Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
    ...En Duval steekt die auto in de fik
    Nuja, slechter dan Atkinson zal Duval wel niet zijn.
    Twijfel jij daar aan?
    Het enige wat Duval nog mist is een beetje maturiteit. Hij moet inzien dat je niet altijd 'vollen bak' moet rijden om vooraan te finishen. Constantheid en een gezonde dosis competitiviteit samen met goeie brok talent vormen de basis van een WK-piloot.
    Duval beschikt over de laatste waarden meer dan genoeg, maar volgens mij kan aan dat eerste nog gewerkt worden.

Maar hij kan het en hij heeft het al bewezen. Cfr de tweede helft van zijn seizoen bij Citroën (nadat hij voor 2 rally's werd opzij geschoven). Daarna heeft hij toch altijd schitterende prestaties neergezet?

Comment

• Was maar een grapje
      Ik denk niet dat Duval een tweede keer zo'n seizoensstart zou kunnen veroorloven.

Comment

Was maar een grapje
        Ik denk niet dat Duval een tweede keer zo'n seizoensstart zou kunnen veroorloven.
        Inderdaad, hij mag absoluut niet meer zo verknallen. Gewoon rustiger van start gaan en tijd nemen om de auto te leren kennen.

Btw, Bert: werkt uw website niet meer?

Comment

• Ik had de site iets te ingewikkeld gemaakt om te updaten. In de vakantie ga ik zo'n php nieuws systeem in m'n site voegen, zodat nieuws toevoegen dan iets gemakkelijker gaat. Dus tijdens de grote vakantie komt ie terug online

Comment

• duval doet me altijd aan loix denken.
            Kan goed rijden, maar meestal zonder grenzen. zo beland je natuurlijk regelmatig in "den decor" en dat kost je veel punten en geloofwaardigheid.

duval zal dus misschien beter ook in de woestijn gaan rijden. daar zijn geen afgronden en bomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
              duval doet me altijd aan loix denken.
              Kan goed rijden, maar meestal zonder grenzen. zo beland je natuurlijk regelmatig in "den decor" en dat kost je veel punten en geloofwaardigheid.

duval zal dus misschien beter ook in de woestijn gaan rijden. daar zijn geen afgronden en bomen.
              Loix doet me eerlijk gezegd veel minder denken aan den decor dan Duval
              Maar dat is mss ook maar omdat Duval zen stoten nog beter in men geheugen zitten...

Rustiger rijden, ik weet eerlijk gezegd niet of Duval het kan (rustig en snel rijden)
              Hij is een steengoed piloot pur sang maar of hij het kopke heeft, ben er nog altijd niet van overtuigd.
              Maar ik blijf supporteren voor hem, die Belgische overwinning verleden jaar
              was iets waar ik lang op zat te wachten!

Comment

Ik had de site iets te ingewikkeld gemaakt om te updaten. In de vakantie ga ik zo'n php nieuws systeem in m'n site voegen, zodat nieuws toevoegen dan iets gemakkelijker gaat. Dus tijdens de grote vakantie komt ie terug online
                Heb je toevallig geen mooie foto's meer staan? Op wallpaper formaat? Ik ben hopeloos op zoek naar RECENTE foto's van het WRC voor wallpaper, maar vind er nergens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                  Loix doet me eerlijk gezegd veel minder denken aan den decor dan Duval
                  Maar dat is mss ook maar omdat Duval zen stoten nog beter in men geheugen zitten...

Rustiger rijden, ik weet eerlijk gezegd niet of Duval het kan (rustig en snel rijden)
                  Hij is een steengoed piloot pur sang maar of hij het kopke heeft, ben er nog altijd niet van overtuigd.
                  Maar ik blijf supporteren voor hem, die Belgische overwinning verleden jaar
                  was iets waar ik lang op zat te wachten!
                  Same here denk ik.
                  Ik denk ook dat Duval het potentieel van een Loeb heeft, maar dit niet in de praktijk weet om te zetten door zijn onstuimig gedrag. Seb is veel koelbloediger en intelligenter op dat vlak.

