Is toch de eerste skoda. Die auto kan gewoon niet tippen aan alles wat voor hem zit. Ik hoop nog altijd op top 10 of zelfs top 8...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WRC 2006
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Ja lap, Gronholm staat aan de kant op SS8. Daar gaat de overwinning.
Verdorie toch... die Ford leek in het begin van het seizoen een betrouwbare auto en naarmate het kampioenschap vordert hebben ze steeds meer problemen...
Tenzij het om een stuurfout gaat natuurlijk, maar ik vrees er voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Pfew, nu krijgt Loeb het wel in zijn schoot geworpen
En Solberg ook alweer malchance dankzij die ***pirelli's.
Nog een geluk dat Atkinson pakken beter presteert dan vorig jaar, zo sprokkelt hij nog wat puntjes.
Wat een zielig kampioenschap dit jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteMet alle respect voor Loeb, maar hij heeft toch al enkele keren in zijn carrière serieuze "boerechance" gehad vind ik.
Maar ik heb onlangs gehoord dat ie vroeger heeft geturnd en het evenwicht dat ie daar heeft gevonden kan ie blijkbaar feilloos overbrengen op de wagen waardoor ie misschien net daardoor sneller is dan de rest...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Jeps, heb ik ook al paar keer gezegd. Ik vraag me echt af wanneer die kerel zijn geluk zal opgebruikt zijn. Hij zoekt telkens opnieuw die grenzen en als er dan eens iets hapert dan heeft ie altijd het geluk dat het op zijn pootjes komt.
Maar ik heb onlangs gehoord dat ie vroeger heeft geturnd en het evenwicht dat ie daar heeft gevonden kan ie blijkbaar feilloos overbrengen op de wagen waardoor ie misschien net daardoor sneller is dan de rest...
Comment
Comment