Oorspronkelijk geplaatst door bertds
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WRC 2006
Collapse
X
-
Vandaag in de gazet:
Duval zou eind deze week een beslissing maken ivm het WK.
Hij zou een sponsor hebben, zou die deze week tekenen dan zou Duval 10 Wk-manches rijden met een Skoda van de Belgische tuner first.Als de wagen gehomologeerd zou worden.
Eventuele co-rijders : Denis Giraudet ( ex-Auriol) en Pivato ( ex-Sarrazin) staan op' t verlanglijstje.
bron: Nieuwsblad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteAhbon? Dus die zal tijdens de rally's overal spandoeken hangen enzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertdsOf Loix.
We zullen wel zien wat er voor Duval uit de bus komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McHayesOwla, 't is niet alsof de Skoda niks kan. Kijk wat McRae ermee gedaan heeft.
Duval moet dit jaar rijden in functie van 2007!
En de Skoda kan wel degelijk goed presteren, maar op Asfalt, net die rally's waar Dudu in uitblinkt, schiet deze auto toch tekort!
Comment
-
Bwa, ik denk met een goede afstelling (iets waar ze Bij Skoda nooit iets van bakken) kan ie wel goede resultaten halen.
Kijk maar naar wat Mcrae deed met de Skoda.
En Duval kan ook goed z'n plan trekken op gravel (zolang ie op de baan blijft natuurlijk...)
EDIT: ik wou even op het F. Duval forum kijken, maar blijkbaar ben ik daar ge-banned :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertdsBwa, ik denk met een goede afstelling (iets waar ze Bij Skoda nooit iets van bakken) kan ie wel goede resultaten halen.
En Duval kan ook goed z'n plan trekken op gravel (zolang ie op de baan blijft natuurlijk...)
Hopelijk gebruikt Dudu dan z'n verstand en gaat ie niet over de limiet om deze wagens bij te houden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteKlopt, maar we gaan nu toch niet ontkennen dat de wagen motorisch toch duidelijk te kort schiet om de Impreza's, Focussen en andere Xsara's bij te houden?
Hopelijk gebruikt Dudu dan z'n verstand en gaat ie niet over de limiet om deze wagens bij te houden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertdsBwa, ik denk met een goede afstelling (iets waar ze Bij Skoda nooit iets van bakken) kan ie wel goede resultaten halen.
EDIT: ik wou even op het F. Duval forum kijken, maar blijkbaar ben ik daar ge-banned :s
McRae heeft inderdaad wonderen verricht met de Skoda, maar ik twijfel eraan of Dudu diezelfde feeling heeft...
Comment
Comment