Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Awel, die Skoda ziet er knapper uit dan de officiële Skoda's vorig seizoen.
    Leuk om hem achter het stuur te zien.

Hopelijk blijkt de auto een beetje betrouwbaar voor een hele rally.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Zoals verwacht dus...

Ben al benieuwd hoe de Xsara er zal gaan uitzien in het blauw.
      Ik volg dit topic niet echt, maar ik vraag mij af wanneer die C4 verschijnt op de rally's. Is dat voor volgend jaar misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
        Awel, die Skoda ziet er knapper uit dan de officiële Skoda's vorig seizoen.
        Leuk om hem achter het stuur te zien.

Hopelijk blijkt de auto een beetje betrouwbaar voor een hele rally.

Ik vind de Skoda ook een mooie rally auto. Hij heeft zo iets extra rally achtigs .
        In de kleuren van RedBull vind ik hem het mooist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
          Ik volg dit topic niet echt, maar ik vraag mij af wanneer die C4 verschijnt op de rally's. Is dat voor volgend jaar misschien?
          Yep. Die zijn ze volop aan het ontwikkelen en moet volgend seizoen z'n debuut maken.

Comment

Yep. Die zijn ze volop aan het ontwikkelen en moet volgend seizoen z'n debuut maken.
            De vraag is of Citroën zo lang zal kunnen wachten... Misschien zullen ze al een testrally doen dit seizoen. Maar dat zal voor een groot stuk afhangen van de prestaties van Kronos en Loeb.

Comment

• zou idd kunnen. Zoals Ford dit seizoen gedaan heeft.

Comment

zou idd kunnen. Zoals Ford dit seizoen gedaan heeft.
                you get my point!

Comment

• Ben benieuwd naar de prestaties van Ford dit jaar. In Australia waren ze niet veel langzamer dan de 2005 WRC's.

Comment

• Goh, RTBF is toch een zender naar mijn hart!

Gisteren zat ik genesteld in de zetel, ongeduldig te wachten op de Dakar-special. Het nieuws was nog bezig en het was juist de sport en guess what? Als één van de hoofdpunten van de sport: de test van Duval met zijn Skoda Fabia WRC. Mooie beelden, interessante interviews met Dudu en z'n nieuwe co... Kortom een reportage van een kleine 5 minuten.

Op RTBF beseffen ze tenminste dat België een super-rallytalent heeft en dat hij moet gesteund worden! Duval deed ook onrechtstreeks nog ns een oproep naar grote Belgische bedrijven om hem te steunen.

Leve de RTBF

Comment

• Ik hoop dat hij zich toch een beetje kan tonen in Monte Carlo. Misschien raakt hij zo nog aan de ontbrekende centen.
                      VTM (Autowereld) als sponsor? Of ze moeten samen met de VRT een benefietactie doen

Comment

Ik hoop dat hij zich toch een beetje kan tonen in Monte Carlo. Misschien raakt hij zo nog aan de ontbrekende centen.
                        VTM (Autowereld) als sponsor? Of ze moeten samen met de VRT een benefietactie doen
                        Haha... de VRT iets doen voor autosport? Ik denk dat ze daar nog liever dood vallen!

Comment

• Alleen spijtig dat het enkel in het frans is Ik begrijp er meestal de ballen van
                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Skoda Import, de Belgische invoerder van Skoda, steunt François Duval bij zijn deelname aan de rally van Monte Carlo. Duval komt er aan de start met de Skoda Fabia WRC van First Motorsport.

Best mottig

Waar is de co-piloot zijn stoel?

BRON: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10611

Comment

• Heel mottige kleuren
                              Wel goed nieuws dat skoda hem steunt!
                              Zou het een rallycross versie zijn toch die er staat?

Comment

• Ik denk toch een WRC versie is. (als het al een echte rally wagen is)
                                Er zijn namelijk wél gordels voor de co-rijder (zie bevestiging aan de rolkooi)

Comment

• Het is dus een oude EVOI Fabia dat Skôda Belgie wss. nog ergens staan had, en die dan maar in de kleuren van Duval heeft gestoken.

Comment

• Gisteren die Skoda gezien! Je zag duidelijk dat het een 'echte' was en dat ie al gereden had.

Die kleuren vind ik nie zo lelijk hoor...

Comment

• Ik vind skoda's gewoon niet mooi, geen enkele. Het enige dat mij interesseert is of Duval rijdt en of hij kans maakt om weer een rally te winnen
                                      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                                        Ik vind skoda's gewoon niet mooi, geen enkele. Het enige dat mij interesseert is of Duval rijdt en of hij kans maakt om weer een rally te winnen
                                        Ik zie Duval niet echt kans maken om een rally te winnen met Skôda, of First moet zo'n superteam zijn dat ze van de Fabia een 'monster' maken.
                                        Niet dus.
                                        Hopen dat ie een beetje mee kan met de top 5, en verder zien we wel

Comment

• Hij doet toch al mee, dat is toch al iets
                                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

Working...
                                          X