Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
    @Sub555: waarom durven ze de voorkant van de Sub wel niet tonen?
    Omdat veel mensen hem mottig vinden...

Ik niet zne, in WRC uitvoering
    En blijkbaar als sterk competitief

Comment

• Goede start van Duval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
        Omdat veel mensen hem mottig vinden...

Ik niet zne, in WRC uitvoering
        En blijkbaar als sterk competitief
        Damn... totaa niet!! De nieuwe Impreza is HOT!!

Comment

• Duval staat na twee stages voorlopig 9de.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
            Duval staat na twee stages voorlopig 9de.
            't Is hopen op enkele uitvallers...

Comment

• In de punten rijden zal een goed resultaat zijn. Daarnaast kan je in Monte Carlo meestal wel enkele uitvallers verwachten (als het maar Dudu zelf niet is...)

Op wrc.com statt het volgende in z'n Driver profile:

As a result, when Ford was unable to confirm its plans for 2005, Citroen snapped up the plucky Belgian for its two-car team for the 2005 season. After crashing heavily in the Monte Carlo season-opener, a series of failures to finish and a split with co-driver Stephane Prevot meant Duval was dropped for two rounds in favour of the retired double champion Carlos Sainz. On his return, he was more measured and scored podiums in Germany, Great Britain and Spain before winning his first WRC event in an attrition-hit Australian event. Following Citroen's withdrawal for 2006, he's been left with a limited programme of events in a privateer Skoda. Despite his shortcomings in 2005, he deserves better...

vind ik ook

Comment

• Man man, tis daar proper in MC..
                Er zijn er nu 11 de eerste drie KP's aan het afwerken ( de tijdsverschillen variëren tot 2 min per kp)
                De rest zit vast achter nen bus ofzo en zal een forfaitaire tijd krijgen. (Welke dat
                mag wezen is nog een raadsel.)

Comment

• en ss3 is nu geannuleerd zelfs. Ik vraga me af of ze niet gewoon de eerste twee zullen ongeldig verklaren...

Sebiet geven ze een zelfde tijd aan iedereen die het niet kon. Maar welke tijd? En sebiet staat duval nog bij de allerlaatste op die manier...

Comment

• Voila , eerste 3 specials geannuleerd.
                    Suivez l'actualité de vos sports favoris (football, rugby, tennis, basket, cyclisme...) et les résultats et classements en direct avec Sport24

Comment

• Ja santé, de MC begint goed. De rally is al niet meer zo populair en dan gebeuren er zo'n dingen.

Comment

• Neeje, enkel de 3de is geannuleerd. Doordat de degenen die niet gereden hebben een notionele tijd kregen staat Duval nu 50ste! Alé, voorlaatste. Das dus echt BS! Alsof al die mannen rapper zouden gereden hebben
                        Soit, hij moet het nu maar goedmaken in de rest van de rally.

Comment

• What the....

Nen bus op het parcours??? Dat kan nu toch niet... Man toch

Comment

• Wat is me dat daar allemaal zeg

Comment

• Oeps, op ss2 was duval 50ste. Globaal nog 9de.
                              En remember dat het op de Franse manier is hé. Der is daar elk jaar wel iets. Ik weet de sitatie niet, maar als het bussen of opleggers zijn, kan het ook iets met IJzel te maken hebben?

Comment

• Sluiten ze die kp's ni af tot iedereen gereden heeft Normaal gezien moeten ze dat toch voorzien dat er ijzel op het parcours kan liggen?
                                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Volgens mij stonden de bussen vast op de verbindingsrit naar KP1
                                  Ze konden niet door vanwege geparkeerde wagens, en ik neem aan dat er langs het parcours geen wagens mogen parkeren

Comment

• Stage 5:
                                    Duval zen eerste scratch dit seizoen! Toch wel het vermelden waard me dunkt.

1. 17 F. DUVAL 9:43.3 0.0
                                    2. 1 S. LOEB 9:49.2 5.9
                                    3. 7 M. STOHL 9:51.4 2.2
                                    4. 5 P. SOLBERG 9:51.7 0.3
                                    5. 16 T. GARDEMEISTER 9:52.5 0.8
                                    6. 4 M. HIRVONEN 9:58.2 5.7
                                    7. 3 M. GRÖNHOLM 10:03.3 5.1
                                    8. 18 C. ATKINSON 10:13.9 10.6

Comment

• Kijk eens aan. Duval doet het toch echt wel bijzonder goed met z'n Skoda. Knap van hem.

Comment

• Jammer dat ie in het begin al direct 2 minuten heeft verloren.
                                        Maar het bewijst wel de capactiteiten van de Skoda

Comment

• Loeb van de baan, bevestigd!

Comment

Working...
                                          X