Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
    Pfff... zelfs als Citroën zich niet meer officieel engageert dan winnen ze toch nog alles.
    Niet meer officieel.... op papier dan toch.
    Zeker Loeb zijn Xsara, die staat nog meer in Parijs dan bij Kronos zne!

Comment

• Wat Sordo doet is toch echt wel super voor z'n eerste jaar WRC deelname!
      Als die volgend jaar geen contract krijgt...

Alhoewel ik het hem wel gun, zie ik Gronholm de titel niet winnen. We zijn nog niet halfweg, weet ik wel, maar Die Xsara's zijn zooo betrouwbaar. En Loeb laat ook niet vlug een steek vallen.

Alé, binnen enkele weken Duval nog een saan het werk met z'n nieuwe Skoda. De remmen zouden al iets beter standhouden...
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• WRC Argentinië - Geen geldboete, maar voorwaardelijke schorsing wegens donut
        14:26 03-05-2006

Vier rijders, onder wie wereldkampioen en winnaar Sébastien Loeb, hebben na de rally van Argentinië een voorwaardelijke schorsing gekregen, omdat ze na de finish een donut hadden uitgevoerd in het stadion van Cordoba. Donuts zijn door de FIA evenwel verboden.

Sébastien Loeb, Gigi Galli, Manfred Stohl en Dani Sordo zijn flink op de vingers getikt, omdat ze de 40.000 toeschouwers in Cordoba vermaakt hebben met show-spins. Het reglement verbiedt dergelijk spektakel om veiligheidsredenen, maar de betrokken rijders zeggen dat ze door de organisatoren zijn aangezet om een donut ten beste te geven.

Eerst werd gezegd dat de vier elk een boete van 10.000 euro hadden gekregen. Maar nu blijkt het om een voorwaardelijke schorsing voor één rally te gaan. Doen ze het weer tijdens de volgende rally in Sardinië, dan worden ze gediskwalificeerd.

(pba)
        © pitstop.tv
        Dit vind ik toch echt wel overdreven.

Comment

• Komaan zeg...

Comment

• Ik had het gisteren ook gehoord... Lichtjes overdreven.

Comment

• Manfred Stohl werd gedreigd met uitsluiting toen hij commentaar wou leveren.

Comment

• Het is belachelijk!

Doet me denken aan de tijd met den Gilles met de 206wrc toen hij in Catalunya dougnuts draaide voor de brug tijdens een proef! Zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rallyman
                  Het is belachelijk!

Doet me denken aan de tijd met den Gilles met de 206wrc toen hij in Catalunya dougnuts draaide voor de brug tijdens een proef! Zalig!
                  Inderdaad, dat was schitterend gewoon! Waar is den tijd zeg: Gilles Panizi - Peugeot 206 WRC - asfalt

Gewoonweg onklopbaar die periode!

Comment

Inderdaad, dat was schitterend gewoon! Waar is den tijd zeg: Gilles Panizi - Peugeot 206 WRC - asfalt

Gewoonweg onklopbaar die periode!
                    En toch kon/kan ik die fransman nie uitstaan

Toen supporterde ik voor Mitsu...

Comment

• hoofdstuk zoveel in "FIA maakt zich belachelijk"

Hoe durven ze het publiek vermaken!!! Onverantwoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
                        hoofdstuk zoveel in "FIA maakt zich belachelijk"

Hoe durven ze het publiek vermaken!!! Onverantwoord

Erg hé! Vroeger was het de gewoonte dat ze na de rally's donuts begonnen draaien! Kweet het nog goed van in Madeira. Daar in de haven hadden ze de containers wat aan de kant geschoven en al het volk zat daarop en driften maar... Elk om beurt mochten de eerste drie hun kunstjes tonen! Dat was spectakel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                          Erg hé! Vroeger was het de gewoonte dat ze na de rally's donuts begonnen draaien! Kweet het nog goed van in Madeira. Daar in de haven hadden ze de containers wat aan de kant geschoven en al het volk zat daarop en driften maar... Elk om beurt mochten de eerste drie hun kunstjes tonen! Dat was spectakel.
                          In Ieper was dat ook zo vroeger... Ik herinner me dat mijn pa me boven het publiek stak (ik was toen nog een klein boeleke) om de auto's te zien driften voor de kerk! Super gewoon...

Comment

In Ieper was dat ook zo vroeger... Ik herinner me dat mijn pa me boven het publiek stak (ik was toen nog een klein boeleke) om de auto's te zien driften voor de kerk! Super gewoon...
                            Idem... Ieper, kasseien, Cosworth, Snijers... the good old times

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                              Inderdaad !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                                idem, Ieper, kasseien, Cosworth, Droogmans...
                                ben daar als klein manneke mee naartoe genomen... Heb daar grote ogen getrokken...
                                en de microbe had me te pakken

Comment

• Duval heeft zijn nieuwe fabrieks Skoda getest met het oog op Sardinie:

V rámci tarifu bez starosti nakreslíme grafiku na míru, naplníme Vaším obsahem a dostaneme Vás na Seznam a Google.

Comment

• Wat is nieuw aan die Skoda?

Comment

• Alles.
                                      Duval reed voordien met een ex works-Skôda van o.a. Armin Swarchz. Die wagen was dus al een tijdje oud. Skôda heeft nu speciaal voor Duval (en Kopecky + nog een paar om te verkopen) een aantal nieuwe Fabia WRC's gemaakt. Dit is dus zo'n nieuwe. Volgens Duval stuurt die al beter dan de vorige. Ben dus benieuwd naar zijn 'debuut' op gravel.

Comment

• Zou Kizz me al betaald hebben....

Comment

• Ik dacht dat hij nog met de oude ging rijden in Sardinië, maar kan me vergissen. Dat was eigenlijk al een "oude bak" voor wrc normen.
                                          Ik ben benieuwd. Hij moet zeker in de punten kunnen rijden.

Comment

Working...
                                          X