Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• pfffffff de miserie stopt niet

Op KP13 problemen met stuurbekrachting en handvol seconden verloren op Loeb die nu 37" voorstaat op Petter. De tweede plaats lijkt zeker, maar met nog 3 KP's te gaan waaronder eentje van net geen 38km, kan er misschien nog het een en het ander veranderen. Het is hopen op foutje van Loeb en sterke rit zonder probs voor Petter

Comment

• Ik ben wel verbaast van D. Sordo zijn rijkunsten. Hij staat op een 4de plaats en rijd deftige tijden. Ik zie hem volgend jaar de plaats naast Loeb innemen bij Citroën.

Comment

• Loeb lijkt gewonnen te hebben. De superspecial is aan de gang en ik denk niet dat hij nog een fout zal maken.

Het duel tussen Loeb en Petter was echter om vingers af te likken! Stel je dan eens voor dat Gronholm er bijblijft en ik denk dat we ondanks alles toch nog een spannend WK zullen krijgen!!!

Oorspronkelijk geplaatst door bertds
        Ik ben wel verbaast van D. Sordo zijn rijkunsten. Hij staat op een 4de plaats en rijd deftige tijden. Ik zie hem volgend jaar de plaats naast Loeb innemen bij Citroën.
        Inderdaad, positief verrast! Maar bevestigen blijft moeilijker dan doorbreken, hebben we bij Dudu ook gemerkt
        Last edited by ; 05/03/2006, 19:54.

Comment

• Volgens GERUCHTEN zou het managment van Duval dicht staan bij een overeenkomst met Suzuki. (voor hun WRC debuut dus)
          Maar of daar iets van waar is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
            Volgens GERUCHTEN zou het managment van Duval dicht staan bij een overeenkomst met Suzuki. (voor hun WRC debuut dus)
            Maar of daar iets van waar is...
            Bwa in Italie zeggen ze hetzelfde van Galli en in Frankrijk over Panizzi.

En Suzuki zou toch pas in tweede helft van 2007 van start gaan in het nieuwe WRC systeem... Dus toch nog dik jaar zonder Dudu...

Comment

• deelnemers Catalunia

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=11008

Comment

• Duval traditioneel sterk in de shakedown! 't is een rap manneke.
                Leuke foto op Racing.live

Zou wel een seen leuke rally kunnen worden
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Hoeveelste was ie?
                  edit: net gekeken op rally-live, eerste dus! Knap!

Casier heeft het ook niet slecht gedaan met z'n 3e tijd in het jwrc op de shakedown!

Comment

• Lap, daar gaat mijne prono.

MacHale ligt er al uit.

Comment

• SALOU 24/03 (DPA-AFP) = De Duitse autopiloot Jörg Bastuck is
                      vrijdag om het leven gekomen tijdens de vierde manche van het WK rally
                      voor junioren in Catalonië. Bastuck werd aangereden door een
                      tegenstander toen hij een wiel aan het herstellen was.
                      De 36-jarige Bastuck nam als co-rijder van zijn landgenoot Aaron
                      Burkart deel aan de rally in een Citroën C2. Toen ze van de baan
                      gingen en materiaalpech kregen, wilde Bastuck een wiel van de wagen
                      herstellen. Toen werd hij per ongeluk aangereden door de Ford Fiesta
                      van de Brit Barry Clark.
                      De onfortuinlijke Bastuck werd nog met een helikopter naar het
                      ziekenhuis van Salou gebracht, maar daar overleed hij aan zijn
                      verwondingen.
                      Jörg Bastuck is het eerste dodelijke slachtoffer in de rallysport
                      sinds de Brit Michael Park op 18 september 2005 om het leven kwam
                      tijdens de rally van Wales.
                      In de rally voor senioren leidt de Fin Marcus Grönholm ondertussen
                      na drie van de zes vrijdag te rijden chronoritten. Grönholm (Ford
                      Focus RS) voert het pak aan voor de Franse wereldkampioen Sébastien
                      Loeb (Citroën Xsara) en zijn landgenoot Mikko Hirvonen (Ford Focus
                      RS).

./.TSA
                      Bron: Belga

Spitjig nieuws

Comment

• Inderdaad geen goed nieuws!

Wel sterk van Casier in S1600.

Comment

• Wat een comeback van Gronholm, ie staat ondertussen al op het podium.

En Duval staat met zijn Skoda toch heel sterk op de zesde plaats!!

De Pirelli's zijn totaal niet competitief genoeg om mee te doen aan de top! Al bij al nog een geluk dat Solberg niet keer van de baan is gegaan. Sarrazin is negende en zal dus ook nog punten scoren door de priverijders in top-8.

Comment

• Wie is die Kopecky eigenlijk? Vorig jaar bijna nooit iets van gehoord en nu staat hij bijna een minuut voor Duval...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                              Wie is die Kopecky eigenlijk? Vorig jaar bijna nooit iets van gehoord en nu staat hij bijna een minuut voor Duval...
                              Is nog een tamelijk bekende rijder ze, welliswaar niet op wk niveau denk ik. Kherken die naam van in m'n pa zijn programma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                Is nog een tamelijk bekende rijder ze, welliswaar niet op wk niveau denk ik. Kherken die naam van in m'n pa zijn programma.
                                Zou kunnen, mij zegt die naam me allesinds niet veel.

Er doen eigenlijk nog enkele onbekende mee hé met een 'dikke' WRC: Voitech, Aigner,...

Comment

• Kopecky was tot vorig jaar de (tarmac) fabrieksrijder van Skôda. Nu 'runt' hij z'n eigen Skôda team maar deze rally doet hij in een 307 WRC.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                                    Kopecky was tot vorig jaar de (tarmac) fabrieksrijder van Skôda. Nu 'runt' hij z'n eigen Skôda team maar deze rally doet hij in een 307 WRC.
                                    Voor zover ik weet was het toch met de Škoda dat hij de rally gereden heeft ze.

Hier de uitslag trouwens:
                                    1 LOEB
                                    Citröen 03:22:01.7 +00.0
                                    2 SORDO
                                    Citröen 03:22:49.9 +48.2
                                    3 GRÖNHOLM
                                    Focus 03:23:47.5 +01:45.8
                                    4 BENGUE
                                    Peugeot 03:24:03.6 +02:01.9
                                    5 KOPECKÃ?
                                    Skoda 03:24:58.9 +02:57.2
                                    6 DUVAL
                                    Skoda 03:25:39.5 +03:37.8
                                    7 SOLBERG
                                    Subaru 03:25:49.9 +03:48.2
                                    8 SARRAZIN
                                    Subaru 03:26:38.1 +04:36.4
                                    9 HIRVONEN
                                    Focus 03:27:03.3 +05:01.6
                                    10 PANIZZI
                                    Skoda 03:27:06.1 +05:04.4

P.S. Maxime , geen pijn aan het koppeke vandaag?

Comment

• Mijn prono zal precies nog min of meer meevallen.

Loeb, Duval en Gronholm heb ik op de juiste plaats gezet. De andere priverijders heb ik niet

Het is toch een vreemd kampioenschap dit jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh

P.S. Maxime , geen pijn aan het koppeke vandaag?
                                        jawel, heel veel! Pfff... heb maar drie uur geslapen ofzo.

Comment

• een 1-2 voor kronos. Proficiat mannen.
                                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

Working...
                                          X