Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als em dat nu zegt waarom staat em dan nu nog op de lijst???
is iets dat nie klopt denk ik
Hmja, ik denk dat Van Dalen ook niet echt zuiver is.
In elk geval vreemd om een journalist zo te verwijten. Als Dudu dat gezegd heeft, dan mag je er toch van op aan dat dat een grote kop wordt in een artikel. Zoiets verkoopt, en Dudu zal nog zeker voor een groot deel gelijk hebben ook. Alleen is het niet zo marktgericht en commercieel niet zo verstandig.
Valentino Rossi, zevenvoudig wereldkampioen Moto GP, neemt in november deel aan de WK-rally van Nieuw-Zeeland. Rossi mag er met een Subaru rijden.
Valentino Rossi heeft talent zat en wil bewijzen dat hij ook in het WK rally met de besten meekan.
In Nieuw-Zeeland, van 17 tot 19 november, rijdt de Italiaanse motorrijder mee met een Subaru Impreza.
Rossi rijdt wel voor eigen rekening. "Maar wij stomen de Impreza klaar en zorgen ervoor dat Rossi alles heeft wat nodig is", beklemtoont Subaru.
Het is de tweede keer dat Rossi een uitstap waagt in het rally-circuit. In 2002 reed de Italiaan mee in de rally van Groot-Brittannië. Rossi legde in januari ook testritten af in de Formule 1, bij Ferrari.
Ten eerste, als Loeb tegen dan als rijdt
Ten tweede, Rossi kan zeker niet winnen van Loeb
Ten derde, en als zeker niet winnen in een Subaru
En ten vierde, hing ie in de rac niet na enkele kp's tussen de bomen? Of verwar ik hem hier met Hakinnen die ook eens rally gereden heeft en er heel snel afgegaan is?
Het is extreem slecht weer in Turkije. KP 1, 2 en 4 zijn geannuleerd. Voorlopig is enkel KP 3 gereden. Gronholm reed daar de snelste tijd. Petter Solberg was tweede op 25 seconden. Katajamaki was derde op 33.6 seconden. McRae was vijfde, Duval tiende.
No McRae in Oz
Kronos Total Citroen has announced that Colin McRae will not be driving for the team in Telstra Rally Australia. Instead, it has nominated Xevi Pons as its number one driver with Dani Sordo remaining as number two.
This is as a result of confirmation that Sebastien Loeb will not make his return for the next round. Despite encouraging progress, the Frenchman's arm is not yet sufficiently healed to allow a return to competition.
The team must nominate two drivers to score manufacturer points and in Turkey, this was McRae and Sordo. Pons ran as the third car, as he has done since Germany but finished fourth, ahead of Sordo and was consistently ahead of McRae before the Scot retired on the final stage.
McRae's first event in the WRC since Australia last year didn't go according to plan, the Scot struggling in the conditions on an event he only contested once before, before his alternator failed on the final stage of the event, forcing his retirement.
However, Australia has traditionally been a stronger event for him, having won it twice and running a solid second last year in the Skoda Fabia WRC, before a routine clutch change on the final day went wrong and he failed to finish.
Ik denk dat Colin McRae een zeer goede keuze is ,alhoewel zeker Gardemeister ook voor een prachtige prestatie kon zorgen .
Eerlijk gezegd geloof ik niet meer in Duval .
Hij kan zich beter concentreren op het circuit nu
wie vond mcrae een goede keuze wahahahah
is er gewoon nie ana te pas gekomen de looser
Comment