Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
    As journo in spé eis ik nieuws, vers nieuws

Ik vrees ervoor in dit geval...
    Een goede journo maakt het nieuws toch zelf.

Misschien kan AW, zoals AMS voor vele Duitse piloten doet, Duval sponsoren.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• De hoop om Duval aan het werk te zien in de Monte Carlo heb ik al lang opgegeven... Ik hoop nu dat hij toch minstens 10 rally's zal kunnen rijden in het WRC!

Comment

• First Motorsport ging naar eigen zeggen Donderdag - Vrijdag beginnen testen.
        (Met de nadruk op Monte Carlo)
        Maar ik vrees er ook voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza

Ik denk niet dat ze daar het budget voor hebben, maar het zou tof zijn

Comment

Das ook een optie!!!

"Duval tekent voor volledig seizoen bij SWRT"

Toch niet zo geloofwaardig zeker?

Comment

Das ook een optie!!!

"Duval tekent voor volledig seizoen bij SWRT"

Toch niet zo geloofwaardig zeker?
              Wie weet?

Nu een geloofwaardige tekst erbij en dan lanceren op verschillende sites.
              Binnen de kortste keer staat dat artikel in de krant en op pitstop-tv (die gelooft toch alles)

Comment

Wie weet?

Nu een geloofwaardige tekst erbij en dan lanceren op verschillende sites.
                Binnen de kortste keer staat dat artikel in de krant en op pitstop-tv (die gelooft toch alles)
                Hmmm, alsk keer tijd heb... Zouk wel grappig vinden, mijn eerste scoop

Comment

• WAAA Sub555 Stop het! Ik verschiet me 'n bult met zo'n titel

Comment

• idem.....

Sub555 , slecht voor mijn hart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                      WAAA Sub555 Stop het! Ik verschiet me 'n bult met zo'n titel
                      serieus?

Dan toch mijn eigen scoop maken

Comment

serieus?

Liefst ene over Duval,

dan horen we er tenminste 'iets' over

Comment

serieus?

Niet twijfelen, doen. Achteraf kan je altijd zeggen dat het een fictief schoolwerkje was.

Comment

• Morgen komt de nieuwe Francois Duval Website online.
                            Mss dan meer.
                            Vandaag eens hun webspace verkennen

Comment

• Deelnemerslijst Monte Carlo bekend:

Skoda fans may be pleased: Gilles Panizzi, Francois Duval and Jan Kopecky start likewise in a Fabia WRC.
                              Nuja, hopelijk is het budget in orde.

EDIT: http://www.mgr.fi/Entry_list_2006.pdf

Nog opmerkelijk is dat Chris Atkinson met een Subaru 2005 WRC start.

rallye-magazin.de bietet Dir spannende News, informative Berichte, aktuelle Ergebnisse, packende Interviews, tolle Videos und spektakuläre Fotos.
                              Last edited by ; 04/01/2006, 15:20.

Comment

• François Duval is ingeschreven voor de rally van Monte Carlo, maar onze landgenoot weet nog altijd niet of hij ook echt aan de start zal komen van de openingsproef van het WK 2006. Het budget is nog altijd niet rond, zegt Duval in een gesprek met pitstop.tv.

Duval is onder startnummer 17 ingeschreven voor de Monte Carlo op de Skoda Fabia WRC van First Motorsport. Maar Duval wacht nog altijd op een handtekening van de Belgische sponsor kizz-me, die een Europees programma van 10 rally's zou financieren. First-baas Willy Collignon had die handtekening eergisteren al onder een contract willen zien, maar dat is dus niet gebeurd.

Duval: "Het spijt me, het budget is nog altijd niet rond. In ieder geval ga ik wel eind van de week met de Skoda testen, wellicht zaterdag. De auto wordt nog opgebouwd en zal pas tegen het einde van de week klaar zijn. De test zal plaatshebben in België en niet in het zuiden van Frankrijk, zoals eerder gezegd was."
                                "Ik moet vooraf testen om te zien of de auto te besturen valt. De Fabia zal voorzien worden van actieve differentiëlen met constante druk, en niet variabele druk. Met die constante druk werken de diffs dan als mechanische diffs."

Op de inschrijvingslijst voor de Monte Carlo is Sven Smeets nog altijd de co van Duval. Intussen heeft Smeets het cozitje naast Duval ingeruild voor een vaste job bij Citroën Sport in Parijs.
                                BRON: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10520

Comment

• Die mensen van Kizz-me laten toch serieus op zich wachten hoor!

Comment

• Voila, m'n site staat online

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                                      Voila, m'n site staat online
                                      Proficiat! Knappe site zeg!

Waar haal je die foto's als ik vragen mag?

Comment

• Bedankt!
                                        De foto's haal'k een beetje van overal.
                                        De meeste van de officiële site zelf, die mogen gepubliceerd worden zonder commerciële doeleinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                                          Bedankt!
                                          De foto's haal'k een beetje van overal.
                                          De meeste van de officiële site zelf, die mogen gepubliceerd worden zonder commericiele doeleinden
                                          Ahzo!

In elk geval knappe en overzichtelijke site, waar je niet overdonderd wordt met (nutteloze) informatie! Me like it. Staat al bij m'n favorieten!

Comment

Working...
                                          X