Duval vs Atkinson is op zich niet zo'n moeilijke keuze aangezien Dudu nog altijd een Belg is. Maar toch krijg ik de indruk ook wel dat Chris nu sneller heeft bijgeleerd dan Duval. En moest het niet zijn voor de onnoemelijke pech dat Subaru en Atkinson al gekend hebben dit jaar, dan zou Atkinson veel vaker in de punten of zelfs het podium halen.

Och ja, we zien wel hoe het verder loopt, wat met Pirelli, komt Suzuki erbij, komen de Fransen echt terug... Loeb breekt wel vele records en, nogmaals, is een uitstekend rijder, maar hij krijgt het toch min of meer in de schoot geworpen. Zeker als je de concurrentie vergelijkt ten tijde van een Makinen of Sainz.

Comment

• Duval zet de zesde tijd neer in de shakedown van de rally van Griekenland. Hij zal de rally afwerken met de oude skoda blijkbaar.
                    Al shij z'n kop erbij houdt, kan hij hoog finishen. Dit is een lastige rally met meestal wel veel uitvallers.
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
                      Duval zet de zesde tijd neer in de shakedown van de rally van Griekenland. Hij zal de rally afwerken met de oude skoda blijkbaar.
                      Al shij z'n kop erbij houdt, kan hij hoog finishen. Dit is een lastige rally met meestal wel veel uitvallers.
                      Nice going!
                      Zijn kopke erbij houden kan ie nu wel al denk ik.
                      Hopelijk toont de Skoda een beetje meer zijn waarde dan in Sardinië.
                      Go duval!

Comment

• De eerste 'KP' is daar al gereden (show kp dus)
                        Duval heeft netjes een vierde tijd neergezet.
                        Oh ja Loeb reed de eerste tijd.. moest iemand het zich nog afvragen.

Een grotere attractie zijn de nieuwe kleurtjes van Gardemeister

Comment

• Hmm... Rare kleurencombo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                            Hmm... Rare kleurencombo

Idd, als die rode kleur nu eens wit was geweest dan had t er nog min of meer fatsoenlijk uitgezien.

Comment

• wat een kleuren

Duval 5de na ss3!
                              Gronholm is snel, maar houdt z'n Ford het vol?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes

Duval 5de na ss3!
                                Gronholm is snel, maar houdt z'n Ford het vol?
                                Dat is inderdaad de vraag. Grönholm start altijd bijzonder sterk, maar ofwel laat zijn auto hem in de steek ofwel gaat ie zelf in de fout. Hopelijk dit keer niet, dan is er toch nóg een beetje spanning!

Comment

• Sterk van Duval, rijdt de 3de tijd op KP4 (voor Loeb, na Gronholm en Solberg)
                                  De 2de Skoda is pas 10de in de proef.
                                  Hopelijk kan hij dit volhouden zonder van de baan te gaan!

Stand na Kp4:
                                  1 M. GRÖNHOLM 41:23.7
                                  2 P. SOLBERG +13.9
                                  3 S. LOEB +21.8
                                  4 M. HIRVONEN +40.4
                                  5 F. DUVAL +42.2
                                  6 T. GARDEMEISTER +53.8
                                  7 J. VÄLIMÄKI +1:00.9
                                  8 X. PONS +1:01.0
                                  9 H. SOLBERG +1:02.1
                                  10 M. STOHL +1:05.5

Comment

• *kruist vingers*

Go Dudu, show them you are the best!

Comment

• Duval zegt dat hij nog niet aan het pushen is
                                      Eerste opdracht is z'n auto in één stuk houden zegt hij.
                                      Het is waarschijnlijk wel in z'n voordeel dat het er regent/nat ligt. Toch opvallend dat hij constant de beste Skoda is.

Vraag is hoe lang Solberg meekan... (niet slecht bedoeld hoor) Wanneer krijgen we nog eens strijd tussen de drie groten?

Comment

• Ziet er nu beetje naar uit dat het strijd wordt tussen de titanen...

Hopelijk houden ze het alledrie vol en krijgen we een secondestrijd met winst voor Solberg in zijn 100e WRC!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                          Ziet er nu beetje naar uit dat het strijd wordt tussen de titanen...

Hopelijk houden ze het alledrie vol en krijgen we een secondestrijd met winst voor Solberg in zijn 100e WRC!
                                          Zou idd mooi zijn!

Comment

Working...
                                          X