Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
    Dan neemt Duval maar gewoon de co van Sarrazin
    hij is er ook mee aant spreke naar het schijnt

Comment

• Vandaag in de gazet:

Duval zou eind deze week een beslissing maken ivm het WK.
      Hij zou een sponsor hebben, zou die deze week tekenen dan zou Duval 10 Wk-manches rijden met een Skoda van de Belgische tuner first.Als de wagen gehomologeerd zou worden.

Eventuele co-rijders : Denis Giraudet ( ex-Auriol) en Pivato ( ex-Sarrazin) staan op' t verlanglijstje.

bron: Nieuwsblad

Comment

• Jep, op Pitstop.tv stond ongeveer een week geleden hetzelfde.
        Het is dus vandaag of morgen dat we meer nieuws gaan krijgen over Duval.
        De Fabia 2006 is normaal gezien al gehomologeerd.

Comment

• Pff ik vrees er toch voor...

Allemaal veel te veel moeite errond. Het had al lang in orde moeten zijn.

Comment

• Het zou naar het schijnt 3 miljoen € kosten voor een programma met First.
            Was het voor Kronos vorig jaar geen 2.5 miljoen €?

Comment

Het zou naar het schijnt 3 miljoen € kosten voor een programma met First.
              Was het voor Kronos vorig jaar geen 2.5 miljoen €?
              Pakje geld! En dat voor een beperkt WK programma

Comment

• De deadline wordt altijd maar uitgesteld en uitgesteld... Hopelijk loont het de moeite!

Comment

• Het wrc heeft een nieuwe sponsor: Karcher.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                    Het wrc heeft een nieuwe sponsor: Karcher.
                    Ahbon? Dus die zal tijdens de rally's overal spandoeken hangen enzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                      Ahbon? Dus die zal tijdens de rally's overal spandoeken hangen enzo?
                      Ik denk het, kweet er het fijne niet van. M'n vader moest daar zijn en die verantwoordelijke voor de sponsoring had dat gezegd dusja, ik vermoed van wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                        Ik denk het, kweet er het fijne niet van. M'n vader moest daar zijn en die verantwoordelijke voor de sponsoring had dat gezegd dusja, ik vermoed van wel.
                        I see!
                        Ze hadden beter FD gesponsord!!

Comment

• Of Loix.
                          We zullen wel zien wat er voor Duval uit de bus komt.

Comment

Of Loix.
                            We zullen wel zien wat er voor Duval uit de bus komt.
                            Ik vrees dat het niet veel zal zijn... Allezja kheb geen al te grote verwachtingen meer. Eventjes zag het er nog goed uit en zag ik hem onderdak vinden bij Kronos, maar toen ik vernam dat Sordo daar getekend had wist ik dat de enige oplossing Skoda was. En geeft nu toe... Skoda heeft er als fabrieksteam niks van gebakken, als privé zal het zeker niet beter zijn hé. (ik hoop natuurlijk van wel, begrijp me niet verkeerd)

Comment

• Nu worden de wagens met den hogendruk gekuist

Comment

• Owla, 't is niet alsof de Skoda niks kan. Kijk wat McRae ermee gedaan heeft.
                                Duval moet dit jaar rijden in functie van 2007!
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McHayes
                                  Owla, 't is niet alsof de Skoda niks kan. Kijk wat McRae ermee gedaan heeft.
                                  Duval moet dit jaar rijden in functie van 2007!
                                  Dat weet ik, dat heb ik trouwens ook al gezegd Maar de vraag is: wat zal 2007 brengen?

En de Skoda kan wel degelijk goed presteren, maar op Asfalt, net die rally's waar Dudu in uitblinkt, schiet deze auto toch tekort!

Comment

• Bwa, ik denk met een goede afstelling (iets waar ze Bij Skoda nooit iets van bakken) kan ie wel goede resultaten halen.
                                    Kijk maar naar wat Mcrae deed met de Skoda.
                                    En Duval kan ook goed z'n plan trekken op gravel (zolang ie op de baan blijft natuurlijk...)
                                    EDIT: ik wou even op het F. Duval forum kijken, maar blijkbaar ben ik daar ge-banned :s
                                    Last edited by ; 29/12/2005, 15:14.

Comment

Bwa, ik denk met een goede afstelling (iets waar ze Bij Skoda nooit iets van bakken) kan ie wel goede resultaten halen.
                                      En Duval kan ook goed z'n plan trekken op gravel (zolang ie op de baan blijft natuurlijk...)
                                      Klopt, maar we gaan nu toch niet ontkennen dat de wagen motorisch toch duidelijk te kort schiet om de Impreza's, Focussen en andere Xsara's bij te houden?
                                      Hopelijk gebruikt Dudu dan z'n verstand en gaat ie niet over de limiet om deze wagens bij te houden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                        Klopt, maar we gaan nu toch niet ontkennen dat de wagen motorisch toch duidelijk te kort schiet om de Impreza's, Focussen en andere Xsara's bij te houden?
                                        Hopelijk gebruikt Dudu dan z'n verstand en gaat ie niet over de limiet om deze wagens bij te houden!
                                        Jep, maar ik denk wel dat Duval genoeg ervaring heeft om dat tekort min of meer op te vangen. Maar ik denk niet dat ie zo gemakkelijk het podium gaat halen als dit jaar. Het zal echt vechten worden. ALS ie al in een Skôda rijdt natuurlijk.

Comment

Bwa, ik denk met een goede afstelling (iets waar ze Bij Skoda nooit iets van bakken) kan ie wel goede resultaten halen.
                                          EDIT: ik wou even op het F. Duval forum kijken, maar blijkbaar ben ik daar ge-banned :s
                                          rood: stoute jongen geweest?

McRae heeft inderdaad wonderen verricht met de Skoda, maar ik twijfel eraan of Dudu diezelfde feeling heeft...

Comment

Working...
                                          X