Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Duval nog altijd bijzonder knap vijfde na de vijf kp's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Duval nog altijd bijzonder knap vijfde na de vijf kp's!
      Dan zal het niet lang meer duren voor hij in de fout gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
        Opletten, tegen Duval is tegen Maxime eh

*Duval is al gepasseerd bij de eerste 2 splits, ik denk dat ie de eerste dag zal halen
        Last edited by ; 02/06/2006, 17:30.

Comment

Zijt maar stil gij! Je zou beter wat achter onze Belgische rallyrijders staan! Das altijd al het probleem geweest hier in ons landje! Liever ze afbreken, dan ze te steunen!

Comment

• vwala, Duval is binnen, eerste dag gehaald en op een vijfde plaats
            Very good job!

Comment

Zijt maar stil gij! Je zou beter wat achter onze Belgische rallyrijders staan! Das altijd al het probleem geweest hier in ons landje! Liever ze afbreken, dan ze te steunen!
              Das toch altijd bij duval.
              Als ie goed bezig is maakt ie ergens een klein foutje, of laat de mechaniek hem in de steek.

Ik ben niet anti-duval he, kvind alleen spijtig dat er bijna nooit uitkomt wat erinzit.

Comment

Das toch altijd bij duval.
                Als ie goed bezig is maakt ie ergens een klein foutje, of laat de mechaniek hem in de steek.

Ik ben niet anti-duval he, kvind alleen spijtig dat er bijna nooit uitkomt wat erinzit.
                Duval is inderdaad een kerel met veel enthousiasme. Dit jaar beschikt hij over een auto met minder potentieel en dat wil hij compenseren met zijn talent. Jammer genoeg loopt het niet altijd goed af.

Maar we moeten allemaal achter hem staan, dat is een plicht voor onze natie!

Comment

• De stand na dag 1

Code:
                  1. Gronholm          1:19:45.7
                  2. P. Solberg           + 26.3
                  3. Loeb                 + 35.5
                  4. Hirvonen           + 1:15.9
                  5. Duval              + 1:29.4
                  6. Stohl              + 1:38.1
                  7. H. Solberg         + 1:39.8
                  8. Gardemeister       + 1:42.1
                  Gronholm aan de leiding
                  En ook een mooie vijfde plaats voor Duval. Hopelijk kunnen ze hun goede prestaties morgen ook doorzetten.

Comment

• Duval heeft altijd al goed gepresteerd in deze rally. Dit was trouwens de rally waar hij voor het eerst (eventjes) op kop stond in een WK rally

Comment

Voor de rally is da geen probleem. Maar daarbuiten heb ik wel soms moeite om
                      achter de Walen te staan

Anyway, Duval zal het sowieso nog moeilijk krijgen
                      Stohl en Sohlberg zijn contstant sneller nu.
                      Maar toch gezien de Skoda zijn potentieel vind ik dit eigenlijk wel een zeer
                      sterke prestatie vandaag.
                      Last edited by ; 02/06/2006, 17:52.

Comment

Duval is inderdaad een kerel met veel enthousiasme. Dit jaar beschikt hij over een auto met minder potentieel en dat wil hij compenseren met zijn talent. Jammer genoeg loopt het niet altijd goed af.

Mijn opmerking was dan ook niet negatief bedoelt, maar eerder lachen met de pijnlijke werkelijkheid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                          Voor de rally is da geen prolbeem. Maar daarbuiten heb ik wel soms moeite om
                          achter de Walen te staan

Anyway, Duval zal het sowieso nog moeilijk krijgen
                          Stohl en Sohlberg zijn contstant sneller nu.
                          Maar toch gezien de Skoda zijn potentieel vind ik dit eigenlijk wel een zeer
                          sterke prestatie vandaag.
                          Het is te hopen dat dat de andere teams ook opvalt, en dat ie volgend jaar een competente wagen krijgt.

Comment

Het is te hopen dat dat de andere teams ook opvalt, en dat ie volgend jaar een competente wagen krijgt.
                            Ik denk dat de teams wel beseffen dat Duval een van de snelste piloten is
                            maar het probleem blijft centjes vinden. (en finishen, maar daar heb ik meer en meer en goed oog in)
                            Bij Ford werd in het begin van seizoen nog (officieus)
                            gezegd dat de enige manier om Loeb te kloppen in Duitsland is, Duval in de Ford te zetten.
                            Moest Atkinson niet zoveel dollars gehad hebben dan lag hij daar al lang
                            buiten bij Subaru. (of reed er in de eerste plaats helemaal niet)
                            Hopen dat volgend jaar het WRC terug wat van niveau is en de constructeurs
                            zich terug wat meer engageren.

Comment

gezegd dat de enige manier om Loeb te kloppen in Duitsland is, Duval in de Ford te zetten.
                              Hoe zit dat nu? Gaat dat door of is der helemaal niks van aan?

Comment

• Amai, die ziet er niet gezond uit

Comment

• Zen copiloot is zelfs in slaap gevallen

Comment

Ik denk dat de teams wel beseffen dat Duval een van de snelste piloten is
                                    maar het probleem blijft centjes vinden. (en finishen, maar daar heb ik meer en meer en goed oog in)
                                    Moest Atkinson niet zoveel dollars gehad hebben dan lag hij daar al lang
                                    buiten bij Subaru. (of reed er in de eerste plaats helemaal niet)
                                    Hopen dat volgend jaar het WRC terug wat van niveau is en de constructeurs
                                    zich terug wat meer engageren.
                                    Klopt inderdaad. Het is spijtig te moeten vaststellen dat nu ook in het WRC het talent van ondergeschikt belang is. Ik zeg ook, omdat het in de F1 al langer zo is en het nu in WK Rally ook zo aan het worden is. En talentvolle coureurs uit kleinere landen (zoals België) zijn er de dupe van. Duval, Leinders en zo zijn er wel nog...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                                      Amai, die ziet er niet gezond uit
                                      en dan is ie niet aan het pushen.... Sure...

Hopelijk houdt ie het vol!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                        en dan is ie niet aan het pushen.... Sure...

Hopelijk houdt ie het vol!
                                        Kpeis dat ge zonder inspanningen te doen sowieso kookt ze in Griekenland in een auto zonder airco...

Comment

• Kpeis dat ge zonder inspanningen te doen sowieso kookt ze in Griekenland in een auto zonder airco... en dan nog met zo'n pak en helm

Comment

Working...
                                          X