Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
    NONDE!!!!

Op de verbinding dan nog???!!
    Ik zag hem er ook al niet meer tussen, das nu elke keer als ie goe bezig is é
    Volgens iemand op het pitstop.tv-forum is hij moeten uitwijken voor een tegenligger in een bocht en dan op een steen gereden.

Comment

NONDE!!!!

Op de verbinding dan nog???!!
      Ik zag hem er ook al niet meer tussen, das nu elke keer als ie goe bezig is é
      Lol, ik lig plat
      Als hij dan geen mechanische pech, dan crasht ie.... op de verbinding.
      Erger kan toch nie meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
        Lol, ik lig plat
        Als hij dan geen mechanische pech, dan crasht ie.... op de verbinding.
        Erger kan toch nie meer?
        Inderdaad, veel erger kan het ni!!!

En op verbinding zo crashen, hoeveel straftijd levert da op voor morgen?

Comment

Inderdaad, veel erger kan het ni!!!

En op verbinding zo crashen, hoeveel straftijd levert da op voor morgen?
          Reckless road driver takes Petter Solberg out on the road section leading to the final stage

Ik vrees dat diene lokale griek daar serieus wa plezant taalgebruik naar zijne
          kop zal gesmeten krijgen.

Hoeveel straftijd, 5 min om niet tot aan de service te geraken op eigen kracht en 5 min per gemiste stage.
          Eerst zien of hij wel herstart eh.
          Last edited by ; 03/06/2006, 17:37.

Comment

• Loeb heeft het service park op - zo goed als - twee wielen.
            Het rechter achterwiel heeft het ook begeven na de 50km lange tocht naar het service park. Maar hij is er dan toch geraakt

Comment

• WRC Acropolis - Duval genekt door ophanging

Een breuk aan de ophanging heeft tot de opgave geleid van François Duval in de Acropolis rally. De Belg viel op de twaalfde proef van de Griekse WK-manche uit.

De tweede etappe begon niet bijster goed. Duval was niet tevreden over de nieuwe schokdempers die gisteravond op de service onder zijn Skoda Fabia gemonteerd waren. Bovendien verloor Dudu tijd door een probleem met de hendel aan het stuur voor het bedienen van de versnellingen, waardoor hij op de gewone pook moest overschakelen. En op KP 12 tenslotte brak de ophanging.

Duval: "Een draagarm of een kogelgewricht heeft het begeven op een recht stuk. We hebben niets geraakt. Maar met al die stenen waarover we gereden hebben… Vervolgens zette het rechter achterwiel – dat volledig intact is – zich dwars. Het was onmogelijk om voort te rijden. In elk geval was het zonder de bediening aan het stuur erg moeilijk om manueel te schakelen. Met de kuipzetel achteruitgeschoven stond de pook te ver vooruit en bovendien zit de handrem in de weg. En dan heb ik het nog niet over de beweging die omgekeerd is: om op te schakelen moet op de pook geduwd worden, in plaats van eraan te trekken!"

Op het moment van zijn opgave was Duval weggezakt naar de negende plaats. First Motorsport probeert Duval en zijn co Pivato morgen met Superally weer in koers te krijgen.

BRON: www.pitstop.tv

Comment

• edit: verwijderd
                Last edited by ; 04/06/2006, 13:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                  WRC Acropolis - Duval genekt door ophanging
                  Ik zeg het niet graag, maar mijn voorspelling is spijtig genoeg uitgekomen...

Comment

• Duval doet ondertussen weer mee, en hij is goed begonnen aan dag 3. Een zesde tijd op KP14 en zelfs een derde tijd op KP15. In de stand staat hij nu veertiende op 15 minuten en 20 seconden van leider Gronholm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                      Ziezo. Normaal is het verboden deze video's te hotlinken, maar kom.
                      Zelf hosten eh
                      Ze kunnen er daar meestal nie mee lachen als er gehotlinked wordt.
                      Last edited by ; 04/06/2006, 13:16.

Comment

• Kan dat wel begrijpen hoor. Maar voor die 10 mensen die hier mss. de video's gaan downloaden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                          Kan dat wel begrijpen hoor. Maar voor die 10 mensen die hier mss. de video's gaan downloaden
                          en dan nog 10 mensen die de link doorgeven aan iemand anders, die ze dan post op een ander forum :-)

Neen, grapje. maar toch gebeuren zo'n dingen

Comment

• Wij hebben eens zo'n site gevonden bomvol met videos van ons programma en het wrc. Hebben die mannen eerst een mail gestuurd met de vraag ze weg te doen, ze weigerden. Dan maar ISC ingelicht, en ze waren snel weg die filmpjes...

Comment

• Op KP16 rijdt Duval zelfs de tweede tijd. Go Dudu!!

Comment

• Solberg heeft dit jaar echt alle pech, ik vind het zo spijtig voor hem!

En tjah... Duval, hij reed eens te meer een prachtige rally en de mechaniek liet hem weer eens in de steek! Bijzonder jammer!

Comment

• Stond Dudu eigenlijk negende of tiende op ES12, toen hij is stilgevallen?

Comment

• op 1 van die filmpjes zag je duval in de fout gaan, is het daardoor dat de achtertrein gebroken is.?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                      Stond Dudu eigenlijk negende of tiende op ES12, toen hij is stilgevallen?
                                      tiende

Comment

• Duval heeft op SS16 één snelste split time gereden. Hopelijk nog een scratch sebiet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                          Wij hebben eens zo'n site gevonden bomvol met videos van ons programma en het wrc. Hebben die mannen eerst een mail gestuurd met de vraag ze weg te doen, ze weigerden. Dan maar ISC ingelicht, en ze waren snel weg die filmpjes...
                                          Link verwijderd dan maar.
                                          Last edited by ; 04/06/2006, 13:13.

Comment

Working...
                                          X