Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
weet niet waarom maar Zweden heb ik nooit een leuke rally gevonden. Het zal wel veel vragen vande piloot z'n stuurmanskunsten, maar ik kijk er niet graag naar.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
En we zijn vertrokken voor de 2e ronde in het WRC:
De stand na 2 proeven:
1 M. GRÖNHOLM24:46.6
2 S. LOEB+9.0
3 M. HIRVONEN+26.6
4 M. EKSTRÖM+34.2
5 C. ATKINSON+35.9
6 G. GALLI+36.3
7 D. CARLSSON+38.8
8 K. SOHLBERG+39.4
9 M. STOHL+40.2
10 T. RÅDSTRÖM+40.5
Geen goede start voor Petter in z'n subaru wegens problemen met de aandrijfassen. Hopelijk krijgen ze het probleem opgelost in het servicepark.
26P. SOLBERG +2:46.7
Nonde, Petter... Ge kunt niet blijven prutsen zne, als Atkinso met zo weinig kennis toch top vijf rijdt... Die brokken komen tegenwoordig altijd bij dezelfde...
Ik volg deze rally ook minder als de MC ze....
Denk dat dit bij de meeste zo is.
Ene keer dat ik hem wel erg interessant vond was wanneer
Loix er rond reed ben z'n gebroken... been en hij iedereen toen verbaasde...
Ik weet eigenlijk niet wat iedereen tegen de rally van Zweden heeft, ik persoonlijk vind het een van de mooiste en meest geschifte rally uit het kampioenschap. Eindeloze drifts, waanzinnige snelheden, effe leunen tegen de sneeuwmuren, .... .
Ik hoop dat Petter het probleem op z'n subaru hersteld krijgt en z'n naam als comeback-king kan waarmaken.
1 M. GRヨNHOLM 49:53.2
2 S. LOEB +1.6
3 M. HIRVONEN +23.2
4 G. GALLI +28.7
5 D. CARLSSON +36.7
6 M. EKSTRヨM +43.0
7 J. TUOHINO +55.8
8 K. SOHLBERG +56.7
9 M. STOHL +57.3
10 H. SOLBERG +1:00.1
Nog meer problemen voor Petter Solberg, dit keer wegens een versnellingsbak die steeds terug in neutraal sprong.
Comment