Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jep, die hosting is betalen geworden.
Maar ik ben aan een nieuwe site aan het werken
Die gaat iets uitgebreider worden (artikels, nieuws,...) alsook media enz...
Die zal wel voor de Monte Carlo klaar zijn
Er is dan toch wat nieuws over Duval:
- De 'mysterieuze' sponser zou Kizz-Me zijn (zoiets al Red-Bull)
- Hij zou blijkbaar in een 2005 spec Fabia rijden?
Normaal gezien zou allles begin volgende week duidelijk worden, volgens La Derniere Heure...
Er is dan toch wat nieuws over Duval:
- De 'mysterieuze' sponser zou Kizz-Me zijn (zoiets al Red-Bull)
- Hij zou blijkbaar in een 2005 spec Fabia rijden?
Normaal gezien zou allles begin volgende week duidelijk worden, volgens La Derniere Heure...
Jep, normaal gezien gingen we het 2 weken al weten (eerste week ofdat ie met een Kronos zou rijden, 2de week of ie met een Fabia zou rijden)
Volgende week beter
François Duval en de Belgische preparateur First wachten op de handtekening van sponsor kizz-me. Maar zelfs als kizz-me zijn fiat geeft, is Duval nog niet zeker van deelname aan de Monte Carlo met een Skoda Fabia WRC.
Collignon: "Er is niks ondertekend. Er is geen definitief akkoord, maar we zijn op de goeie weg. Ik praat met een Belgische onderneming, die blijkbaar de middelen heeft om François en ons te helpen met het project rond de Fabia. Er moeten nog enkele details geregeld worden. Maandag zou ik enkele beslissingen moeten kunnen nemen voor de Monte Carlo. Intussen heb ik al in het zuiden van Frankrijk een plek uitgekozen om daar volgende donderdag en vrijdag te gaan testen. Toch wel het bewijs dat ik erin geloof."
Collignon hoopt met de steun van kizz-me een WK-campagne met de tien Europese rally's te kunnen opzetten. Maar er blijft een grote "maar". De Skoda die klaarstaat voor Duval, is een actieve 2005-versie en daarmee mag onze landgenoot volgens het nieuwe reglement niet rijden. Collignon hoopt nu op een derogatie bij de FIA.
Duval en First moeten dus eerst de handtekening krijgen van kizz-me en daarna is het wachten op een reactie van de FIA.
Gisteren is gebleken dat de FIA zich wel eens strikt aan de regels durft houden. De federatie heeft immers de trucks van de Rooy en Bekx, favorieten in de truck-categorie, uit de Dakar gegooid.
Gardemeister neemt aan de Monte carlo deel met een 307 WRC, maar dit zou kunnen uitbreiden naar 10 rally's.
Hetzelfde voor Bernardi.
Maar nog STEEDS niks over Duval...
Gardemeister neemt aan de Monte carlo deel met een 307 WRC, maar dit zou kunnen uitbreiden naar 10 rally's.
Hetzelfde voor Bernardi.
Maar nog STEEDS niks over Duval...
ik vrees ervoor dat we duval niet zullen zien in monte carlo, nu maar hopen dat tjoen het goed doet daar op de veradelijke wegen.
Comment