Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de punten rijden zal een goed resultaat zijn. Daarnaast kan je in Monte Carlo meestal wel enkele uitvallers verwachten (als het maar Dudu zelf niet is...)
Op wrc.com statt het volgende in z'n Driver profile:
As a result, when Ford was unable to confirm its plans for 2005, Citroen snapped up the plucky Belgian for its two-car team for the 2005 season. After crashing heavily in the Monte Carlo season-opener, a series of failures to finish and a split with co-driver Stephane Prevot meant Duval was dropped for two rounds in favour of the retired double champion Carlos Sainz. On his return, he was more measured and scored podiums in Germany, Great Britain and Spain before winning his first WRC event in an attrition-hit Australian event. Following Citroen's withdrawal for 2006, he's been left with a limited programme of events in a privateer Skoda. Despite his shortcomings in 2005, he deserves better...
vind ik ook
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Man man, tis daar proper in MC..
Er zijn er nu 11 de eerste drie KP's aan het afwerken ( de tijdsverschillen variëren tot 2 min per kp)
De rest zit vast achter nen bus ofzo en zal een forfaitaire tijd krijgen. (Welke dat
mag wezen is nog een raadsel.)
Volgens mij stonden de bussen vast op de verbindingsrit naar KP1
Ze konden niet door vanwege geparkeerde wagens, en ik neem aan dat er langs het parcours geen wagens mogen parkeren
Comment