points, instead he will drive a Citroëns WRC-Xsara in the team with Loeb.
                                      Spanish Xavier Pons and Daniel Sordo are also contracted to drive in the Kronos team in Monte and Sweden.
                                      In this rallys Loe and Pons are nominated to make points, but Sordo drivin here to learn. If Sordo is doing well in the Xsara WRC in 2006 he will get a place in the factory team 2007 when thy come back with the new C4 wrc.

Ik denk dat Duval geen toekomst meer heeft bij Citroën...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                                        If Sordo is doing well in the Xsara WRC in 2006 he will get a place in the factory team 2007 when thy come back with the new C4 wrc.

'If' ...

Ben eens benieuwd wat ze gaan doen als Sordo het nièt goed doet ...

Comment

• Sordo is een talent, en ik ben vrij zeker dat ie het ook goed gaat doen in een WRC (mss. niet direct in Monte-Carlo, maar hij gaat er ongeveer 5 doen in totaal)

Comment

Working...
                                          X