Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een shakedown word meerdere keren gereden.
Het zou kunnen dat ofwel Peter ofwel WRC.com tijden heeft waarvan de Shakedown nog niet volledig afgewerkt was.
... Maar ik vermoed dat toch Solberg P. de snelste tijd gereden heeft. Meerdere site's vermelden dit.
5. SOLBERG / MILLS
“OK, shakedown was a bit rough at the end but was representative in the beginning. It was OK for me because at this time, I was the fastest. The first three stages will be important and the plan is to try and gain a big advantage there because the of the running order.
Stand na de eerste proef van dag 1:
1 P. SOLBERG 13:17.3
2 M. HIRVONEN +6.1
3 S. LOEB +12.1
4 M. GRÖNHOLM +12.3
5 C. ATKINSON +17.6
6 D. SORDO +19.0
7 X. PONS +22.1
8 M. STOHL +27.0
9 M. WILSON +29.2
10 H. SOLBERG+30.1
Hopelijk keert het tij voor Petter deze rally en zal hij deze rally van pech gespaard blijven.
De volgende proef begint om 18u dus nog rap iets eten en dan verder volgen.
Solberg is ongelooflijk sterk bezig! Al drie op drie en de vierde KP heeft hij allicht ook binnen
ondanks het feit dat de wegen nu voor iedereen zijn schoongeveegd, blijft hij toch nog sneller dan Loeb. Enkel de verrassende Hirvonen, oud teamgenoot, kan de Noor nog min of meer volgen!
Hopelijk houdt de wagen het deze keer.
edit: wat een toeval, Pieterke post net op hetzelfde moment . Gronholm uit mijn tekst gehaald.
Comment