Dat zou wel eens goed kunnen zijn, Massa's contract is tot en met 2008 zeker?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Hongarije 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenDat zou goed zijn voor iedereen (behalve de Alonso-fans). Wie zou dan zijn opvolger worden? Miss Kimi dan terug maar Ferrari dan? Maar hadden die ook nog geen Duits talent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenWat dacht je van Hamilton als kopman bij McLaren .. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenWat dacht je van Hamilton als kopman bij McLaren .. ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMaar ze kunnen wel geen 2 eerste rijders hebben hé Naar waar zou Massa gaan?
Comment
-
Mag ik even kinderachtig doen
Dat 'ie maar terug naar Renault gaat, kan 'ie gaan wenen bij Flavio
Bleiter Alonso:
Moet al eens kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk heb het ook veel meer voor Hamilton.
Button bij McLaren *fingers crossed*
Heeft een mooi rijstijl vind ik, maakt ook zo geen grote fouten.
En een 100% Brits rijdersduo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenVerdorie, nu je het zegt, die zou ik ook wel eens bij een topteam willen zien.
Heeft een mooi rijstijl vind ik, maakt ook zo geen grote fouten.
En een 100% Brits rijdersduo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk heb het ook veel meer voor Hamilton.
Button bij McLaren *fingers crossed*Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenButten blijft bij Honda heeft al bij getekend.
Comment
-
Alonso naar Ferrari? Neenee, geloof ik niet.
Naar Renault? Kan, ja. Ten koste van Fisichella
Naar BMW? Dan vrees 'k dat het Heidfeld z'n kop gaat kosten.
Toyota? Ralf weg. 't Zou kunnen, zeker als er een monstersalaris aan vast hangt.
Honda? Onmogelijk, Button en Barrichello hebben beide een contract.
Red Bull? Mogelijk. Ooit moet Coulthard stoppen, en Webber rijdt niet echt de pannen van 't dak.
Volgens mij blijft ie gewoon bij McLaren.
Comment
Comment